September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

hah toch handig die helm he!

heerlijk dat weer!! Ik ga vandaag weer eens naar de kapper!! Wel een andere want ik ben niet tevreden over de laatste keer;)

2. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    Goeiemorgen,

@ sann. balen dat ealinn weer zoveel heeft gespuugd. en ook dat je vanmorgen zo vroeg eruit was. beterschap met je verkoudheid.
    @michelle, zo al beetje verbrand zelfs. nou idd uit kijken vóór jullie.dus in de zon.goed smeren dan maar elke x.en leuk dat twan dan op zijn rug kruipt.
    vandaag is het weer minder, helaas.begon net te wennen hihi.
    @blinky, he he eindelijk de zalf.Jee wat veel geld vóór de zalf zeg.maar ja als het helpt.je heb alles vóór je kids over als het moet. je kan altijd de rekening proberen op te sturen naar je verzekering.met beetje geluk krijg je het toch terug. heb ik ook met pillen vóór lizzie gehad. 5 pillen, 15 euro ofzo.en toen hielpen die krenge nog niet eens. rekening ingestuurd en toch bedrag werd op me rek gestort. maar goed belangrijkste is dat het helpt.zou wel fijn zijn vóór denny.en jullie zelf natuurlijk.

@all, de temp is alweer gezakt van lizzie. dit had ik nog nooit meegemaakt met haar.ze heeft wel x eerder 37.7 gehad. maar nu 38.1. maar gelukkig niet meer.
    ik bleef er wel rustig onder alleen goed in de gaten houden.maar manlief wou gelijk hap bellen enzo.
    zo ik ga even was opvouwen en daarna boodschappen doen.zouden 2 verjaardagen hebben. maar die van me moeder en stiefvader (vierde samen) gaat niet door. me moeder heeft zware griep.dus zware penceline kuur.
    fijne dag ladies

liefs

3. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @cindy veel plezier bij de kapper.hopelijk knipt deze beter.

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ja tis achter de rug, das het belangrijkst.. Hij heeft me paracetamol met codeinine voorgeschreven, maar dat neem ik niet.. Ik doe het met 3x brufen 600 gaat goed zo..

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Zo, wij gaan Finn weer ophalen bij opa en oma, die heeft er een potje van gemaakt vanacht.. Vanaf half 2 is ie aan het spoken geweest.. Ik heb gelukkig van 23.00 tot 05.30 geslapen, toen werd ik wakker van een kloppende pijn in mijn mond.. Maar die brufen sleept me er wel doorheen..

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    nog niet gespuugd gelukkig, wel flink diarree. Balen joh bij jou ook al zo'n spuger. Slim om hem ff zonder shirt te laten.

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    dankje, hij is al een beetje aan het minderen gelukkig. Alleen begin steeds meer te hoesten en dat is dus met slapen erg irritant.

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    jeetje wat duur. wordt dat niet vergoed dan? Wat raar bij zulke ernstige eczeem. Ow dat zou al heerlijk snel zijn als het al een beetje helpt. Ik duim!!!!

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja, met bijvoeding wordt dat wel minder he. Helaas moet Aelinn er nog steeds niet veel van hebben. Fruit lukt heel af en toe een klein beetje maar groente krijg ik er gewoon niet in.

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Michelle: wat grappig zeg zo schuiven op zn ruggetje. Lijkt me een leuk gezicht.
    @Teddy: fijn dat de verhoging weer weg is. Misschien een tandje op komst? Daar kunnen ze wel s wat temp van krijgen.

Heb de boodschappen weer binnen. is niks aan buiten zeg. Fris enm telkens spatteren. Zo Aelinn een fles en dan ff brood eten met Ivy en dan mogen mn meisjes lekker naar bed. Ga ik misschien wel ff een tukkie op de bank doen.

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja daar ben ik nog erg voorzichtig over maar vanmorgen was het redelijk rustig aan zijn knietje. vandaag het stukje te behandelen huid weer wat groter pakken

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh lekker naar de kapper. ik moet ook weer voor mijn pony te laten fatsoeneren. rest laat ik weer eens bijgroeien;)

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja ga ik ook zeker indienen bij de verzekering hoor.en tja al koste het 100 euro had ik het nog gekocht hoor, maar dan had ik wel even gevloekt denk ik;).
    gelukkig is de koorts van Lizzie weer gezakt. wel schattig dat je man gelijk dan de hap wilde bellen. maar ach beter te bezorgd dan niet bezorgd toch? beterschap voor je moeder en veel plezier op de andere verjaardag

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    gelukkig heb je nog redelijk geslapen. opa en oma zullen vast niet zo lang geslapen hebben;)

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dank je

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    denny krijgt sinds vandaag 60 ml fruit, dus zeg maar de helft van zo'n klein potje. gaat heel goed al. zitten nog aan peer, morgen proberen we banaan

17. Alita

Alita Niet meer actief

ah oke want het gaat nu naderhand meestal wel goed pijn doen he:(

18. Alita

Alita Niet meer actief

jammer he.....ja met fruit spuugt ze nog wel...maar met het warm eten niet zo gelukkig!

19. Alita

Alita Niet meer actief

Zo haren zitten super!!! He he eindelijk iemand die weet wat ze doet! Je merkt dat gelijk he..

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey meiden...

heb niets terug gelezen sorry.
    Gisteren wilde ik wat langer blijven op het schoolplein zodat tamer lekker kon spelen met andere kinderen. Er was ook een klasgenoot van tamer op het plein. Het is echt zo strontvervelend kind die naar niemand luistert. Dus ik hoopte dat het verder goed zou gaan. Een maand geleden hebben ze een nieuw speeltoestel op het plein gezet maar best wel onveilig. Er zijn al veel kinderen gevallen en veel ouders klagen er over. Tamer was gewoon lief aan het spelen en ik zat achter het speeltoestel en ineens hoorde ik tamer hard huilen. IK rende naar hem toe en hij zei dat hij gevallen was. Zijn neus heeft een schaafwond en hij zei dat zijn arm pijn deed. Wij naar huis en ging naar zijn arm kijken. Je zag van buitenaf niets en bewegen ging wel makkelijk maar dat deed wel pijn. WE zijn toch maar naar het SEH gegaan voor de zekerheid. JE weet maar nooit natuurlijk. Tamer wilde helemaal niet want hij was bang dat hij nog meer pijn zou krijgen.

We waren er om 5 uur ongeveer en om half 9 waren we weer thuis. Iedereen had honger en slaap. Het was zo druk daar, 2 keer foto's moeten maken omdat ze zijn elleboog hadden genomen en niet zijn pols. Slapen ging verder goed en veel pijn heeft hij niet. Over een week terug voor nieuw gips voor 3 weken.

Er was daar ook een baby van 13 dagen die helemaal onder uitslag zat. Witte blaasjes op zijn gezicht. Zo zielig. Het was snik heet daar.

Deel Deze Pagina