September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    ai jakkes! Sterkte voor zo meteen! maar het zal na zo een nacht wel een opluchting zijn als de kiezen eruit zijn! Ik denk aan je!

2. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @ All Izzy heeft zich gisteren voor het eerst van rug naar buik gedraaid en weer terug :D Haar armpje ligt nog wel klem onder haar lichaam maar dat zal dan vast in de aankomende dagen beter gaan :)
    Wat worden ze groot he!

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dat doet denny alleen als ie honger heeft:D

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen dames

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    he gatver wat een ellende zeg. ik hoop dat je snel terecht kunt hoor dan heb je idd maar gehad. ik ben ook zo bang voor de tandarts, maar heb gelukkig geen aanmaak van verstandskiezen:D. gelijk een verklaring als ik domme opmerkingen maak;):p

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    jeetje wat ellendig allemaal zeg. kan me voorstellen dat dat slopend is als je je over zoveel mensen tegelijk zorgen maakt. ik denk dat je meisje dat ook aanvoelt en daardoor wat van slag is. is natuurlijk helemaal niet erg, maar wel vervelend voor jou, omdat je al zo moe bent.
    probeer je op de mooie kant van het weekend te richten. het is feest voor je mooie manneke. probeer even de knop om te zetten. het zal heel vermoeiend zijn, maar misschien doet het je goed om ff een feestelijk weekend te hebben. sterkte meid en hopelijk toch een heel fijn weekend

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wij hebben een action, 2 supermarkten, 2 elektrazaken, een afhaalchinees, 3 frietzaken, 5 cafe´s, 3 hotels, 1 ouderwetse mutsen kledingzaak;), een apotheek, een slager, 3 kapsalons, een bakker en een groentewinkel. maar we hebben geen drogist of hema:x haha. wel maar 6000 inwoners, dus dan vind ik het nog niet slecht eigenlijk.

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh goed zeg. hopelijk houdt hij dit nu vol

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    och meid toch. heel veel sterkte. ik hoop dat hij snel aan de beurt is, zodat je niet zolang in spanning hoeft te zitten

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wij hebben ook iets soorgelijks. Alleen hier tegenwoordig wel een kruidvat maar helaas nog maar 1 supermarkt

11. Alita

Alita Niet meer actief

Succes maar je zult zien het valt mee....ga je naar Heerlen neem ik aan...zijn we ook geweest met mijn vriend een tijdje terug...komt goed meid!

12. Alita

Alita Niet meer actief

hmm klinkt goed!:D Altijd lekker bij iemand anders eten:p tenminste meestal dan hahaha...

Hier gaat alles super!! Heerlijk weer:D nu ligt alles in bed zometeen de baby eten geven en dan buiten in het zonnetje liggen....

13. Alita

Alita Niet meer actief

supergoed!! Ja nu gaat het snel hoor...voor we het weten lopen ze...;)

14. Alita

Alita Niet meer actief

haha slimmerik mama omkopen:p

15. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Jeeej wat goed zeg :D:D

dochterlief begon met draaien van buik naar rug. en nu kan ze ook van rug naar buik..... begint ze gillen dat ze niet meer terug kan :( ze draait zich gewoon niet meer terug.

achja ......

16. Alita

Alita Niet meer actief

vrouwen he;)haha:p

17. Popkoorn

ehmm wij :
    8 supermarkten 3 chineeszaken 7 frietzaken 7 cafe's 3 hotels 4 apotheken 3 slagers 8 kapperszaken 2 groentewinkels
    verder aan winkels:
    action,
    bristol
    hema
    2 keer kruidvat
    een DA hema
    newyork
    steps
    lucardi
    didi
    cecile
    gerrie
    weber
    dizzy miss lizzy
    SPS mode
    jeans brothers
    jeans center
    dolcis
    schuurman
    ziengs
    big bazar
    wibra en zeeman
    tuunte en terstal
    WE mannenmode
    Bruna
    intertoys
    top 1 toys
    prijsmarkt ( ookwel bekend als Hans)
    YeanZZ mode
    S-ter mode
    Pieces
    blankenstijn
    pfffffffffff de rest weet ik allemaal even niet meer, iig nog veel meer :p ken sommige namen van de winkels in het dorp hier niet eens ....erg hé :p:p

aantal inwoners gemeente winterswijk : 29000 :p ( zitten wel nog 5 buurschappen bij :))

18. Popkoorn

@amigo,succes meid !!!

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    als ik alle winkels ga noemen achter mijn huis dan ben ik morgen nog niet klaar... ik woon achter een lange winkelstraat. Alles is er wat je nodig hebt en het winkelcentrum is hier ook dichtbij...

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja tuurlijk ik snap ook best wel dat mensen dat goed bedoelen hoor, maar het kan er soms zo rottig uitkomen he. zo van ach het is maar eczeem hoor. dat doet best wel eens zeer dan. dan zien ze Denny lachen en dan zeggen ze: nou blijkbaar heeft hij nergens last van:$. ik geef het ze te doen hoor, het is gewoon een heel stoer vrolijk mannetje:).
    het lijkt trouwens bij jullie wel steeds vroeger te worden of ligt dat nu aan mij?

Deel Deze Pagina