Blinky, wat ontzettend vervelend allemaal.. Wist niet dat eczeem zo erg kon zijn.. Beterschap met de kleine man!
Hier net thuis van mijn eerste avond werken, nouja avond, 2 uurtjes.. Was best een beetje zenuwachtig, alsof ik voor het eerst daar ging werken, maar na een uur voelde ik me alweer helemaal thuis.. Alle collega's waren ook blij me weer te zien, vond ik erg fijn.. Mijn moeder is hier komen oppassen en heeft Finn in badje gedaan en daarna in bed.. Ze had het hartstikke leuk gevonden, Finn heeft ruim een half uur in bad gezeten haha.. Nu even nog bankhangen en dan duik ik me bedje in.. Fijne avond meiden!
ow sorry meiden dat ik jullie zo verwaarloos. ben zo druk, zit heeeeeeel erg weinig op de laptop. ineens is dat niet meer zo belangrijk nu we kleine hebben hahahha. maar ben jullie zeker niet vergeten. wil vanaf nu proberen weer in te haken mits dat mag??? maar goed. is erg nog iets belangrijks, wil iemand mij daar dan even van op de hoogte brengen. anders moet ik ruim 300 pagina's bijlezen. pff das beetje veel. maar hier gaat alles goed. lizzie groeit lekker op rustig tempo door. het is echt een vrolijk meisje. ze houdt veel van knuffelen en aan je haren trekken. dat laatste is minder hahahah. ze weegt (nou ja vorige week) 6420gr en 66 cm lang. ze is gewoon al weer een hald jaar oud, tjee wat vliegt de tijd zeg. onverstelbaar. toen mensen zeiden geniet maar van het eerste jaar want dat is zo om, dacht ik van ja zal wel. nou.... nu weet ik wel beter. het is dus echt zo. het rollen kan ze nu heel goed van rug naar buik en andersom. ook probeert ze overeind te komen. maar dat wil nog niet lukken. teddyman heeft sinds 8 maart (dag later is hij jarig) geen werk meer. gelukkig kan hij donderdag weer bij een ander beginnen. en leuke is, is mijn ex baas. hopelijk lukt hem dat werk wel. dit is minder zwaar dan in de varkens. nu gaat hij in de schoonmaak. hahahah. ook heeft hij in de tussentijd veel pijn gehad en vele onderzoeken. zelf ben ik nu ook weer even aan het klooien. ben flink ziek geweest (net na me eerste ongi). want ja ben ook weer voor eerst ongi geworden. pfff vreselijk zeg. en dan gelijk ziek worden. ik krijg vrijdag een ader onderzoek in mijn been. mijn rechter voet blijft wat dikker. en is wel mijn trombose been dus ja maar effe laten onderzoeken. die kuit is ook 2cm dikker dan links. dus ja. ben benieuwd wat daar uit komt. gaat het voor de rest met jullie allemaal ook goed? hopelijk wel! sorry voor mijn lange afwezigheid! maar ben jullie zeker niet vergeten hoor!!!!!! sorry!!! in ieder geval @blinky (want dat weet ik nog van hyves): he balen zeg van denny. Hopelijk helpt die teerzalf en is het snel allemaal minder. niks zo voor zo'n klein mannetje. pfff sterkte. Liefs
Kwam even kijken of Cindy al iets gepost had maar niks. Was toch vandaag dat ze naar de ka moest? @Blinky: wat akelig toch allemaal dat eczeem. Arme Denny. Hopelijk helpt die teerzalf dan wel hoe akelig dan ook. @Anne: wat vervelend dat je meisje zo slecht blijft drinken. Heb helaas ook niet echt tips. misschien is ze de melk een beetje beu? Misschien eens zo'n pakje fruitflesje proberen. Toch nog een tip Al iets bekend van je vader? @Karagoz: had ik het nou verkeerd in mn hoofd dat Nihat geen pap meer mocht? Omdat ik lees over pap. Wanneer heb je je theorie weer? @Pisum: wat fijn dat het slapen zoveel beter gaat. slaapt ze overdag ook nog of niet? @Amigo: fijn joh dat je eerste werkuurtjes zo goed bevielen en dat het thuis ook supergoed ging. wat een goed schema heb je met finn zeg. Wat slaapt hij lekker veel. Ik ben al blij dat aelinn tegenwoordig geregeld een paar uur 's middags slaapt. Vanmorgen weer naar mn werk geweest en vanmiddag naar de psych. Vermoeiend dagje dus. Morgen kennismakingsgesprek bij de evt nieuwe gastouder. Hopelijk klikt het.
schema weekend 8.30 / doordeweeks 7.45 fles 180 9.15 fruithap 9.30/12.00 slapen 12.00/12.30 fles 180 14.00/16.00 slapen 16.30 fles 180 17.00 groentehap 17.45 bad en naar bed 21.30 fles 210 met rijstebloem en gelijk weer slapen alleen drinkt ze haar flessen nooit leeg..hopelijk is t een fase... bliny ik maak me verde geen zorgen hoor of dat ze wel voldoende aankomt ( merk het wel aan de kleertjes) tis alleen zo frustrerend ene moment is ze hongerig en andere moment weigert ze weer..ze is vanaf begin al moelijk geweest met drinken, cb denkt dat als ze 1 is helemaal geen (koe)melk meer wil drinken, waarschijnlijk is het geen melk kind zei ze..tja lastig hoor ze moet nog een half jaar ik ga even de tas enzo klaarzetten voor morgen, valentijn gaat zn laatste dag naar de psz en gaat dara ook trakteren (tis toch iets anders geworden) tot morgen!
ow ja, lizzie is gelukkig van de medicijnen af van der reflux. die hebben we afgebouwt en voor dat ze hald jaar was, zijn we gestopt en nu geen last meer gelukkig. hopelijk blijft dat nu zo. ook ligt ze sinds een weeek op der eigen kamertje. alleen sindsdien.... pfff wil ze late avond voeding en nachtvoeding. eerste paar dagen maar gedaan. maar wil niet dat ze daar aan wendt. nu geef ik haar na de laatste bv (tussen 19.00 en 20.00) tegen 22u een pjama papje voor de nacht. dan slaapt ze gelukkig weer door. ze komt hooguit een keer voor de speen. nou als dat alles is. hahahha. maar goed hopelijk gaat het dus idd goed met jullie en de kids!
dat typte ik zojuist, dat ze waarschijnlijk geen melk kindje is..latsig is dat morgen om 14u hefet mn vader de afspraak in het zkh vij de longarts spannend morgen dus! hopelijk klikt het goed tussen jullie en de gastouder! nou i ga nu echt! doei!
wat fijn dat het je goed is bevallen. zal ook wel dat het in het begin even wat onwennig was. leuk dat je moeder zo heeft genoten en Finn is iig lekker schoon
ook zo´n kleintje he net als Denny.wat goed dat ze al zo kan rollen. op dat gebied hier nog maar weinig actie hoor haha. balen dat je man zonder werk kwam, maar een geluk dat hij alweer wat anders heeft gevonden zeg. dat is in deze tijd ook maar afwachten of dat lukt. voel je je inmiddels alweer wat beter? is dat pijnlijk zo'n ader onderzoek? heb je het al eens eerder gehad? succes iig. je mag zeker terug inhaken hoor. gezellig toch?
nou ja dan maar hopen dat het een korte fase is en dat ze straks weer ff lekker drinkt dan. heb je ook nog en foto van wat het uiteindelijk is geworden? ben wel nieuwsgierig
oh wat fijn dat ze van haar medicijnen af is en dat het goed gaat. goed zeg dat ze op haar eigen kamertje ligt nu. een dezer dagen willen wij het ook gaan proberen, hoewel ik het ook wel zal missen hoor als ik hem niet meer naast me heb
ons schema voor zover dat lukt dan: 7.30 bv 10.00 slapen 11.00 fruithapje + bv 14.00 slapen 14.30 bv 18.00 bv 21.00 slapen 22.00 bv tja meer dan dat slaapt hij helaas niet overdag. komt mss wel als het eczeem bestreden is, want daar ga ik wel vanuit dat dat gaat lukken natuurlijk weltrusten
van het cb mag hij geen pap in de avond omddat het hem dik zou maken, met een volle maag slapen is niet goed volgens haar etc. etc. IK zei dat als ik hem geen pap geef dat hij dan niet door slaapt. Ze zei als opmerking dat ik toch niet werk dus makkelijk bv kan geven in de nacht... maar ik geef hem gewoon bv en dan slaapt hij minstens tot half 6 door. ging het goed bij de psych? veel succes met je gesprek vandaag