gisteren weer het zelfde, de pap was ook op dus na veel aanleggen zijn we samen gaan slapen... straks gelijk pap halen
nihat gelukkig wel... ik zal blij zijn als we verhuist zijn en hij een eigen kamer heeft... ik hoor alles wat hij doet en ik wordt gelijk wakker
Goedemorgen Dames Even snel want ik kom net terug van het CB en er moet hier nog een hoop gedaan worden @cin Gelukkig dat het hoofdje van je meisje goed gegroeid is! Even een geruststelling denk ik he. @Hadassa Lieverd ik zeg doen! Om alle redenen die andere hier ook al hebben aangegeven. @Blinky Zo sneu voor Denny! Wanneer heb je nu weer een afspraak? Heb het wel ergens gelezen maar ben het vergeten @michelle Fijn dat het opbouwen goed lijkt te verlopen. Hoe lang moet hij het helmpje in totaal dragen? @Vosje Buikschuiven Nu al?? Jeetje wat een vlotte! Hier nog niks van dat allemaal! Een derde gaat er hier denk ik wel komen maar voorlopig nog niet! Ik denk als Izzy een jaar of 1.5 is dat we het misschien eens gaan bekijken. @Mejojo Hoe gaat het nu met eten? En wat een stunt joh met die sollicitatie geweldig! Ik hoop dat hij de baan krijgt! @Sann :x wat een eikels zeg! Volgens mij gaf iemand al de tip om iemand mee te nemen naar je gesprekken om eventueel in te kunnen grijpen en ik denk dat je dat inderdaad moet doen! Want zo kan het niet! @Karagoz Lieverd je gaat het gewoon halen volgende keer! En als je dan je rijbewijs hebt kom je gezellig bij mij langs en dan gaan we gezellig thee drinken in de tuin @Wendy en als ze dan wakker wordt om 22.30? Dan geef je haar een fles ofzo? en gaat ze dan gelijk weer verder slapen? Sepp heeft dat heel lang gehad die kreeg volgens mij tot 1 jaar nog een fles om die tijd. Hij werd er gewoon wakker voor. @all Vandochtend naar het CB geweest en Izzy weegt nu 8330 gram en is 67cm lang. De arts noemde haar een echte Buddah ahahaha Ok lieve dames tot later
Goeiemorgen dames! Ik kom even laten zien waar ik deze week zoet mee geweest ben: Bekijk bijlage 138231 Onze Jesse wordt dus 3 vandaag
@ Mamavanseppenizzy: waarschijnlijk moet hij hem 6 maandjes dragen. Wat een flinkerd is Izzy zeg! Echt een bolletje @ Sabbe: Gefeliciteerd met Jesse!!! En wat heb je een lekker karweitje gehad zeg, het resultaat mag er zijn hoor! @ Nathalie: hoe is het met jullie?
Ok 6 Maandjes. Nou dat moet wel te doen zijn denk ik! En idd een rustige kleur en print is misschien wel zo fijn.
Ik ga vanmiddag even mijn kabeltje van mijn telefoon zoeken, ik wil ff een foto spammen van Twan met helm. Maar mijn kabel ligt ergens...
en geef je haar dan nog een voeding? ik weet niet goed hoe dat met de fles werkt. als Denny laat 's avonds nog eens wakker wordt krijgt hij gewoon een keer extra bv das wel makkelijk
Ik ben benieuwd! Nou ik ga even wat doen. Izzy ligt te slapen en er staan mij hier weer stapels was te wachten en een vloer om te dweilen
we hebben maandag weer een afspraak. zou eerst met alleen eczeemverpleegkundige zijn, maar dermatoloog heeft al aangegeven er zelf ook bij aanwezig te willen zijn. jeetje wat groeit je meisje hard zeg. goed hoor