September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @anne, Jeetje wat dubbel allemaal.wat erg van je oma.wel fijn dat je vader even daar heen mocht.hoe oud is ze?trok je vader dat wel die rit?hopelijk gaat te catheterisatie goed morgen bij je vader.
    Hopelijk (ja liever hou je der nog veel langer bij je!) gaat ze rustig in vrede heen zonder pijn. Sterkte.dikke Knuff vóór Jou

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    huh dat ziet er raar uit idd. Ik was op mn telefoon op internet en dan zie je niet in beeld staan wat je typt. Normaal rol ik ff naar boven om te checken maar dat vergat ik dus. Het laatste stukje hoort aan het begin te staan

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Het moest dus zijn: Waar je nog zin in hebt om deze tijd Michelle. Maar goed scheelt datje uit kan slapen.
    Ik Wou dat ik al sliep zeg. Lig alleen maar benauwd te piepen en komt niet in slaapt. Pff Ivy laat me vast niet uitslapen.

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    haha zie het al helemaal voor me met die frikandel

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    goed zeg!

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    poeh meis wat een dag. Wat erg dat het zo slecht gaat met je oma. Heel veel sterkte:(

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh goed zeg.

8. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje meid ik voel met je mee:(
    Ook niet leuk om zo de verjaardag van je zoontje te vieren.....

Alvast heel veel sterkte met alles wat komen gaat...dikke knuff

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ach meid toch. heel veel sterkte voor je om en voor jullie. en dan ook nog vanmorgen de catheterisatie van je vader. heel veel sterkte en hopelijk kunnen ze hem goed helpen. zal zeker een heel dubbel gevoel hebben gegeven toen je huis vol zat met visite zeg.
    wel van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. dikke knuffel voor jou

10. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen dames.....

Hier gaat het erg goed met de bijvoeding.....ze heeft nu om 8uur bv gehad en dan net om 10uur een halve banaan en nu gaat ze slapen tot 12 uur en dan krijgt ze weer een bv. Om 16uur krijgt ze haar middageten en dan om 19uur de laatste bv en gelijk slapen....

Heerlijk dat er nu een vast schema is!!!

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh ja goedemorgen. Denny zit nog in de wintertijd. hij heeft geslapen tot 8.30

12. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen

13. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Anne: heel veel sterkte de komende periode meis. Ik hoop dat je zoontje een leuke verjaardag heeft gehad!

In ieder geval gefeliciteerd met hem, want ik geloof dat hij vandaag echt jarig is!

14. Alita

Alita Niet meer actief

@Wintertijd geen last van hier.....

15. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    @ Wintertijd, Finn heeft het uurtje van gister vandaag ingehaald.. Die heeft liggen tukken tot 09.45, normaal is ie om 08.00 al wakker..

17. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    @ Anne, ik wens je heel veel sterkte.. Heftig allemaal!

18. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goeie morgen meiden,

Hier slaapt zoonlief nu tot half 8 nieuwe tijd., en dochterlief tot kwart over 7 nieuwe tijd.

ze heeft gister maar 3 flessen gehad. geen idee hoe we vandaag uit gaan komen.

en update over overtijd: vrijdag ochtend tesste ik heeeeeeel licht positief, was bijna niet te zien. maar gister toch ongesteld geworden. Vrijdagochtend wist ik even niet of ik nu blij moest zijn of niet, en nu ik gister toch ongesteld ben geworden denk ik eigenlijk dat ik een mk ofzo gehad heb. gezien ik eigenlijk bij 1,5 week overtijd pas heeeeel licht posi heb getest en nu toch ongesteld ben.
    of het was vals positief dat kan natuurlijk ook nog.

@anne heel veel sterkte !

19. Popkoorn

heb jij dat ook al !!! heb ik met mijn tel ook al last van, heel irritant. zit daarom ook nooit meer met mijn tel op internet.

20. Popkoorn

fijn dat het zo goed gaat meid, hier zit dochterlief nu te prutsen met 3 of 4 flessen, normaal is het :

0700 fles
    09.00 fruit
    slapen tot 11.00
    11.00 fles
    12.00 slapen tot 14.00
    15.00 fles
    16.30 slapen tot 17.15
    17.30 warm prakkie
    19.00 fles

of als ze om half 5 nog wakker is krijgt ze dan een warm prakkie en gaat daarna slapen.

met 3 flessen is het bijna het zelfde maar dan om 12 uur een fles, en om 15.00 uur een hele fles water of dixsap met een koekje en dan om 16.00 warm eten en dan om 19.30 fles.

Deel Deze Pagina