nou ja waar zijn ze nou toch mee bezig. ze vergeten even dat je wel de zorg draagt voor 2 jonge kindjes. ze mogen toch niet zo met je gezondheid spelen? absurd:x
ja ik denk er heeeeeel veel aan en daar blijft het voorlopig nog even bij . maar wil graag nog een 2e wondertje
ik vind ook dat dat wel erg snel moet zeg. kan me voorstellen dat ze dan niet echt lekker rustig heeft kunnen wennen
oh dan reageert hij niet zo lekker op de nutrilon lijkt me. anders is het wel heel toevallig dat hij net nu weer last krijgt. wat goed zeg dat je je ouderschapsverlof mss terugkrijgt en idd dat geld is zeker meegenomen
@ Hadassa en Daantje: gefeliciteerd met de halfjaardag van jullie kleine mannen. (hopelijk vergeet ik nu niemand) weltrusten
Goeiemorgen trouwens... Manlief had nachtdienst, dus die is nog niet thuis. Twan slaapt nog, en Luka werd om half 8 wakker. Ga ff ontbijt maken. Toedelsss
vanaf morgen eindelijk weer eens een weekend met zijn drietjes. de laatste keer was half januari. ik was het ff zo beu om altijd maar bij andere mensen te zijn in het weekend. ff lekker met ons eigen gezinnetje. en morgen voor het eerst een fruithapje proberen. nou ja 1 lepel dan
Hadassa ik zou het doen meid. Ik werk nu ook weer en studeer er ook bij en het heeft een goed en voldaan gevoel. Ik werk nu 20 uur.
goedemorgen allemaal, vannacht niet zo lekker geslapen, de pap was op dus meneer werd 2 keer wakker vannacht... hij slaapt nu lekker dus ga zo weer verder met schoonmaken en dan leren... pff ben gelijk schago