September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen,

Ik mocht uitslapen, maar ben er om 8u uit gegaan. Tim was al beneden met Luka. Zo ff lekker croissantjes maken.

Fijne zondag meiden.

2. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Even snel want wij gaan zo naar vrienden

@amigo jeeeeeeee Joepie Super hoor!!! :):D

@Hadassa Pff wat lief zeg kreeg er even tranen van in mijn ogen!!! Geweldig zo'n dochter! (pff ik word een softie ;):D)

@michelle Fijne You dag vandaag!

@Karagoz Wauw zou geweldig zijn als dat door ging!!

Doei tot later

Oh ja Izzy heeft ook weer doorgeslapen zonder de laatste fles Jippie!!

3. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam

Wat goed van der! Jullie ook een fijne dag vandaag!

4. Alita

Alita Niet meer actief

zo kun je missien zelf al dingen uitlsuiten ipv het zk;)
    Ja is die zo vies;)

5. Alita

Alita Niet meer actief

idd dacht ik ook al die test nu niet doen...het is zo lekker rustig nu;)

Wat goed van je meisje!!

6. Alita

Alita Niet meer actief

niet super vaak:$...:$...:$...:$...:$

7. Alita

Alita Niet meer actief

mag hij nu al kiwi`s hebben;)

en pap met veel vezels helpt ook

8. Alita

Alita Niet meer actief

pff jeetje meid is ook niet niks allemaal....

gelukkig zijn jullie weer thuis!

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ach ik snap het wel hoor, ik heb bij mijn schoonmoeder hetzelfde,

en ik ben bij haar ook heel van het : ( ik neem even jou voorbeeld)
    heeft ze gebeld...... dan vind ik het niet leuk want hallo ik kan toch niet steeds komen, probeer het eerst even zelf en laat mij mijn avondje even hebben.

belt ze niet... zou ik gedacht hebben : hallo dat kind zit de hele tijd te huilen, als je nou even gebeld had dan had ik hem rustig kunnen krijgen, vind ik zo zielig als hij blijft huilen. ik had je kunnen zeggen wat je kunt proberen,

:)en zo doet schoonmoeder het nooit goed.:);)

10. Alita

Alita Niet meer actief

@All ijsje was lekker!!

@Amigo super meid!!

@schoonmoeder, hier heeft ze soms ook andere ideeën maar dat is ook normaal, gelukkig doet ze netjes wat ik haar vraag anders is het zo voorbij hahahaha...nee hoor mijn meiden hebben een superoma!

Wij gaan straks op bezoek bij de baas van mijn man, we hebben heel leuk contact met hun en ze wonen is een nieuw huis...dus eens even neuzen !!

11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Haha, kinderen maken je soft he... Lekker dat Izzy heeft doorgeslapen zeg. Fijne dag!

12. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@hadassa, fijn dat je een leuk dag gehad hebt meid,
    En het zou idd niet reeel zijn van zijn baas om je mannetje ook nog naar spanje te sturen !!

en wat super lief van je dochter zeg, zelfs ik smelt er al van !

@ michelle, 8 uur is voor mij al uitslapen haha :p:p

voetmassage is indd heeerlijk, nu is het hier alleen vaak dat IK de massage krijg, als ik masseer kan ik de volgende dag mijn handen niet meer bewegen door mijn ziekte, dus het is een hele opoffering,

en daar baal ik van, maar manlief nog meer, die zou het wel fijn vinden wat vaker gemasseerd te worden,
    In mijn zwangerschap kreeg ik trouwens elke dag een heerlijke voetmassege, elke voet een half uur :D oehh zo heerlijk
    @sann, Jammer dat hun nog steeds zo doen, maar wel goed van jullie dat jullie weer een stap gezet hebben. Maar het houd ook een keer op lijkt me.
    Jammer dat je niet naar het strand bent geweest, maar de mac is ook leuk !!! en lekker :D
    @marktplaats, pff nou ik heb daar de tijd en geduld echt niet voor hoor, elke dag steeds weer omhoog plaatsen, dat kost me een end weg geld zeg, nee dankje. Of steeds een nieuwe maken maar dat kost me weer teveel tijd :p
    @ cindy, veel plezier vandaag.
    @ hier, voor een paar weken geleden zei ik dat dochterlief bijna naar maatje 68 ging. Maar daar zit ze nog steeds niet helemaal in. Ze is nu een cm of 67 en ik gok op 7200 gram momenteel.
    Rompertjes maat 62-68
    truitjes en vesten maat 62
    broekjes maat 62
    rokjes maat 62

jurkjes maat 68 ( vind het zelf wat mooier als het wat langer valt dan net onder het kontje :p)
    zoonlief is nu met manlief naar mijn schoonmoeder, dochterlief ligt in bed,
    die heeft veel honger de laatste tijd, maarja wat wil je .... ze krijgt nog steeds alleen opvolgmelk, de max is 800 cc, dus 4 flessen.
    Het liefst zelfs maar 3. Een baby van 7,5 maand moet eigenlijk al wel een volledige maaltijd mee eten, en zelfs al brood kunnen eten. Dus de nacht door lukt haar gewoon niet meer op die 4 flessen.
    Vanochtend om 5 uur hebben we haar toch maar gelaten, ondanks dat we wisten dat ze honger had, ze komt gewoon teveel over haar max heen....
    ik vind het heel erg dat we het zo hebben moeten doen, maar we zijn alleen maar steeds naar haar toe gegaan tot ze zelf weer in slaap viel om vervolgens om half 8 weer de fles te geven,
    ik hoop dat ze hierdoor door de honger toch wat meer gaat proberen te eten. Hoe erg ik het van mezelf ook vind. Het is nog slechter om 2 extra flessen op een dag te gaan geven dat is heel slecht voor haar nieren.

13. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Lekkerrrrrrrrrr Super hoor!

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ja dat is ze echt hoor! Ben trots op mijn span:p;)

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Lukt het je niet meer uitslapen hihi....! Fijne (Mies)dag!

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Leuk Cindy, nieuwe huizen bekijken is altijd leuk he! Veel plezier en een fijne dag!

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    vannacht om half 5/ 5uur wilde nihat weer bv hebben. Ik vind het op het moment niet zo heel erg dat hij nog vannacht wakker wordt omdat mijn bv een beetje terug loopt en dat wil ik niet. Ik leg hem nu wat vaker aan. Gisteren zelf witte bonen met vlees gemaakt en gepureerd maar dol was hij er niet op. Hij kreeg het niet zo goed weg omdat er nog velletjes in zaten van de bonen. Maar nog fijner krijg ik het niet gepureerd...

19. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Moeilijk is dat he die overgang, vooral als kinderen zelf niet willen. WIj moeten bij Olliver de voedingen gaan mengen, 1 met 2 mengen dus en dan overgaan op voeding 2. En dan ook nog eens terug naar 3 flessen en dan is het de bedoeling dat Olliver beter zijn groente gaat eten. Nou... ik vraag het me af hoor, een paar hapjes en klaar is meneer met die groente! Ga zo ff proberen hem wat fruit te geven...

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Kan me voorstellen hoor dat hij dat niet lust hahha... vind ik zelf ook vies witte bonen... brrrrr....;) Maar heb jij niet een heel krachtige staafmixer dan?

Deel Deze Pagina