Zo...... Ik net even snel met de jongste naar de apotheek...de oudste is op donderdag altijd naar oma en opa dus heb ik tijd voor andere dingen. Het regent hier dus ik wilde zo vroeg mogelijk gaan dus snel snel aan het doen thuis....maar ik was met een beetje sneller tempo aan het lopen naar de apotheek...wordt het me slecht...bedenk ik opeens dat ik nog niet eens gegeten had...nou met bv geven gaat dat dus absoluut niet Moets ik ook nog erg lang wachten in de apotheek....staat daar ook nog oma met dochterlief...die natuurlijk de hele tijd naar zusje wilde kijken...vertellen ze me opeens dat de cerazette er helemaal niet was, of ik deze perse vandaag nodig had uh jaaaaaa..... Nou wordt deze dus vanmiddag bezorgd want ze hadden er nog een doosje liggen in een andere apotheek Snel naar de supermarkt voor groente voor de baby en de rest...heb ik maar snel een krentebolletje gegeten in de winkel Arme A (de jongste dus) heeft vandaag weer eens gehuild toen ze moest poepen, ze moet dan ook een poepje eruit duwen och germ veels te groot en hard dus geen banaan voorlopig hier....heb maar sinaasappels gekocht...wil niet gelijk aan de laxo...en ga maar wat venkel geven... Zo hopelijk heb ik jullie niet verveeld met mijn lange verhaal
och jee dat is toch veel te lang voor zijn kleintje en echt slecht voor de bv hoor. zo vervelend als je slechte adviezen krijgt van iemand die het juist beter moet weten:x
das heel verstandig. dan kun je het eens van je af praten. het lost niks op, maar het kan wel wat verlichting geven
och meid wat pittig. zeker dat je oma er nog niet in berust, terwijl jullie weten dat het niet meer beter gaat worden. heel veel sterkte lieverd
zkh belde net... laatste kans op afscheid te nemen, mn vriend komt thuis van t werk zodat we naar het zkh kunnen nu.. bah
omdat ik nu zelf heel veel dingen niet mag eten ivm de allergien van Denny krijg ik van een aantal stoffen niets of te weinig binnen. ze zijn bang dat ik dat lichamelijk niet trek. ik ben nu ook 15 kilo lichter dan toen ik zwanger werd, dus het afvallen gaat ook wel erg hard. maar ik geef zomaar niet op
tja wat moet ik zeggen. het heeft me gemaakt zoals ik nu ben. heb het 7 jaar voor me gehouden en dat was niet zo verstandig. is er allemaal uitgekomen toen ik depressief was. heb het zelfs niet verteld toen ik ben ingestort. je kent dat wel: ik los dat zelf wel op
nee hoor ik vond het heel spannend. dat heb ik ook regelmatig dat ik me ineens om 11.00 uur besef dat ik nog niets gegeten heb. nu maakt gelukkig lefert regelmatig een boterhammetje voor me klaar als ik denny aan het voeden ben 's morgens
Maar wat mag je dan niet eten? Ik bedoel is het dan nu zo slecht voor jou Pff ik zou wel een hoop willen afvallen
he he toch iemand die de tijd neemt hahahahahahaha.....wie ook anders hier he... Ja hoezo druk en dan heb ik er 2 rondrennen hier...nou ja eentje rent rond dan hahaha