Toch vindt ik het ook vreemd dat blijkbaar sommige mensen totaal niet op mijn post hier reageren.... In dat opzicht snap ik sanne wel, ik bedoel het is niet zo dat het moet helemaal niet..maar nu hebben er 5 man iets geschreven dus niet veel om bij te lezen en toch heb ik het gevoel soms dat ik voor niks schrijf. Het is toch fijn dat ALS je iets typt er, al is het maar iets, gezegd wordt. Dit valt mij vaker op de laatste tijd...en ik zeg het nu gewoon... Niemand is iets verplicht he het is maar een forum idd...maar ik merk het duidelijk.. Ach ja ....
@Cindy op mijn werk bevalt het goed, qua salaris wel bijna 55% minder Dan wat ik had maar nu werk ik wel in mijn eigen dorp en minder uren. Hiervoor had ik ook wel een tip functie in de buitendienst maar ik werk nu met plezier en dat is ook heel belangrijk. Hoe gaat het met jou en de meiden?
Fijn dat het bevalt meid Als je met plezier naar je werk gaat is super! Hier gaat het prima! Tja de oudste wat peuterpuberteit:x maar dat herken je vast wel En het si nu maandag even spannend want we gaan naar het zk naar een KA voor onze jonste spruit. Haar hoofdje groeit niet optimaal dus even laten checken en haar gewicht is wat minder
Poe was weer een hoop bij te lezen. @annekulpke (schrijf ik het goed?) Heel veel succes Er was ook nog iemand wiens oma slecht lag.. Heel veel sterkte meid.. Niet leuk als ze niet meer zichzelf zijn.. @cindy24 Veel succes! Hopelijk is je kleine goed aangekomen. Verder ben ik zelf niet goed bij.. Voelde me al niet lekker toen ik opstond. Heb net alles gepoetst, want ik krijg zo visite, maar ik voel me steeds beroerder. Zou het komen door de zenuwen? Ik ga vanavond voor het eerst weer sporten sinds de bevalling. Ik ga een oude hobby weer doen. Volleybal Al sinds mn 14de niet meer gedaan. Ben benieuwd wat ik nog kan en nog meer naar wat ik allemaal niet kan. Ik ben net zo snel als een leverworst en ik moet trainen met meiden van 16 :O De trainer van hen beslist dan in welk team ik kom. Spannend :O En uitgerekend nu ben ik er rot aan..
oh maar bij vrienden en familie geef ik ook gewoon bv hoor. interesseert me niks. als er mensen bij zijn waarbij ik me wat ongemakkelijk voel dan zonder ik me gewoon een beetje af
succes vanavond. zal wel gek aanvoelen tussen de meisjes van 16. hopelijk voel je je vanavond wat fitter
poe wat is het stil zeg. kleine meneer is bij opa en oma, dan kan ik nog ff een uurtje gaan poetsen. is vermoeiend een hele dag met je kindje op de arm. komt wel goed. gelukkig slaapt hij zo af en toe een beetje
vosje zeg maar gewoon anne! zo drukke dag gehad vandaag eindgesprek op de psz gehad voor valentijn, je kan als hoogste een 6 scoren en hij heeft gemiddeld een 6 dat doet een moeder goed! vanmiddag weer een gesprek bij uwv gehad voor mn bezwaar, ben benieuwd wat daar uit komt! zal het deze wee of begin volgende week wel horen
hahahahaha... Cindy... je lijkt mijn man wel... hij vroeg vanmorgen al hoe het met gehakt ging... als ik nl pregnant ben, dan vind ik gahakt echt goor ruiken... hahah.. maar nee hoor, dat kan geloof ik helemaal niet... maar je zou het soms wel denken. Maar is niet zo hoor, gewoon niet lekker in mijn buik
Cindy, wat is momenteel de omtrek van haar hoofdje? Olliver zijn hoofdje was de vorige keer ook wat achtergebleven op de rest nl. Maar was nog niet verontrustend en ik ga ervan uit dat het vanzelf goed bij gaat trekken.
ahhhh dat meen je niet... wat geweldig zeg hahahaha!! Bedankt, ga zo snel ff pb bericht kijken, had ik nog niet eens gezien! Kanjer ben je hoor!
Ja super is dat he als je kind het zo goed doet! Ken ik hoor, dan voel je je echt supertrots! Had ff gemist dat je bezwaar aan ging tekenen ergens tegen. Spannend, hoop dat eruit komt wat je hoopt en wilt!
Ach arme hihi... ik begrijp het wel hoor en vooral als je er gevoelig voor bent, is het moeilijk het in het juiste perspectief te zien. De ene keer reageer ik zelf meer als anders, omdat ik niet altijd tijd heb en soms ook gewoon ff geen zin geen energie of staat mijn hoofd er niet naar... Maar ik vind je een leuke griet hoor, dus daar ligt het niet aan! Ik spreek vast niet alleen voor mezelf denk ik zo...!