September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Je hebt het vast gezegt, maar wat doe je nu voor werk Wendy...??? Wie was het ook alweer die de doventelefoon bediende?

2. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Fijn om te horen dat het ook met jou nu goed gaat! Dat scheelt ook enorm. En las dat Finn een lekkere druktemaker is, gezellig hoor, belooft nog wat denk ik:p

3. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Waarvoor voelde je je zenuwachtig dan, voor die eerste training weer?? Hopelijk voel je je nu een stuk beter en je gaat echt nog wel weten hoor hoe dat volleyballen moet, als je ermee bezig bent komt dat oude vuur vast weer terug en zegt die trainer, euhhh Vosje, jij bent TE GOED voor ons helaas... ik meld je aan bij een proffesioneel team... want denk dat jij goud op de Olympische spelen gaat halen voor NL....:D:D:D hihi... Komt goed hoor!

Kunnen wij dan zeggen, hee haar kenden wij al voordat ze bekend werd en steralures kreeg hihihihi!!!

Sorry, ben ff beetje melig, komt vast door Cindy... die maakt me zenuwachtig met haar vraagtekens over mijn misselijkheid hihi... grapje hoor Cindy! Jij gaat vast voorop daarmee denk ik!

Ennuh, ik moet aan het huiswerk, heb geen zin, maarja, moet wel he! Volgende week weer een pittig examen nl. Ohh ja, ik heb morgen trouwens een sollicitatiegesprek voor een BBL plek bij een verpleeghuis.... hoop echt dat ik gewoon een werkplek ga krijgen en niet meer stage hoef te lopen, dan verdien ik nl. ook gewoon geld en kan ik Karagoz betalen voor haar fotosessie....

Knuffelllllss

4. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
  5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Leuk Hadassa.. Ik ben inmiddels ook goede zaken aan het doen via mp.. Net is mijn anita buikband opgehaald voor 15,- terwijl ik hem zelf voor 12,50 vorig jaar heb gekocht via mp, maak nog winst ook haha..

6. Alita

Alita Niet meer actief

Gebruiken jullie anticonceptie dan....?

Dat zou wat zijn he meid:D

7. Alita

Alita Niet meer actief

nou hij was op 2-3.... 40,5
    Nou de eerste keer zeiden ze dit ook en nu wilden ze het gewoon voor de zekerheid laten checken;)

8. Alita

Alita Niet meer actief

Ja weet je wat het is ik ben iemand die het kwijt moet...ik ben altijd heel eerlijk en zelfs op dit forum moet ik dit even kwijt hahaha...wil helemaal niet zeuren he;)

Maar toch viel het me op vanmorgen;)

Ik vindt jou ook een leuke griet:D

9. Alita

Alita Niet meer actief

sanne of blinky:(

10. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    PatriciaK

11. Alita

Alita Niet meer actief

whahaha heb ik je nu toch aan het twijfelen gemaakt:p

12. Alita

Alita Niet meer actief

Kamertje is bijna af jeeehhhh......
    Straks bankhangen en morgen dan naar het cb...please goed nieuws!

13. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ anne, sterkte met je vader.
    @hadassa, jij hebt nu heerlijk je ventje weer thuis :D:D
    @wendy, hee meid fijn dat je er weer bent, balen joh je meisje ziek geweest,
    fijn dat het nu beter gaat

Sterkte met je Oma L
    @cindy, dat hardlopen is ook echt niet makkelijk hoor, heb na het hardlopen ook steeds een heze stem en pijn in mijn keel omdat ik er ook verkeerd bij adem hoor het hijgen,
    En ik kan het eigenlijk ook niet, maar ik probeer nu toch mijn grenzen te verleggen, ik wil gewoon iets doen, en echt krachttraining kan ik al helemaal niet L dus ik probeer het gewoon en zie wel hoelang ik het vol hou.
    Hoe is het gegaan op het cb ??
    @michelle, gefeliciteerd :D
    @ hadassa, fijn dat je nu toch dat pakket kunt kopen :D super !
    @ hier, dochterlief heeft vanochtend tot half 7 geslapen, beter als wakker worden in de nacht maar na wat ik gewend van haar ben.... voelt dit nog erruuuuug vroeg :p
    Wel heeft ze vanochtend zo’n cupje fruit op, ( soort van appelmoes zo’n bakje van 50gram)
    helemaal goed !!!! en ook 1 heel potje van 4 maand !! ( we aten pannekoeken dus dat kon ze niet mee eten :p) maar dat kleine potje ging dus helemaal op :D

Wel liet ze nu net 90 cc van haar fles staan, maarja we zien wel hoe ze het erop doet.
    Manlief is nu naar training, en ik ga private practice kijken. En daarna heerlijk naar bed J fijne avond meiden.

14. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    cindy ik vergeet je ook niet express hoor! soms is er veel getypt en dan onthoud ik niet alles..en er gebeurd veel in mn prive en dat maakt onthouden nog lastiger soms..hopelijk gaat die vreselijke dementie gauw weg! maar je hebt wel gelijk hoor, bij mij word ook wel eens niet gereageerd..ach ja..( ik bedoel het in ieder geval niet zo hoor, als je van mij soms een reactie mist)

hadassa leuk setje voor weinig geld!

amigo das goed zaken doen!

heb laatst een jasje gekocht voor €4,- van een merk en die heeft valentijn een heel seizoen gedragen en heb hem verkocht voor €12.50 haha..

15. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    kom je even foto's showen!

veel succes morgen!

16. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    lekker pannenkoek recept voor indjes vanaf 6mnd!

Pannenkoek Geschikt vanaf 6 maanden
    Ingrediënten

100 gram bloem (1)

200 ml Friso 2, Friso 3 of Friso Peuter Groeimelk (2)

(dieet)margarine (3)
    Benodigdheden

kommetje
    koekenpan
    Bereidingstijd

15 minuten
    Zo maak je het

Maak een kuiltje in de bloem en voeg hier 50 ml Friso melk aan toe. Roer dit tot een glad beslag en meng het verder met 150 ml Friso melk. Roer tot er een glad mengsel ontstaat. Laat de (dieet)margarine heet worden in de koekenpan en bak hierin de pannenkoeken aan beide kanten goudgeel.
    Variatietip: Voeg stukjes fruit of rozijnen toe aan de pannenkoekjes
    Let op:

Tarwebloem kan vanaf 6 maanden gegeven worden aan kindjes met een allergie, het is beter om dit niet als eerste te geven bij de introductie van bijvoeding.
    Gebruik als je kindje allergisch is als basis FrisoPep 2 of Friso Allergy care.
    Sommige margarinesoorten bevatten koemelkeiwitten.

17. Alita

Alita Niet meer actief

@Mejojo...nou succes dan met je hardlopen, maar wat niet gaat gaat niet he meid!
    We gaan morgen...lief dat je het vraagt!

@Anne nee maar vanmorgen was er nog niet veel bijgeschreven en toch reageerde weinig mensen, toen was jij er nog helemaal niet meid!
    Maar je begrijpt me vast.....hoe gaat het nu allemaal....

18. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

aaah heb ik dat verkeerd gelezen :p
    haha nou succes dan maar morgen ;)

tja, hardlopen, indd als het niet gaat dan gaat het niet, zaterdag ging bijv erg goed. gingen we in het bos hardlopen overdag, zit ook een parcours bij, dat maakt het wat makkelijker omdat je tussendoor dan even op adem kunt komen. en dat was toen op dat moment goed te doen.

maar gister ging dus echt niet, ik voelde mijn benen na 5 minuten al :p en ben er na een kwartier al mee opgehouden :p:p

19. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    pfieuww ;)
    veel stress er weer bij hè..nou ja we worstelen ons er maar were uit hè

20. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid