September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

sterkte:(

2. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Fijn Cindy, een hele geruststelling!

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Anne, wat heb je nu gevonden om uit te delen vandaag? Ben wel benieuwd..

4. Alita

Alita Niet meer actief

Hoe is ie bij jou meid!!!
    Lekker gewerkt las ik!! Super.....nu kun je tenminste je "normale"leven gaan leiden zoals je je het had voorgsteld niet?

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hier gaat het goed! Finn slaapt zich wat af, die is echt de gemiste slaapjes van de eerste 4 maanden in aan het halen.. Werken was leuk, fijn om weer onder de collega's te zijn.. Was alleen een raar moment toen ik mijn kluisje opende, ik weet nog zo goed dat ik dat vorig jaar in juni dicht deed, en zoveel zin had in mijn verlof, bevalling en kraamtijd.. Had het kluisje iets té enthousiast, want er kwam me toch een positief gevoel over me heen haha, heb in mezelf staan lachen..

Ow, Finn wordt wakker, ben er weer vandoor!

6. Alita

Alita Niet meer actief

aaah mooi om te lezen hoor.......het is je ook zoooo gegund....:pslijmbal ben ik he hahahaha:p...nee ben erg serieus!:D

7. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ocharme dat ventje :(
    Mijn oudste moet ook ingesmeerd worden met teerzalf, maar die is dan wel een paar jaartjes ouder... En het stinkt verschrikkelijk vind ik en laat bruine plekken na. Alleen, hij mag wel in de zon, zou volgens de dermatoloog goed zijn voor zij huid.

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hmm, ben na het lezen even boven geweest dus weet niet of ik nou alles nog weet. Ga mn best doen.

@Cindy: ow meid wat een opluchting dat alles gewoon goed is. Ben superblij voor je.
    @Zij: fijn dat de operatie goed gegaan is. Wat moetne die veertjes precies gaan doen? De boel oprekken? Ik kan je foto's niet zien helaas.
    @Mejojo: hmm, ik ben voor jou en je gezondheid en je kids blij dat de test negatief is. Hoe jammer ook is het beter voor allemaal.
    @Amigo: wat fijn meis dat je het zo naar je zin hebt op je werk. Dat geeft nog meer positieve energie. Heerlijk, tis je idd gegund.
    @Blinky: beterschap meis

We zijn vanmorgen bij de gastouder geweest en was een aardig mens. Ze heeft zelf een dochtertje van oktober 2010. Ze woont echt belachelijk dicht bij het ziekenhuis. Zou met mooi weer zomers mn auto daar kunnen laten staan en wandelend naar mn werk kunnen. Heerlijk hoor. We gaan het dus gewoon proberen daar.
    Daarna nog even naar de intratuin geweest om wat accesoires voor Ivy dr nieuwe kamer te halen. Kwamen we de vk nog tegen die Ivy gehaald heeft en ook langs geweest is in het ziekenhuis toen ik er de laatste dagen van de laatste zwangerschap lag. Echt wel leuk. Kon hij mooi onze meiden even bewonderen.
    Nu lekker lui op de bank. Aelinn slaapt. Ivy wilde niet dus die speelt met papa in de tuin.
    Ik maak me trouwens een beetje zorgen om Ivy. Ze is veel moe de laatste tijd en heeft echt giga donkere kringen onder dr ogen. Ze ziet er gewoon zwaar vermoeid uit terwijl ze op zich toch juist de laatste tijd zat slaapt. bijna altijd 's middags. Wel eet ze heel slecht. Score vandaag vanaf wakker worden is 2 blokjes brood en een paar hapjes salade. Zal ze gewoon energie te weinig hebben dan?

9. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Mejojo: jeetje spannend wanneer je ongi doorbreekt :p

@ Amigo: fijn dat het je bevallen is op je werk. Kan me voorstellen dat je in jezelf moest lachen! :)

@ Zij: heel mooi dat de operatie goed verlopen is. Zal een hele opluchting voor jullie zijn geweest en is het nog steeds natuurlijk :)
    Fijn dat Sil er goed onder is. Tis allemaal heel wat voor zo'n wurmpie (en de ouders ;)). Binnen hoeveel tijd zou het goed geheeld moeten zijn en hij er geen last meer van hebben? Heel veel sterkte de komende periode!

@ Cindy: lekker genoten van het weertjuh vandaag :cool:?

@ Hadassa: hoe is het met jou meis?

@ Nathalie: alles oké bij jullie?

Verder ben ik vergeten wie wat schreef, sorry.

@ All: we hebben heerlijk in de tuin bij mijn pa gezeten vandaag. Luka lekker aan het spelen, en wij leuten.
    Vandaag voor het eerst Twan mee naar buiten genomen met helm. Moest even over een drempeltje heen :) Ik was bang dat hij het te heet zou krijgen, maar dat was niet het geval. Dus dat gaat de goede kant op. We zitten nu aan de 3 uur achter elkaar, en dan een uurtje af. Dus dalijk 4 uur en dan 8 uur en dan heel de dag en 's nachts nog niet, alleen met zijn middagslaapjes, en dan 23 uur.

Twan heeft vandaag voor het eerst een paar happen genomen van een zelfgemaakt spinazieprakkie :D Is er niet weg van, maar het ging zonder te kokhalzen. Had het namelijk geprakt ipv gepureerd.

Nu ff spelen met Luka met de duplo en dan gaan ze naar bedje.

Allemaal een fijne avond!

10. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Fijn dat de gastouder een goede indruk heeft achtergelaten! Dat is in ieder geval heel prettig.

Ivy eet idd weinig, maar dat is een fase. Daar komt Luka net uit, en die heeft het vanaf 2.5 gehad tot de laatste week ;) Brood at hij goed, maar warm eten was echt drama! Vooral niet teveel pushen en weinig tussendoortjes geven, en opletten met drinken voor de maaltijd. Succes meis!

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik ben er ook wel blij mee :) wil graag een 3e, maar een 3e is gewoon niet verstandig, en nu heb ik mijn zinnen helemaal gezet op het sparen voor een buikwandcorrectie :D

fijn dat je nieuwe g.o. voor ivy heb gevonden. hopelijk bevalt het straks voor het echie ook.

wbt ivy, hmm geen idee eigenlijk wat het zou kunnen zijn, misschien kun je het de ha even vragen of het mogelijk is dat ze energie te weinig heeft,

misschien dat je dan bij de drogist ofzo van die davitamon dingen kunt halen.

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dat zeggen veel mensen...:D

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    probeer haar wat extra vitamines te geven, multivitamines, misschien dat ze wat extra nodig heeft

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @zijvandehoek, beterschap voor je kleine manntje, ik hoop dat het zijn werk doet en dat hij weer een mooi rond bolletje krijgt...
    @mejojo, blij dat je niet zwanger bent? of juist teleurgesteld?
    @all... ben moe vandaag... gisteren vroeg naar bed gegaan maar lekker geslapen niet, ik was vaak wakker...

vandaag is het echt heerlijk weer, de kids genieten ook erg van... merk gelijk dat we nieuwe kleding voor ze moeten kopen voor de zomer, gelukkig komt de kinderbijslag er snel aan...

ga er weer vandoor meiden... ga op de bank liggen... fijne dag iedereen

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dank je

16. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Das lekker dubbel haha..Graag een 3e willen en sparen voor een buikwandcorrectie :p Maar corrigeren ze dan de buitenkant ofzo? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Heb je ergens last van? Of is het na de bevalling niet meer goed gekomen ;)

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    volgens mijn dermatoloog wordt de teerzalf die denny krijgt zo heet in de zon dat het de huid in brandt. net als heet asfalt zei hij. is dus erg gevaarlijk om de ingesmeerde huid bloot te stellen aan de zon. hij krijgt ook 2 lagen over elkaar heen. een lichte die zijn huidje direct mag raken en een donkere die te agressief is om direct op zijn huid aan te brengen. morgen begin ik ermee:(

18. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Jeetje meid, Dan mag je die lichte wel goed smeren. Wat kan er gebeuren als die agressieve zijn huidje direct raakt?

Succes ermee meis

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wat fijn dat je een goed gevoel hebt bij de nieuwe gastouder en ook dat ze zo kort bij je werk woont. leuk om je vk nog eens tegen te komen.toevallig ga ik morgen met een vriendin naar de intratuin.
    dat is idd maar bar weinig wat Ivy heeft gegeten, dus ik denk ook wel dat het energie tekort is. maar dan is de vraag: hoe komt het dan dat ze zo weinig eet. voelt ze zich verder ziek?

20. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hmm aan de ene kant wel teleurgesteld, wil graag een 3e, maar er bewust voor gaan zullen we niet doen, dus hoop stiekem wel dat we een "ongelukje" krijgen.

maarja dan breng ik mezelf ook in een nare positie, financieel zal het moeilijker worden, lichamelijk zal ik "aftakelen" de kans is groot dat het kindje het niet zal redden.... of IK niet, de cholestase komt nog heftiger terug, en het houd me ook bezig wat het uwv er van zal denken, ik bedoel, ze zien me al aankomen, ja wel voor 3 kinderen zorgen maar niet kunnen werken. en dan natuurlijk de kosten die de gemeente maakt om mijn zoontje naar het kdv te doen om mij een paar dagen in de week te ontlasten, ze zien me al aankomen:p:p

jaaa lekker weertje hé :D:D hier zijn we met zijn 3 ook even heerlijk naar de kapper geweest, het voelde vandaag zo zomers dat ik echt kriebels kreeg om wat anders te doen met mijn haren :p
    van het weekend zet mijn mams er nog een paar blonde lokken in :)

Deel Deze Pagina