vandaag heeft Denny zijn eerste hapje fruit gekregen. zelf gemaakt perenprutje. ik moest beginnen met 1 lepeltje. nou dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen hoor dus heb hem er 2 gegeven. wat vond hij het lekker zeg. we wilden geen foto's maken, want hij was erg overstuur door zijn eczeem wat ik net had ingesmeerd. eerst hadden we de lepel even in het papje gedaan en hem laten sabbelen, nou daar werd hij wel rustig van zeg. toen het eerste hapje en hij begon heel fanatiek te trappelen en zijn mond weer wijd open. dat is dus goedgekeurd, dus morgen weer perenprutje. trots op mijn kleine mannetje. minder leuk was de middag en avond. we hadden eindelijk sinds 2 maanden weer eens niks in de planning dus waren eindelijk weer eens met zijn drietjes. ik had me er al dagen op verheugd. we zijn naar de intratuin geweest. op de terugweg wilde lefert dan toch weer langs zijn moeder. nou vooruit dan gaan we ff hallo zeggen en wat drinken en dan weer door, want ik wil gewoon thuis eten. ja is goed zegt ie nog. komen we daar aan en ik ff naar de wc. kom ik terug hoor ik zijn moeder praten over het avondeten. ik denk: daar gaan we alweer. Ineens roept Lefert me: Lauraaaaaaa mijn moeder vraagt of we blijven eten. ik zeg nee we hadden afgesproken dat we thuis zouden eten. zitten ze me allebei met zo'n lang gezicht aan te kijken. bleven net zolang doorzaniken tot ik maar weer heb toegezegd. hij had dus van mij weer de boeman gemaakt. hij lijkt wel bang van zijn moeder:x. nou we zouden vroeg eten zodat we nog wat aan onze avond hadden thuis. om 20.00 uur stond pas het eten op tafel!!!!! en Denny had al een kwartier honger, dus ik heb in 10 minuten mijn eten naar binnen geschrokt en ben gaan voeden. elke keer hetzelfde liedje. altijd heeft ze het eten klaar kort nadat ik Denny verwacht voor zijn voeding. nou uiteindelijk dus pas om 21.30 vertrokken en nu zijn we thuis en ligt lefert alweer een half uur te slapen. gezellig he:x
gatverdamme!!! ik heb het net opgezocht. ik krijg er hartkloppingen van. die monsters verdienen het ergste wat ze kan overkomen. gruwelijk
Wat leuk dat Denny zo heeft genoten van zijn perenhap! Heerlijk om je kleintje zo te zien smullen! Zielig dat Denny zoveel last heeft van zijn eczeem. Ik hoop echt dat het snel minder gaat worden hoor meis. Wat betreft je schoonmoeder en man. Ik kan je niet meer advies geven dan toch je eigen grens duidelijk geven en je mening laten gelden. Tis natuurlijk wel erg lullig van je man, om je daar als boeman te gebruiken. Zeker als jullie van te voren een afspraak gemaakt hadden. Misschien toch de volgende keer niet meer langs gaan zo voor het eten
@ Anne: dus daar kwam je hoofdpijn vandaag eergisteren nacht? Sterkte met je ongi meid. @ All: wij hebben vannacht zonder bescherming sex gehad Niet zo slim dus... Mijn eisprong heb ik als het goed is volgende week pas, dus ik hoop dat we ons geen zorgen hoeven maken. Ik ben er over het algemeen zo punctueel in. En vannacht werd ik wakker toen we bezig waren, sorry voor het persoonlijke gedeelte. Maar ik zit er nu toch best mee in mijn maag. 9 April is mijn ongi dag, dus ik leef er best naar toe Sorry voor het lastigvallen met deze problematiek, maar we zijn erg dom geweest, en ik reken het mezelf ook flink aan. Ik wil graag bewust kiezen voor kinderen en niet zomaar zwanger raken. Mijn vriend gaat zich laten helpen binnenkort, maar daar hebben we nu weinig aan...
dan ben ik jarig morning after pil?? als je man is geholpen moet je alsnog een maand of 3 ''iets'' gebruiken hoor
goedemorgen kids hebben weer lekker doorgeslapen ik heb gisteravond 2 ibu 400 ingenomen en heb gelukkig ook goed geslapen maar zodra ik opsta begint alles weer te rommelen, tis net alsof alles naar beneden zakt en dan staat er gigantische duk overal op, zeer pijnlijk allemaal...kraamverband weer uit de kast tevoorschijn moeten halen als extra voorzorg..bah net maar weer een ibu 400 ingenomen en het zakt allemaal wel een beetje weg straks maar even langs de apo om meer bij te halen, sjee wat kan een mens daar naar van worden zeg
aaahhhh...maar wat is je voorgescheidenis wat betreft eisprong, ik weet dat ik altijd laat positief teste dus een latere eisprong had...
Goedemorgen... Ons kleine meisje slaapt op haar eigen kamertje...jeehhh....alleen stinkt het nog naar verf bah! Maar ze vindt het wel fijn zo volgens mij.. En wat een heerlijk weer vandaag.....aah heb zo`n zin in de zomer!
Om de 28 dagen ongi en mijn eisprong viel er altijd precies tussenin. Dus eigenlijk de "perfecte" cyclus... Maar aangezien ik voor de 4e x (sinds de bevalling) ongi moet worden en mijn eisprong altijd voelde, en sinds mijn zwangerschap van Twan niet meer heb gevoelt, ben ik een tikkeltje onzeker En zaadjes kunnen maximaal 7 dagen blijven leven... En idd AHHHHHHHH!!! Want we willen theoretisch geen 3e!
ja echt niet normaal meer. we waren pas rond 22.00 uur thuis en toen lag Denny diep te slapen. toen heb ik hem dus weer wakker moeten maken om te verkleden en te voeden. zo zielig. ik ben het echt beu hoor
oh meid toch doe jij aan slaapsex. maar ff serieus das niet leuk als je zo in spanning zit. ik hoop dat het met een sisser afloopt
@karagoz, verschrikkelijk hé dat verhaal, ik had dat aantal jaar geleden al gezien, verschrikkelijk zeg, Ik zie ht beeld nog voor me L @ anne, beterschap meid, @pisum wat goed zeg dat ze nu zo goed slaapt en haar eerste tandje door !!! @wendy, veel plezier vandaag bij je schoonmoeder. @michelle, veel plezier vandaag op de verjaardag. Enne.. wakker worden tijdens de seks ? doen jullie het in de slaap ? haha klinkt wel grappig ik hoop voor je dat je niet zwangr bent, of hoop je nu stiekem van wel @blinky, wat fijn dat denny zijn fruit zo lekker vond ! Wat je schoonmoeder betreft, heeft hier persoonlijk confronteren het meest geholpen. @cindy, ooh wat leuk dat ze nu op haar eigen kamer ligt !!! gaat dat goed ? je wou trouwens toch beide dames bi jelkaar op de kamer hebben ? of heb ik dat verkeerd begrepen ? @hier, dochterlief tot half 7 geslapen, gelukkig niet wakker geweest vannacht, net met zoonlief van half 10 tot kwart over 11 wezen verven, handen in de verf en handafdrukken maken, en gewoon met de kwasten, en met figuurtjes, was echt onwijs leuk !! Uiteindelijk zaten we zelf ook behoorlijk onder haha Ik ga de kids naar bed brengen ze beginnen beide te mopperen van moeheid.
nou Denny heer 10 minuten geslapen en toen weer schreeuwen van de jeuk. wat moet dat vermoeiend zijn voor het ventje