September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    kom ik met mij 27 jaartjes...;)

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik zou het doen meid. Het is even door bijten tot je diploma want dan kan je minder werken als je dat zou willen. Je doet je kinderen helemaal niet te kort want je werkt om voor je kinderen te zorgen want zonder geld kan je niet voor ze zorgen (bij wijze van). Je hebt nu de kans om de opleiding te doen en om te werken om je diploma te halen. Het is natuurlijk jouw keuze en jouw toekomst maar je blijft een goede moeder ook al werk je meer en zie je ze wat minder... veel succes met je beslissing..

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    je zult een moeilijke afweging moeten maken. enerzijds wil je alle mogelijke tijd doorbrengen met je kindjes natuurlijk, maar anderzijds is het fijn om betaald te krijgen voor je harde werken. daarbij komt dat je een garantie hebt op een baan als je ervoor gaat. het is natuurlijk niet leuk als er weken zijn dat je je kleintje 4 dagen moet wegbrengen naar je vriendin. anderzijds zijn er ook dagen dat je 's avonds gaat werken en je dus lekker veel tijd hebt voor je kindjes.
    als ik jouw stukje zo lees denk ik persoonlijk dat je ervoor moet gaan. ik denk dat je je daar uiteindelijk het prettigst bij gaat voelen. succes met beslissen

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja jij bent nog echt piep:D

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@sann,niet echt een fijne meelevende baas, ik snap dat zij je graag weer aan het werk wil hebben,maar met een beetje tactiek praten moet toch niet teveel gevraagd zijn.

Maarja, je moet doen waar jij je goed bij voelt meid, laat je niet onder druk zetten hé

@ hadassa, wat goed van je ventje, !! en nog een papfles erachter ook nog, die moet wel honger hebben gehad haha :p
    Gefeliciteerd met je nichtje :D

@blinky, aachgossie, wat sneu voor het ventje zeg, zie er echt erg uit !
    Hopelijk dat de nieuwe zalf helpt, want dit is echt niet fijn voor hem.

@karagoz, zoo je mannetje groeit goed zeg !! zoonlief woog op de leeftijd dat dochterlief nu heeft ( bijna 7,5 maand) 10 kilo, was ook een stevige :p

Enne... ik zou gewoon pap geven in de avond hoor !

@hadassa, eerlijk...... ??? !!! ??? ik vind BBL opleiding, precies om wat je zegt, je krijgt echt loon ipv stagevergoeding, en vooruitzicht op een baan,

je doet je kindje echt niet tekort ! je bent een hele lieve mama, die alles goed wil doen, en alles over heeft voor haar kindjes. En de liefde
    en aandacht is er toch, alleen je bent wat minder bij hem, tuurlijk is het even vervelend en moeilijk, het voordeel is ook dat je nu dan indd de weekenden kunt doen, wat je bij de stage niet hebt. Dat geeft weer speling, dat is fijn,

@anne, hadassa zal zobiezo de avonden moeten doen, dit is nu eenmaal in de zorgsector, je kunt daar niet zeggen ik wil in de zorg maar geen avonddiensten draaien.

En wat leuk zeg dat valentijn zich zo vermaakt op school !!

@cindy, gefeliciteerd met de 6 maand :D en wat goed dat haar hoofd goed gegroeid is :D

@leeftijd, haha gaan we het daar over hebben ?? vergelekenbij sommigen van jullie leeftijd ben ik maar een broekie hier met mijn bijna 22 jaar :p:p

@ hier, dochterlief heeft vandaag goed fruit gegeten, groente ging bagger,
    heb nu beide kids in bed liggen,

Manlief is op zoek naar een andere baan. Al 3 maand ( we moeten er 100 euro per maand bij doen aan benzine) dus hij wil het dichter bij huis zoeken,
    maar meneer ging nooit solliciteren, hij zei steeds, ben nu te druk, morgen, na het weekend, volgende week, en zo zijn we weer 3 maand verder.

Dus ik heb zondag maar uit naam van hem een sollicitatie verstuurd, en hij werd dinsdag gebeld dat ze hem graag opgesprek willen hebben,

Manlief keek me aan en zei : huhh hoe weten hun dat ik een baan wil ? hoe komen ze aan mijn nummer,

Ehh oja schat. Ik heb voor je gesolliciteerd, vergeten te zeggen :p:p

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    he wat fijn meis. Heb nog wel aan jullie gedacht zeg. Hele geruststelling zeg

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow dat wordt ook bij krentenbaard gebruikt die zalf. Hopelijk gaat dat snel helpen meis

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    haha en bedankt van dit ouwetje

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    poeh meis heel moeilijk. Ik zou het zelf niet fijn vinden zoveel, maar dat is voor iedereen weer anders. Luister goed naar wat je eigen gevoel en hart je zegt, dat is het enige advies dat ik je kan geven.

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hahaha lekkere voortvarende actie. Succes voor hem

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Was weer vermoeiend bij de psych. Ben daarna om te proberen mn hoofd weer wat tot rust te brengen maar even een paar winkels in gegaan voor wat kleding voor de kids en boodschappen gedaan. Leuke dingetjes gekocht alleen ging me er neit bepaald beter van voelen. Heb nu echt een humeur waar je beroerd van wordt.
    Morgen dus naar de bedrijfsarts en daarna werk en begrijp net van Zen dat hij in Ivy dr kamer bezig wil en ik dan 's middags moet helpen. Joepie, had ik nou net nog wat energie voor over.

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    haha ach ja... soms moeten vrouwen het doen voor de mannen... succes voor je man met zijn gesprek...

tamer was denk ik ongeveer 9 mnd met 9 kilo en nihat nu dus 6 1/2 mnd met 9 kilo... lekkere spek beentjes heeft nihat... heerlijk...

ik heb net nihat zijn pap gegeven en hij had het zo op...:D

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @sann... ga lekker vroeg slapen zodat je hoofd weer leeg wordt van al het praten bij de psych... lucht het wel op? MOet je nog veel op gesprek?

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Dank je!! Is ook zo, ik moet nu ook 20 uur in de week, dus eigenlijk zijn die 6 uurtje meer wel te doen denk ik....

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Hahaha... wat een geweldige stunt zeg!!! Heel goed gedaan hoor! Wat voor een baan is het en zag hij het zelf wel zitten??

Ja ik denk ook dat ik het moet doen... maar pff vind het wel moeilijk en kom nu al tijd tekort. Maargoed, dat komt ook wel goed en ik kan ook weekenden werken en Olliver hoeft echt niet elke week zoveel naar de oppas. Deze week is mijn man dus helemaal thuis, vanaf dinsdag. Volgende week misschien 1 of 2 dagen weg als er niks tussendoor komt natuulijk... dus het is te overzien....

Blinky, jij ook bedankt voor je lieve antwoord!!!

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Dank je wel meid, ik begrijp je wel hoor. Nu ben ik ook de ene week 3 en de andere week 4 dagen weg incl. school. Dit is altijd overdag en niet s'avonds of in het weekend. En nu krijg ik er niet voor betaald.

Ik vind het moeilijk hoor, maar heb echt wat aan al jullie adviezen!

17. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ach lieverd, weet je, ik zou zoooo graag wat voor je willen doen om je te ontlasten of je iig even een leuke tijd te geven... maar ik heb geen idee wat! Ik denk echt aan je en vind het allemaal erg pittig voor jou. Geef duidelijk je grenzen aan. Als je het op je werk morgen na een uurtje niet meer trekt, stop er dan mee en ga naar huis. Wat hebben ze eraan als je helemaal inklapt? Wat zei je psych erover eigenlijk?? Ook tegen Zen aangeven of je wel of niet kan helpen. Neem eerst even rust als je thuis komt en kijk dan of je energie hebt om even kleine hand en spandiensten te doen.

Dikke knuffel en hopelijk slaap je heel erg lekker vannacht!

HAdassa

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Weltrusten allemaal!

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249