geniet van je nieuwe aanwinst. Heeft je man het zelf gemaakt? nihat is ook altijd een beetje ziek als hij zijn prikjes heeft gehad.. gelukkig is izzy weer opgeknapt... beterschap voor sepp
gisteren om half 9 nihat pap gegeven en pas om half 6 weer bv gekregen. Ik stond op springen en hij was toch wakker dus heb ik hem aangelegd. Vanmorgen zelf gemaakte appelmoes gegeven met wat rijstebloem, dat was een groot succes...
wij zijn vanmorgen bij de eczeemverpleegkundige geweest. er kwam een 2e verpleegkundige bij om te kijken. toen ging ze de dermatoloog erbij halen en die kwam samen met zijn assistente. ik had mijn moeder meegenomne en zo stonden we met 6 mensen naar Denny te kijken. en die vond het prachtig al die aandacht. hij had de grootste lol. de dermatoloog stond er versteld van hoe vrolijk hij was met zo'n kapot huidje. we moeten stoppen met de hormoonzalf, omdat anders zijn huidje te dun wordt. nu moeten we teerzalf in 2 soorten gaan smeren. lichte teerzalf met daaroverheen donkere teerzalf. hij gaat nu ruiken alsof hij net geasfalteered heeft. ik baal er zo vreselijk van. hij mag dan ook niet in de zon komen. ik hoop zo dat hij zijn vrolijke humeur niet verliest
hi! vandaag weer een halve dag gewerkt valentijn is weer naar school geweest madelief is nog steeds lastig met drinken ben even naar inloopspreekuur geweest bij cb met haar ( ben al meer dan 2mnd daar niet meer geweest) ze weegt 7.35 en qua drinkgedrag had ik z'on beetje alles al geprobeerd kortom niks wijzer geworden GRRR... lastig hoor ze zit nu op 290cc gedonken vandaag, t gekke is ook al drint zo weinig ze slaapt wel door want ik heb haar om 7.30 wakker gemaakt ( toen wou ze ook niks, uiteindelijk om 9u beetje erin gekregen) verder zag ze er gezond uit dus hoefde ik em ook geen zorgen te maken..hmm..dus niks aan gehad! daarintegen hebben we wel dik 2uur gewandeld met valentijn en madelief, eerst cb en toen wat winkels afgelopen vanavond de verjaardagsboodschappen vast doen voor het weekend ( valentijn word maandag 4 en we vieren het het hele weekend) blinky wat ene toestanden met denny zeg... karagoz misschien dat i dat ook maar eens ga proberen om pap met een lepel te geven als laatste voeding... dubio dubio... ze krijgt om 21.30 laatse voeding en ik moet haar altijd wakker maen voor voeding en ben beetje bang dat ze TE wakker word zeg maar
gelukkig is madelief wel heel mooi op gewicht. ze weegt een kilo meer dan Denny dus wat dat betreft hoef je je iig geen zorgen te maken. maar dat doe je toch, dat begrijp ik. het is heel rot dat ze zo weinig drinkt en ik hoop dat ze snel weer meer gaat vragen. wat leuk een heel weekend feest. wel vermoeiend maar wel heel gezellig
pff meissie toch wat een gedoe wat zielig. heel veel succes ermee! moet het dan ook 'echt' overgaan? of is het alleen zolang je die zalf gebruikt?
Kunnen jullie nog eens wat schema's droppen? Misschien dat ik eindelijk mee kan gaan doen met de 'normale' mensen Isra zit dus altijd nog op 5 flessen maar ik ben allang blij dat ze door lijkt te gaan slapen. Gister heb ik haar voor het eerst wat groente gegeven. Het was niet echt een succes geloof ik, maar ik kwam zo wel op 4 flessen uit, yes! En de laatste was om 20.50 uur en toen heeft ze geslapen tot 6.45, YES
Een hele verbetering zeg dat ze lekker doorslaapt! Ons schema is momenteel zo: 9u pyjama papje 10:30 fruithap 13u korstje brood en een fles 180+6 16:30 fles 180+6 of een fruitflesje 18u groentehap 19:30 á 20u fles 180+6+3 rijstebloem schepjes Volgende maand gaan we kijken of we 1 fles kunnen laten vallen, en dan vervangen door brood.
@ Blinky: ja teerzalf ruikt idd niet erg lekker. Maar als het werkt! Lief hoor dat hij van de aandacht genoot! Moet het nu minder gaan jeuken met die nieuwe zalfjes?
toen kwam ik de afdeling oplopen in het ziekenhuis en zag hij mij voorbij lopen vanuit zijn ziekenhuisbed...
Hahahhaaa... das ook een leuke ontmoeting! En dat verklaard het tijdstip. Dan is 5u 's ochtends ook wel raar eigenlijk
tja dat is maar de vraag. mijn moeder vertelde me dat ze bij mij jarenlang teerzalf hebben gesmeerd. als er een paar dagen niet werd gesmeerd dan zat ik weer onder. lefert begrijpt niet zo goed wat nou precies het probleem is. ik moet me maar niet zo druk maken zegt ie:x. hij heeft de zalf dan ook nog nooit geroken
wauw wat goed zeg. als ik het denny laat bepalen komt hij ook op 4 keer bv, maar hij is wat licht dus op advies geef ik er toch nog ff 5
08.00 fles 210+7 09.00-10.30 slapen 11.00 fruithapje 12.00-13.00 slapen 14.00 fles 210+ 7 15.00-16.30 slapen 17.00 groentehap 18.00 badje 19.00 pyamapapje 19.00-20.00 slapen Wat fijn dat het zo goed gaat! Heerlijk, eindelijk wat nachtrust voor jullie!