nihat is ook al niet zo lekker, heel erg huilerig, slecht geslapen vanaf half 6 tot 7 uur. Toen viel hij in slaap en moest ik op staan. vanmorgen heeft hij ook nog is overgegeven... jeetje wat stonk dat zeg... HIj had natuurlijk yoghurt op...
Nou heb nu geen pijn aan mijn tand, het was een stuk vulling zeg maar...ik hoop dat hij het maandag gewoon een beetje bijmaakt....maar goed ik heb 2 bevallingen doorstaan dus ik moet nu niet zeuren over de tandarts hahaha
allemaal zieke kindjes... Ben ik blij dat wij hier nooit ziek zijn....ik ben zelf 2x goed ziek geweest in mijn hele leven, ja je leest het goed in mijn hele leven Mijn oudste een keer toen de mex griep heerste, eerst papa en toen zij voor de rest ook niks meer gehad en de jongste ook nog niet, maar die is ook pas 6 maanden he
Lieffies Hoe is het met jullie?? en met jullie lieve kindjes?? Sorry dat ik zo lang niet ben geweest, maar heb de laatste tijd heel hard aan mezelf gewerkt om me weer beter te voelen. Gelukkig is dat ook het geval(ben zelfs weer voor een aantal uur per week aan het werk) Met Ryan gaat het ook prima, het is een lief vrolijk mannetje, drinkt, eet en slaapt goed en houd mama flink bezig met zijn geschuif(ja kruipen/tijgeren wil ik het niet noemen) door de woonkamer...
jeeeeeeh ktje!! wat goed om te lezen meid! Leuk dat je weer komt...... Hier gaat alles goed...nu hard bezig met de bijvoeding..gaat goed nu! Maar van kruipen enz nog geen geval hier...ze is net bezig met draaien enz... Zitten zelfstandig kan ze ook nog niet...
@ Cin fijn dat het goed gaat met je meisje, Hoe is het met haar gewicht? En was haar hoofdje ook niet te klein?(zoiets staat me bij, vergeef me als ik het fout heb) Bijvoeding gaat hier ook prima, ik wil een van deze dagen gaan beginnen met een boterhammetje
@hadassa, gefeliciteerd met je nieuwe job! en jeetje wat ben jij een druk bijtje zeg. pfff petje af hoor! en super dat het zo goed gaat allemaal met examens etc.En tja ik vind het normaal om voor mensen klaar te staan hoor! hihi. Ook al ken ik anne verder niet persoonlijk. Als ik wat kan doen voor iemand dan wil ik helpen. en werken in de zorg! Heb me SPW3 diploma, wil in de gehandicaptensector. maar nooit een baan in kunnen vinden. Ze oordelen te snel over uiterlijk en ik kijk altijd eerst de kat uit de boom. En tjah..... helaas. en mijn operatie, die is 27e deze maand. brrrr @anne, jee wat een mooi gedicht meis, de rillingen liepen over mijn rug. Gauw dat nare beeld van je oma uit je gedachten wissen en aan haar denken zoals ze altijd was. Ik weet hoe naar het is om een dierbaar iemand te moeten missen. Ik heb meerdere mensen om me heen verloren. Maar eentje hoop ik dus echt nooit weer mee te maken, en dat is euthenasie van dichtbij mee maken. Eerst nam ik afscheid en je gaat weg en weet dat als je over aantal minuten weer komt dat ze daar dan ligt en er gewoon niet meer is. Brrr. Heel veel sterkte de komende tijd. Denk aan jezelf, het huishouden komt wel weer. En mijn aanbod staat evt nog steeds! je hebt gezegt dat je meeredere mensen om je heen hebt staan die je willen helpen, denk aan jezelf en pak die hulp gewoon eens aan. dikke knuff. ow ja gelukkig had je zwager wel goed nieuws. @blinky, is wel een verschil zeg met die wondjes. Hopelijk is het snel nog beter met denny! fijn dat die ene creme ook zo goed helpt. @mejojo, Zo dan ouders maar gelijk naar jamaica. hmmm heerlijk. Hoe gaat het nu met je zoontje zijn been. Hopelijk veel beter. suc6 met je gesprek, hopelijk kunnen jullie je wens toch weer verwezenlijken zonder risico´s voor jou en de kleine. @michelle, lijkt me doodeng zo kleintje die nu al op de buik slaapt. Moeilijk hoor hoe je dat moet gaan proberen met het helmpje dan bij twan. veel plezier met je opleiding! @cindy, balen van zoveel uitslag zeg. En ook van je kies, hopelijk kun je snel terrecht! @amigo, ow heerlijk zo all in vakantie! heb ik nog nooit gehad. @sann, fijn dat ealinn weer is goedgekeurd. En tja als je het er niet in krijgt je kan moeilijk proppen inderdaad. en jij ook al uitslag, brr! suc6 ermee! @karagoz, balen dat je dit jaar niet op vakantie kan. En dat alleen omdat je nihat nog te jong vind dan! buddy mama van sepp, @buddy mama van sepp, lekker zeg naar mallorca! Fijn dat de gesrpekken goed gaan. Hopelijk heb je snel een baan!suc6. oeehhh spannend zeg, snel weer een familielid erbij. @buddy ktje, fijn om te horen dat het weer goed met je gaat en je al weer aan het werk bent voor paar uurtjes. Ook fijn dat het goed gaat met ryan. Met je dochtertje ook alles goed. @all, zo volgens mij heb ik zoveel mogelijk beantwoord en hopelijk iedereen gehad. anders sorry. Koste me veel moeite om alles bij te lezen. Heb de laatste dagen giga hoofdpijn vandaar dat ik dus niet online was. Sorry! over vakantie, wij gaan denk ik niet. We hebben er geen geld voor. Vorig jaar een lang weekendje weg geweest met zijn 2en. Naar het biuitenland is voor mij voor het laats mij in 2006 geweest. En dat was in spanje in het huisje van me opa en oma. Daarvoor ook al tig jaar niet in het buitenland geweest. Lijkt me wel lekker hoor, maar zowiezo niet meer met vliegtuig. ben ik bang voor geworden. Tjah auto ook.... maar goed dat dan toch wel liever. De reden van Lizzie der koorts was de 6e ziekte. vrijdag en zaterdag tussen 39,1 en 40 gr koorts en zondagavond ineens 35,6 en maandag vlekjes. en Dinsdagavond waren die zo goed als weer weg. Op de donderdagen gaat Lizzie naar me moeder toe, is al 2e week achtereen dat we gewoon 150cc bv weg kunnen gooien. Mevrouw wil gewoon niet drinken daar. Gister had ze eerst maar 50 geprobeerd, wilde ze niet. Dus de rest gisteravond nog geprobeerd (op tijdstip dat ze bv moest krijgen, ik denk dan kolf ik thuis wel weer af). nou kon dus die 100cc weg gooien. Ik denk dan leg ik der aan, want ze had vanaf 8u sóchtends geen bv meer gehad. en maar paar slokjes diksap. En toen dronk mevrouw dus wel. grrrrrr dondersteentje. Maar merk dat ze nu tussen de middag moeilijk bv wil. Hebben jullie ideeen hoe of wat. 2x bv is toch te weinig. Zo hard groeit ze al niet, ondanks bijvoeding van groente en fruit en wat stukjes brood. had haar laatst ook is avondpapje gegeven (omdat ze s´nachts ineens weer wou drinken), kant en klaar of die andere, nou dacht je dat ze dat wou. nou echt niet!!!! Ze heeft hier echt een eigen willetje. hebben jullie tips!!! ik ga stoppen, kleine meis zo uit bed halen en dan even diksap geven (zal ze ook wel weer niet willen) en dan boodschappen halen. gr
ja lekker hoor als alles goed gaat, maar daar weet jij alles van Ja haar hoofdje was gelukkig gewoon goed....ze hebben haar ontwikkeling getest enz....wel moeten we nog een keer terug voor de zekerheid ja heb wel even in de stress gezeten over het eventuele opereren.....moets toen wel aan jou denken....wat lijkt me dat erg om te weten dat je kindje een operatie moet ondergaan, en dan al helemaal met zijn hartje en aorta Ja boterham ben ik langzaam mee bezig, had haar laatst een korstje gegeven, ben daar wel wat bang voor ivm stikken, de oudste kon echt geen rapley enz...zij stikte constant dus heb er een trauma aan overgehouden, maar bij haar gaat het wel goed! Maar ik vindt het super dat het zo goedgaat!!! Wat doe je nu voor een werk?
@Teddy ja maandag naar de tandarts..joepie...not... Maar je dochter wilt gewoon alleen bij jullie eten.....hmm minder he.... Hier krijgt ze nu 3x bv.... mijn schema is nu 8uur bv 11uur fruit 13uur bv 16uur groente 19uur bv Het gaat eigenlijk best goed zo....dus weet niet wat je zou kunnen doen eigenlijk....ze wilt gewoon alleen bij jullie eten blijkbaar idd dondersteentje hahahaha.. Ennuh vakante gaan wij ook nooit hoor....ach in de tuin in het ook fijn! Komt wel dat we ooit wat meer op vakantie kunnen gaan...
@mejojo Succes straks! Ik hoop echt dat er een mogelijkheid is voor jullie! @cin gelukkig alleen een stuk eraf. Misschien dat ze dat inderdaad beter kunnen maken. Ik hoop dat je er verder geen last van krijgt. @teddy pff latsig ik heb geen tips voor je. hier drinkt Izzy de laatste week ook slecht maar gelukkig kan die wel wat missen hahah @Ktje He lieverd!!! Fijn om je hier ook weer even te zien! En wat heerlijk dat het beter met je gaat! Ik denk aan je xx @all pffff hier nog steeds geen baby ... duurt wel lang hoor en dat voor een tweede. Ze zijn al sinds vanmorgen 08.00 uur in het ziekenhuis.. Ik laat jullie wel weten als het zover is!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ons neefje is geboren om 14.29 uur. Hij heet Dani en weegt 3785gram!!! Jippie ik ben heel blij!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gefeliciteerd!!! mama van sepp, geniet van dit nieuwe wondertje in de familie
@ hier, een goed gesprek gehad, ze had een aantal opties, zoals bijv. voor de cholestase vroegtijdig beginnen met medicatie om het niet zo ver te kunnen laten komen, en voor de ssaantistof zit er niets anders op dan elke week een echo en eventueel het kindje dan vroegtijdig halen. en verder had ze nog wel een aantal dingen en medicijnen die ze op noemden..... maar ze zei er bij dat ik de enige patient met deze aandoening was die 2 kinderen had kunnen krijgen MET medicatie MET ssa antistoffen MET cholestase ZONDER dood geboortes ZONDER veel miskramen dus ik eigenlijk het proefkonijn zou zijn of het zou lukken voor een 3e, maarja of ik mezelf en mijn eventuele kindje als proefkonijn wil gebruiken....... hmmm denk het niet..... ze had er iig wel redelijke verwachtingen van, maar ik ben er nog niet zo zeker van. het voelt dan indd als een proefkonijn, en net wat ze zegt, ik ben de enige met mijn aandoening die 2 kinderen heeft kunnen krijgen ( ja wel 2 kinderen... maar die hadden dan geen cholestase of ssa antistoffen en ik had het beide ) dus het is eigenlijk al een groot wonder dat ik mijn beide kindjes gezond op de wereld heb mogen brengen. we hebben iig iets om over na te denken, en misschien dat als we over 2 of 3 jaar weer een gesprek aangaan ze met hele andere betere opties komen, techniek verbeterd met de jaren dus wie weet.
@mamavansepp... gefeliciteerd met je neefje... @mejojo... ik zou het niet aandurven om voor proefkonijn te gaan spelen... Je hebt 2 gezonde kinderen gekregen ondanks alles... maar snap je heel goed dat jullie heel graag een 3e willen...