hallo dames! Alweer zolang geleden dat ik hier wat gepost heb! zal even een updateje plaatsen. Finn is vanaf januari flink ziek geweest, tot 2 keer toe ab kuurtjes gehad. Is nu gelukkig over. Het is nu een ontzettend druk vrolijk en lekker mollig jochie! Wel heeft hij last van eczeem op zijn voorhoofd en nu ook een beetje bij zijn knietjes/knieholtes. Morgen terug op controle en dan zal ik dat ook even aankaarten. Heb nu van hydrocortnison creme op hormoonbasis gekregen.. Werkt super, maar is wel echte troep. Finn heeft ook al 1 tandje door en de tweede is in aantocht, ook draait ie zich nu van buik naar rug. Dit was het wel wat finn betreft .
leuk dat je weer eens komt... Balen dat hij zo vaak ziek is geweest..... Ook al eczeem...dat is zo zielig dan he want het jeukt verschrikkelijk:x En ook nog een tandje.....aaahhhh... Hier dacht ik ook dat ik een tandje zag maar nu zie ik niks meer hahahahaha dat is pas stom!
@daantje85 Wat rot zeg! Ook al eczeem. Hopelijk is hij er snel weer vanaf. En al een tandje! Wat goed. Ivo heeft nog geen tandjes. Al vertoond hij wel tekenen dat ze er aan zitten te komen.
Ik heb links en rechts wat bijgelezen, er is wel veel gekletst de afgelopen dagen Ik was het weekend bij mijn opa en oma bijtanken, lekker even slapen Gelukkig ging het met Isra al veel beter dus ik liet haar met een gerust hart bij manlief achter Die heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt om te proberen van haar nachtvoeding af te komen. Ik belde om te vragen hoe het gegaan was. Hij: nou ze had om 23 uur gedronken en is toen gaan slapen. En toen werd ze om 3 uur weer wakker. Ik: Hij: maar ik heb haar laten huilen en toen werd ze om 5 uur weer wakker. Ik: Hij: ja en toen ben ik er nog niet heen gegaan, heb haar weer even laten huilen, en toen werd ze om 8 uur weer wakker. Ik: Hij: ja en ze was niet eens aan het huilen toen, maar gewoon aan het kletsen in haar bedje. Ik: Dus we hebben nu besloten dat we haar laten huilen 's nachts. Het is niet eens echt huilen, meer jammeren. Maar als je er dus heen gaat en ze ziet je, nou dan is het WEL huilen. En dan krijsen bedoel ik, vooral als ze ziet dat je weer weggaat Ik vind het wel een beetje moeilijk, want stel nou dat ze huilt om een poepluier of iets anders, dat ze het te warm heeft ofzo. Maar dan kom ik dan niet achter omdat ik haar niet zie. Maar als ik haar wel zie, krijst ze van hier tot Tokio. Dus tja.
Goeiemorgen meiden, @ Vosje: jeetje meid wat een gedoe zeg. Vergt flink wat tijd van jullie. Maar ja, dan weet je wel wat hij kan hebben en niet kan hebben. Petje af voor jullie hoor! @ Hadassa: wat een lekker ventje zeg. Ik had die foto geloof ik op hyves gezien, echt heel wijs hoe hij daar zit. Mijn broer en ik schelen 15 mnd. en waren echt 2 handen op 1 buik. Mijn half zus en hals broer schelen 23 mnd, en hadden altijd ruzie. Ach je hebt 2 prachtige kids, en je geniet er heerlijk van! En hoe ouder ze worden hoe minder het verschil gaat uitmaken. @ Sann: succes bij je werk vandaag! Geef je grenzen goed aan he meid. @ Karagöz: je was nog laat aan de poets gisteren. Je man kan idd wel een cursus huishouden gaan doen ... Snap dat je er geïrriteerd door raakt. Fijn dat je rijles zo goed is gegaan. Over een tijdje heb je gewoon je rijbewijs!!! @ All: ik weet verder niet meer wat ik gelezen heb... Dus even een update van hier. Gisteren lekker mijn dagje gehad. Tim was met Luka naar de kinderboerderij geweest, en mijn zusje was bij Twan. Ze is bijna 19 en geniet erg van die kleine vent. Zo leuk om te zien. Vanavond heb ik een schaakwedstrijd, dus ik ga ervoor! Morgen gaan we naar de Efteling! Heb er echt zin in. Het word ook lekker weer, dus dat word genieten. Twan blijft een dagje bij mijn moeder, want die heeft er nog niks aan. En quality time met Luka is ook goed voor ons. Woensdag krijgt Twan zijn helm, dus ben erg benieuwd naar zijn reactie. We gaan het gelijk opbouwen, en hopen dat hij ook gelijk goed zit. Dus geen nare drukplekken etc... Nou meiden een hele fijne dag allemaal. Liefs
@Pisum goed hoor van je man! En ja poepluier en te warm hebben....ik bedoel s`nachts slaapt ze normaal dus je moet je niet zo druk maken dan. Hierbij moet je haar niet te warm kleden als je denkt dat ze het te warm krijgt....wel fijn dat je even hebt kunnen bijtanken nu dan kun je ook proberen haar s`nachts eens te laten huilen. Tenminste ik kan me voorstellen dat je op het laatst maar gewoon toegeeft van vermoeidheid?
@michelle: hoe scheef was twan zijn hoofdje dan? Finn heeft ook een scheef hoofdje maar hoop eigenlijk dat dat nog bijtrekt. De osteopaat verwachtte dat hij het wel kon verhelpen, maar ja straks is ie 1 jaar en dan kan het niet meer... even navragen do op het cb...
zijn jullie kindjes ook druk? Phoe Finn is gewoon niet te stoppen volgens mij. Hij ligt nu op de grond op de mat en is met zijn armen en voeten aant zwaaien en schoppen en slaan, oh en nu met zijn vingers aant spelen . En geluiden maken niet normaal!. Wel heerlijk, maar kan me niet herinneren dat mika zo druk was..
@pisum... moeilijk he om haar dan te laten huilen maar als ze een poep luier heeft dan ruik je dat wel... in ieder geval bij nihat wel, die draagt een slaapzak en dan een deken er over heen en dan ruik ik het nog... haha... hopelijk gaat het nu beter in de nacht... @mannen... ach ja...
nihat heeft zijn momenten, soms dan is hij erg druk en lekker aan het spelen en andere moment ligt hij stil in zijn box, beweegt niet, maatk geen geluid alleen maar rond kijken... je denkt dat hi jdan slaapt als je boven bent maar schijn bedriegt
Ja precies, ik kan wel wachten tot het drinken/niet slapen 'vanzelf' ophoudt, maar ik wacht nu al maanden En ik geloof echt dat het gewenning is. Het is nu aan ons om haar aan iets anders te laten wennen. We hebben nu trouwens ook een schema opgesteld, ik hoop dat dat ook helpt. Want tot nu toe was elke dag bijna anders omdat Isra altijd op andere tijden dronk 's nachts. En dan was er geen touw aan vast te knopen meer Maar ik wil gewoon echt van die nachtvoeding af en dan de laatste fles om 22/23 uur ofzo. Dus vandaar dat we een schema bedacht hebben, en dat heb ik net ook meegegeven naar kdv, ik ben erg benieuwd! Als we dit nou aan kunnen leren, moet het lukken, denk ik.