Peuterpuberteit herken ik maar al te goed Jeetje spannend Dan voor je kleine meid, wat wet ze nu dan? En wat is haar hoofdomtrek?
Ik werk nu bij de kruidvat tot ik over 1 jaar ALS zelfstandig pedicure aan de gang kan, want die opleiding doe ik ook nog. 27 mei mijn eerste 2 theorie examens.
Ik heb het grootste deel wel bijgelezen maar het is een beetje teveel om op alles te reageren helaas. Even eentje er tussen uit @Anne: wat waardeloos dat er nu nog geen zekerheid is over je vader Ik blijf duimen. Gisteren op mijn werk geweest en verliep niet echt lekker. Ze was erg pusherig in ons gesprek en had weinig oor voor wat ik aan gaf. Dat de psych het nog afraadt leek ze weinig aandacht aan te besteden en toen ik aangaf dat ik er zelf op zich niet direct afwijzend tegenover sta maar dan wel de eerste tijd alleen als mijn man thuis is wees ze ook een beetje van de hand. Ze had zoiets van het is goed om weer te voelen hoe dat is om je kinderen weg te brengen en alles te regelen. Ja dat zal vast goed zijn maar nu nog niet. Dan heb ik al een halve zenuwinzinking voor ik daar ben. Maarja, ik kan me tegen zo iemand weer niet goed uitten. Heb nu dus toch afgesproken om donderdag na mijn afspraak bij de arbo daar een aantal uur te zijn. Weet niet zo heel goed wat ik er nou van moet denken. Vandaag als nog naar Vlissingen geweest en op de boulevard en strand gewandeld. Ivy had het geweldig naar haar zin. die is door een gigawaterplas gaan rennen en stampen. Gevolg, dr maillot, laarzen en rok dooweekt. Geen droog spul voor haar bij dus maar even bij de hema een broek en sokken gekocht en bij de van haren een paar gympies. Haha, moesten er wel om lachen.
He wat klote dat ze niet zo met je meevoelen op je werk! En ik kan me voorstellen dat jij nu niet op je sterkst bent en het dus moeilijk vindt om daar tegen in te gaan. Nu maar hopen dat het meevalt donderdag. Hhihihi ondeugende Ivy Ik kan daar ook altijd wel om lachen! Ik heb liever dat ze een beetje vrolijk klieren als dat ze zuerderig dreinen Ben je zelf ook lekker uitgewaaid?
Nee ik wil naar de mensen thuis. Maar wel thuis zijn als de school uit is. Hoe zijn jouw nachten eigenlijk meid?
Oh nou dat klinkt goed! Dan kan je lekker je eigen tijden indelen! Mijn nachten zijn super Izzy slaapt eigenlijk al vanaf de eerste dag door. Ik heb er in totaal misschien 2x uit gemoeten 's nachts. Ze krijgt nu de laatste fles om 19.00 uur en dan de eerste weer tussen 06.00 en 07.00 uur en dan leg ik haar weer in bed en slaapt ze tot 08.00 Tot vorige week kreeg ze om 22.00 uur ook nog een fles maar dan werd ze ook tussenh 06.00 uur en 07.00 uur wakker voor haar fles dus die laatste heb ik gmaar geschrapt. Ze is echt ideaal qua slapen. Daar hebben we bij sepp ongeveer een jaar overgedaan Ik las dat jou nachten niet geweldig zijn?
niet echt een fijne baas zo te lezen... maar wel een leuke dag gehad vandaag zo te lezen... kinderen laten je altijd weer lachen
het is echt ff heel slecht met het eczeem nu. zijn beentjes liggen van boven tot onder echt helemaal open. als ik hem moet verschonen krijst hij het uit. dan breekt je hart als je ook nog eens moet gaan smeren