ik werk thuis ik ben gastouder dus heb meer dan alleen mn eigen kinderen, momenteel heb ik 1 meisje van 2,5 voor 2 dagdelen in de week en op die manier bouw ik het langzaamaan weer op
haha dat zal bij mij dan ook wel zijn, want ik heb er ook geen hekel aan hoor. lekker ff ontspannen en mijn hoofd even leegmaken
ja dat is vreemd he. weten zijn ouders toch wel? ik heb dat vroeger van schoolvriendinnetjes ook weleens gehoord. dat niemand wist hoe oud vader of moeder was en dat paspoort niet klopte.
dat is wel even pittig ja daarom wil ik nu rustig opbouwen ipv in 1x aan de bak ''moeten'' en ik moet zeggen dat het me toch ook best wel weer s bevallen hoor, ben erna wel heel erg aan de latten... je bent er idd best druk mee, maar t geeft dan ook wel weer een stukje voldoening ( dat je je weer een beetje nuttig maakt in de draaiende maatschappij) moet er nog niet aan denken dat ik full-time aan de bak zou moeten dat zou me dan te snel gaan, blijf nog wel even aan mezelf denken hoor anders komt t niet goed
oh mn vader heeft de scan gehad, bloedtesten en uitgebreidere longtest en nu moet hij dinsdag wéér terug komen bij de longarts, hopelijk krijgt dan de (goede)uitslag
ja rustig aan als je merkt dat het niet goed gaat Ik snap wat je bedoelt met nuttig maken in de maatschappij...
oh nee dan is het idd geen honger. balen dat het ff niet lekker gaat met slapen meid. ik hoop dat het maar even een fase is
probeert ze je ook te overstemmen? daar heeft Denny een handje van. als hij gehoord wil worden gaat hij steeds harder roepen en gillen tot er iemand reageert
aha dus bij jou is het: hoe meer je werkt, des te meer rommel heb je thuis. tja dat is dan weer niet zo handig