@michelle Oh die ken ik! Een vriendinnetje van mij had ook een kindje wat een poosje een helmpje had en die had dezelfde. Leuk motiefje! Valt inderdaad niet zo op. Mijn eerste liep met 10 maanden rond de tafel Ben benieuwd of ivo dat ook haalt. Denk het niet. @een volgend kindje Tot nu toe nog niemand die er voor gaat dus? Hier moet echt eerst de zolder verbouwd worden... + de auto is te klein voor 3 achterin.. Veel gedoe dus.. Vandaar dat wij er nog niet uit zijn..
Das wel heel snel ja. En idd, die man bij ons zei, dat zijn lichaam moest leren om ergens anders zijn warmte kwijt te raken, vandaar het langzaamaan opbouwen is. Zeiden ze vanmiddag nog wat bij de helmboer? Jullie moesten toch vandaag? Twan gloeit nog niet. Hij heeft hem daar nog te kort voor op gehad denk ik. We bouwen hem op en dan zorgen we dat hij binnen 2 weken aan de 23u per dag zit. Succes ermee, het is gewoon ff gedoe enzo...
Ja is een vrij rustig motiefje, anders leg je zoveel nadruk op de helm als hij druk of fel is. En het past bijna bij alle kleertjes die hij heeft Dus jullie eerste was ook al een snelle!
Ja dat is dan ook weer anders he..maar misschien over een paar jaar kijkt hij er weer anders tegenaan.. Hoe is het nu bij jullie!!
ik ben naar dat theorieexamen bureau gegaan voor info, 3 lessen theorie geeft geen garantie voor slagen maar 7 lessen wel. Maar dat kost samen met de examen 150 euro. Ik vind dat best veel en ik heb er de tijd niet voor om daar naar toe te gaan en heb niemand om voor nihat te zorgen dus dat wordt het niet. Ik heb een nieuwe afsrpaak gemaakt voor over 2 weken en ga gewoon thuis leren en deze keer ook met boek er bij... heb er zo totaal geen zin in... bah net met de kids boodschappen gedaan en dat ging best goed. Ze hebben zich netjes gedragen... ik zou nog wel een 3e willen maar manlief echt helemaal niet
@ Karagöz: stel je voor dat je hem de volgende keer wel haalt. Dan heb je dus 120 euro voor niks betaald. Ik zou er ook gewoon zo voor gaan hoor. Succes met leren. Ik heb toen alle toetsen op de cd eindeloos gemaakt, en het boek 2x doorgekeken/gelezen.
Meiden, ik krijg het hier weer niet bijgehouden allemaal, sorry.. Heb net wel ff snel wat bijgelezen.. Hier gaat het goed, Finn doet het op zich prima, ben nu een paar dagen bezig met gewone Nutrilon.. Merk toch wel wat verschil, hij is wat huileriger, spuugt nu redelijk wat voeding terug en heeft ontzettende last de ontlasting, ben nu aan het twijfel om toch weer terug te gaan na de Neocate, vertrouw het allemaal niet zo.. Met mij gaat het ook goed, gister heeft de psych me 'genezen' verklaard.. Ook ga ik vanaf maandag voor 2 uurtjes weer aan het werk, we bouwen het rustig op, ze geven me 3 maanden de tijd om weer volledig mijn diensten op te pakken, en mocht het niet gaan dan moet ik aan de bel trekken.. Over 2 weken nog een keer terug na de psych om te bespreken hoe het gaat als ik weer wat gewerkt hebt, daarna sluiten we af.. Ook heb ik waarschijnlijk mazzel, krijg misschien me ouderschapsverlof terug, ze willen me tegenmoet komen om de rottige periode af te sluiten en met een frisse blik na de toekomst te kijken.. Ben al blij met de dagen, maar de 1600 euro is ook niet verkeerd om terug te krijgen.. Zo, ik ga weer aan de was, sorry dat ik geen tijd heb om op iedereen te reageren, zal ook alleen maar minder hier zijn als ik straks weer aan de bak ben, hoop dat jullie het niet al te erg vinden, ik lees wel mee, dus denk wel aan jullie!!
@amigo... ik zou weer terug gaan naar zijn oude voeding... je merkt al verschil... Ga pas over naar normale voeding als hij er aan toe is... of als de arts het zegt... het gaat goed met zijn oude voeding dus waarom zou je daar mee stoppen? wat goed dat je weer je "oude" leventje oppakt. Even wat anders en lekker werken. Je collega's zal je wel gemist hebben en je zult je goed voelen nu je "genezen" bent of niet?
Met de Neocate laat hij veel te veel staan, die troep is namelijk niet te drinken.. Maar goed, idd reactie genoeg.. Ik voel me prima, nog niet op mijn energie pijl als voorheen, maar dat komt wel als ik dadelijk de benen weer onder mijn lichaam vandaan ren op het werk..
Nou vandaag ff een rotdagje met de kids gehad, jes lijkt wel chronisch moe te zijn(al een tijdje hoor) en Aaaron wil vandaag ook niet echt slapen, ligt nu ook weer te huilen, is al vanaf half 6 wakker ... Zal wel komen omdat ik vandaag zn nexium tegen reflux niet had gegeven omdat de arts had geadviseerd t niet te geven als ie diaree had... maar dit is ook geen doen, morgen gewoon maar weer gelijk bij opstaan de nexium geven. En ja ik hoop dat als we een groter huisje hebben dat mn man er over een paar jaartjes wat anders over denkt .
ik vond de helm te strak zitten in de nek, maar hun vonden het perfect! hij zei tis vast ook een beetje onhandigheid en onzekerheid die je hebt met het om doen, ben vrijwel altijd alleen als de helm op moet en ze werkt ook niet echt mee haha.. over 3 weken terug komen als madelief de helm een half uur op heeft gloeit ze al heel erg
valentijn was 9mnd toen liep hij al overal om en langs heen en op zn 1e verjaardag liep hij helemaal los net even in de stad geweest, slaapzakjes gekocht voor madelief en wat leuke shirtjes voor haar. leuke kleding voor valentijn zn verjaardag ben hélémaal op nu! ga even een beetje was ophangen en dan even niksen, madelief fles geven en dan gauw slapen want de wekker gaat om 6.45 weer..tenzij madelief weer eens om een uur of 6 wakker word... tot morgen!
Ow, ja das niet de bedoeling lijkt me. Hier zit de helm niet strak in zijn nek, daar heb ik speciaal nog even naar gekeken toen we daar waren. Misschien moeten ze hem daar toch wat uitslijpen? Of heeft ze daar geen plekjes? Succes ermee!
@ Hadassa: lekker genoten van je dag met het gezin? Ik ga maar eens vroeg naar bed. Welterusten meiden! En wederom een goede nacht voor iedereen gewenst!