September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik zou het gewoon goed in de gaten houden. waarschijnlijk voelt ze zich een beetje slapjes en/of suffig van de koorts.

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    jeetje dat moet je net hebben als je zo bang bent van de tandarts zeg. leuke opmerking van die chirurg zeg:x. beterschap meid

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Maak je niet te druk meid, alle kindjes hebben wel s koorts. 38,1 is nog vrij laag. Bij kleintjes kan eht heel makkelijk omhoog vliegen naar 40 + en dan nog hoeft er niks ernstigs aan de hand te zijn.

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    oooooow meid wat een drama zeg. Vreselijk. Zo is het bij toen met 3 kiezen ook gegaan, die zijn er uiteindelijk in kleine stukjes uitgebikt, alleen was ik goddank onder narcose.

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Aelinn heeft alweer flink gespuugd vandaag. Vanmiddag 4 keer in korte tijd en vanavond na de fles spuugde ze me weer onder. Om zeker te weten dat ik echt ging douchen plaste ze me ook nog onder. Ze lag op mn benen met de romper al los omdat ik dacht een poepluier te ruiken en voelde ineens wat warms. Liep het toch zo uit de bovenkant van dr luier zeg. Aelinn dus voor de derde keer vandaag helemaal omgekleed, naar bed gebracht en toen maar onder de douche dus. Nu rust in de tent.

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wij zitten alweer een poosje beneden. pfff ben nog zo moe. Heb hartstikke slecht geslapen door de verkoudheid dus dit tijdstip was ik niet zo blij mee

7. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen

8. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Anne: heel veel sterkte! Jullie krijgen idd wel veel in een keer op jullie bordje. Ik hoop ook dat het voor je zwager meevalt.

9. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Amigo: gelukkig zijn je kiezen eruit. De kaakchirurg is zekers geen pretje. Nu hopen dat je snel geen last meer hebt.

10. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Mejojo: wat goed dat je zoontje zo makkelijk zonder speentje slaapt! Luka heeft hem in bed nog steeds. En die wil echt nog niet zonder slapen :p

@ BlinkY; jeetje wat rot voor je kleine manneke. En dat duurt lang voordat die andere creme klaar is zeg. Lijkt me toch een eitje voor een apothekersassistent om dat te bereiden.

11. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Hier gaat het lekker. De kids slapen goed. Twan eet goed en ligt veel op de grond op een kleed te spelen en te doen. Als hij op zijn rug ligt, en ik kijk ff niet dan gaat hij zo kruipend op zijn rug naar de andere kant van de kamer ;) Wel met helm, want met zijn blote hoofd lijkt me dat niet zo fijn.

Wat een weertje zeg de afgelopen dagen. We zijn bijna alleen maar buiten geweest op speelplaatsen en de kinderboerderij enzo. Ben zelfs dinsdag iets verbrand omdat ik mijn hemdje aanhad. Maar gelukkig niet heel erg. Had er echt geen erg in zeg. Luka smeer ik heel goed in, want we hebben allemaal de witte huid met sproeten van mijn roodharige vader :p En daarbij komt dat Tim ook een witte huid heeft met sproeten haha..

Allemaal een fijn weekend!

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    heb ik ook gehad met 1 kies. die brak af toen mijn vroegere tandarts hem wilde trekken. heeft ie ook stukje losgehakt en gesneden. was met gewone tandarts verdoving, maar heb er toen weinig van gevoeld. maar naderhand aaaaaaaaaaaaa. het leeg wel een slagveld in mijn mond zeg. gelukkig heb ik nu een andere tandarts:D

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh bij ons ook zo. eerste poepte hij zich helemaal onder nadat ik hem net had verschoond. 's middags had hij zich een keer helemaal ondergespuugd. en 's avonds tot 3 keer toe alles onder pffff. heb hem de voorlaatste keer maar even zonder trui gelaten, omdat ik de bui al zag hangen en ik was blij toe. hij heeft toch al zo'n hekel aan mouwen aantrekken en vandaag was wel een beetje teveel van het goeie.
    denny is vanmorgen ook weer aan het spugen geweest vlak na zijn voeding en had de diarree ook weer overal zitten(lekker smakelijk). heeft Aelinn nog gespuugd?

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh ja goeiemorgen haha

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    beterschap met je verkoudheid meis

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    gistermiddag eindelijk kunnen ophalen en ik moest gewoon 25,85 euro betalen voor een potje van 100 gram. wat een rommel is het zeg, maar heel voorzichtig ga ik zeggen dat het misschien al wel een beetje lijkt te helpen

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    heerlijk he dat we eindelijk weer eens buiten kunnen genieten. vandaag is het wat minder, maar morgen geven ze alweer beter af.
    wat grappig een rugkruiper:D

18. Alita

Alita Niet meer actief

Jeetje...die zat dus goed vast:x
    Maar je hebt het achter de rug meid;) heb je brufen meegekregen?

19. Alita

Alita Niet meer actief

Goedmorgen..

@Teddy als je het niet vertrouwt gewoon bellen hoor...
    @Sanne pfff irritant het dat omkleden, hier ook door het spugen..maar ja hoort erbij helaas. Gaat nu wel wat beter met de bijvoeding dat blijft beter zitten...

20. Alita

Alita Niet meer actief

Ja is belachelijk he die prijs...maar is ook omdat je het de eerste keer krijgt waarschijnlijk...heb ik met de vaselinecreme gehad voor mijn dochter. Daar moets ik opeens 18 euro voor betalen terwijl ik voor mijzelf niks hoef te betalen stom he:x

Maar goed als het maar helpt

Deel Deze Pagina