bij een buikwandcorrectie snijden ze eigenlijk je onderbuik weg ( tot aan de navel) en dan maken ze een gat in de buik om de "nieuwe"navel weer te plaatsen, en dan trekken ze het weer naar elkaar en nieten het vast hmm het is na de bevalling alles behalve goed gekomen haha, lijk nog wel 20 weken zwanger, en ik kan je zeggen, had toen een flinke buik met 20 weken maar dat is het probleem ook bij mij, zolang ik prednison gebruik kunnen er geen kilo's af door te sporten, ik zal misschien 5 kilo kwijt kunnen raken in een jaar wanneer ik intensief ga sporten, en dat ga ik niet doen. en door de striemen zal het ook never nooit meer straks worden, vandaar dat ik graag wil dat mijn onderbuik weggehaald word, dan ben ik iig dt buikje kwijt. de kilo's geeft niet, zit opzich op normaal gewicht,alleen dat buikje... tja dat stoort me
zo te lezen zitten er meer nadelen dan voordelen voor jullie om een 3e te nemen en dan vooral lichaamlijk bij jouw en de kans dat 1 van jullie het niet zal halen misschien... moeilijk hoor... want een baby is zo mooi om te krijgen... ik moet mijn haar ook weer is knippen maar nu is het weer lekker lang en doordat ik zoveel haarverlies heb, heb ik nu nog wat haar op mijn hoofd...
pff jee heftig zeg, wat moet je dat als moeder zijnde ook zeer doen succes morgen meid, ik hoop toch zo dat dit wel werkt,
laatst vroeg iemand aan mij of ik weer zwanger ben. Heb nog wel een buik, maar ja ik moet nog 10 kilo afvallen maar kan niet dieeten door de bv en sporten al helemaal niet. Als ik al weinig eet of drink dan merk ik dat gelijk aan de bv en dat wil ik niet. Ik ben al 10 kilo kwijt nu nod de andere 10 kilo ik zou ook wel een buikwantcorrectie willen ,heb ook veel striemen tot aan mijn knieeën.
tja, mijn hart zegt hele andere dingen hoor, het bericht hierboven is puur verstand dat "praat" mijn hart zegt, wat maakt het mij uit wat uwv denkt. en ze zeiden ook dat ik geen kinderen kon krijgen en ik heb er 2, wie zegt dat 1 van de 2 moet overlijden ? gewoon gaan met die banaan. maarja... dan krijg je het verstand weer.... ik heb 2 kids, die hun mama zoooo hard nodig hebben, wat ALS ze nu indd gelijk hebben... laat ik mijn man alleen met 3 kinderen ? laat ik mijn kinderen achter met alleen een papa ? dus wij kiezen voor het verstand, maar bij beide kriebelt het op veel momenten dat we elkaar aankijken.... en zeggen, zullen we het toch doen...... en dan moeten we ons er allebei echt door heen slaan om NEE te zeggen, als de omstandigheden "goed" waren... dan waren we er 2 of 3 maand geleden al wel voor gegaan. ohh lang haar ... ik wou dat ik dat haha heb zolang lang haar gehad, en heel dik haar ook, maar dat is door medicatie heel dun geworden, dus een kort kapsel lijkt het tenminste alsof ik redelijk volume heb haha
tot de knieen heb ik dan niet, maar mijn onderbuik zit helemaal onder, en ook zeker wel de helft van mijn bovenbenen. buikwandcorrectie in belgie schijnt goedkoper te zijn, dus ik ben daar nu aant kijken maar kost nog veel hoor, word je niet vrolijk van in nederland is 4100 euro het goedkoopste, ( en helaas schud ik dat niet zomaar even uit mijn mouw)
ik ga nu even private practice kijken en daarna lekker slapen. Morgen op controle met dochterlief bij de kinderarts, maar dat zal wel goed wezen, sinds ze medicatie heeft gekregen en je echt merkt dat ze beter in haar vel zit zien we haar koppie dikker en dikker worden haha het word al een echt bolletje, dus de grammetjes komen er wel weer aan
ff een ego berichtje mn vader is vanmorgen al gebeld door het zkh dat hij gelijk ''moest'' komen hij heeft godzijdank! geen longkanker wel heeft hij vocht achter zn longen wat voor 98% zeker bij zn hart vandaan komt hij is direct opgenomen, vele onderzoeken krijgt hij en morgen krijgt hij een echo om te kijken waar de oorzaak nou vandaan komt, hij word voorbereid op hartfalen.. morgen avond weten we meer.. ben helemaal gesloopt dus ik ga madelief fles doen en naar bed toe
omg heb even gegoogled over hartfalen..dat wil ik niet eens zien.. ga niet verder googlen, w8 morgenavond wel af
moeilijk he om dan een keuze te maken als je iets heel graag wil maar je gezondheid het niet toelaat...
jeetje het blijft wel spannend en eng zo zeg. wel een geluk dat hij nu in het ziekenhuis is en in de gaten gehouden wordt. maar wat een goed nieuws alvast dat het geen longkanker is meid
googlen is op zo'n moment idd niet aan te raden. sterkte met wachten en gelukkig weten jullie morgenavond meer
ik ga mijn kleine manneke wakker maken voor zijn laatste voeding. ja jullie lezen het goed. mijn kleine ventje slaapt al sinds 19.30 !!!!!!!
@ anne, heel veel beterschap voor je vader, en natuurlijk ook veel sterkte gewenst voor jullie allemaal.
Hoi hoi hoop dat ik het onthouden heb. @mejojo.tja lastig zeg.maar denk dat het idd beste is om vóór jezelf te kiezen.je heb nu zo een leuk gezinnetje. Ondanks dat het kriebelt vóór een 3e.moeilijk hoor! @anne.he bah.sterkte.lijkt me even verstandig om morgen af te wachten ipv google. @zij, fijn dat goed gaat met sol.mag ik vragen waarom hij geopereerd is aan zijn hoofdje? @blinky, hopelijk helpt de teerzalf snel en geeft denny minder last. @
pff had ik een hele tekst, is het weer weg, baaaaalen ! goed nog een keer, vanmiddag naar de speeltuin geweest met zoonlief, daar is nog een kind van 3. mijn zoon gaat van de glijbaan, dat kind komt er meteen achteraan en schopt zoonlief daarbij in de rug, zoonlief had pijn, maar ik zei hem dat het kindje waarschijnlijk niet goed opgelet had het kan een keer voorkomen, uiteraard zoonlief wel even getroost, zoonlief gaat nog een keer van de glijbaan, en nogmaals komt het kindje er meteen achteraan, dit keer raakte hij zoonlief net niet,maar blijkbaar wou hij zoonlief WEL raken. en schopte zoonlief dus even extra in de rug. dit deed zoonlief echt zeer, en heeft de voet nu nog in de rug staan. ( onderrug/net bij de billen) toen durfde zoonlief niet meer van de glijbaan, ik zei hem dat hij gewoon kon glijden, maar dan het jongetje maar voor moest laten gaan. ook vroeg ik aan moeder die er gewoon bij stond te lachen of ze er niet even wat van wou zeggen, maar dat vond ze niet nodig. na nog een paar gegleden te hebben trok het jongentje mijn zoon naar een ander speeltoestel waar zoonlief nog veel te klein voor is en zei : weet je wat pas echt leuk is, als jij hierin klimt, valt en je kop dan kapot is !! zal ik je helpen ? nouwww toen brak het bij mij hoor, ik werd boos !!!! en stond bijna te schreeuwen die tegen moeder, moest me echt inhouden. dus ik zei : en nu zeg je er wat van tegen je zoon, je gaat het toch niet goed vinden dat jou kind de kop kapot wil hebben van een 2 jarige..... waarop ze alleen mij uit kon lachen en zei: het is mijn kind, ik bepaal wat ik tegen hem zeg.bemoei je er niet mee, het is niet jou zaak toen zei ik : wat jou kind thuis doet moet hij helemaal zelf weten, maar wat hij tegen MIJN kind zegt is ook mijn zaak ik wil dat jou kind zoiets NOOIT maar dan ook nooit meer tegen mij kind zegt, en ook niet dat jou kind mijn kind OOIT nog aanraakt ! of anders ?? zegt mevrouw !!! waarop ik zei : of anders ga ik naar jeugdzorg of de kinderbescherming, (ondertussen kreeg ik rollende ogen en een tssss te horen/zien) blijkbaar word er bij jullie lichamelijk geweld getolereed en ziet hij dat bij jullie, en schijnbaar word er bij jullie ook flink wat geschreeuwd en gescholden, denk dat jeugdzorg daar wel wat mee kan. en heb toen mijn zoon gepakt en ben weggelopen, achteraf denk ik :dit is niet volwassen van me, ik had meteen weg moeten gaan, die hele discussie had niet plaats moeten vinden, maar ik ben ook niet van plan om sorry te zeggen tegen haar wanneer ik haar nog eens zie !!!