ja oke maar jouw`n bevalling of even 10 minten pijn..uhm nee dank je dan toch liever de tandarts Al heb ik er ECHT geen zin in
Tja voor hun natuurlijk fijn als iemand het aandurft om het wel te doen.... Maar als jij dus al blij mag zijn met je 2 kids die je nu hebt meid leg je er dan bij neer....vindt ik persoonlijk. Er zijn teveel risico`s toch? Je kindjes die je nu hebt hebben jou ook nodig en stel je voor je kindje gaat dood in je buik..mk enz...nee dat wil je toch niet.. Hoe moeilijk het waarschijnlijk ook zal zijn als je eigenlijk nog een wens hebt....maar dan denk ik heel hard...ben blij met wat je hebt...
Nee, nee, ik bedoel dan wel een bevalling zoals bij de meeste van jullie.. Ik moet woensdag weer na het ziekenhuis voor mijn anders kies eruit te laten snijden..
@mvs, gefeliciteerd met je neefje.leuk weer een kleintje in de familie. @mejojo, ik sluit me aan bij de woorden van cindy. @all,vanavond gelachen om lizzie.wat een lekker droppie is het ook. Ze had der eten op en was bezig met toetje door roeren zat ze al weer met der mond open.toen was toetje op, zet schaaltje neer op tafel.hup weer mond open. Dus ik zeg. Nu is het op..... ze kijkt me raar aan en weer doet ze der mondje open.hihi.warm eten gaat er goed in.het is puur de bv van tussen de middag.bij me moeder wil ze die helemaal niet.en bij mij drinkt ze soms hooguit maar 2 a 3 min.en nog niet eens gulzig.pfff zo moeilijk. Fijne avond ladies. Liefs
@ amigo: kijk hier eens op: Reinaert Kliniek - Kaakchirurgie daar ben ik geweest en 10x beter als in het atrium.. @mejojo:: pffffff veel stof of over na te denken, ik zou het wel weten, maar het is natuurlijk een keuze die jezelf met je patrner moet maken.. Hoe is het met de knie van je zoontje? En met je zieke meisje??
sommige van jullie weten dat ik geen contact heb met mijn familie. Sowieso met mijn ouders niet en de kant van mijn moeder. Een uur geleden belde de zus van mijn vader vanuit turkije naar ons. Ze hadden het nummer van mijn schoonoduers gekregen. Ben er niet erg blij mee maar goed het is gebeurd. Heb even met ze gepraat. Twee maanden geleden is mijn oma overleden. Toen ik dat hoorde begon de tranen al te lopen en toen ik ophing barste ik in tranen uit. Ik heb mijn lieve oma voor het laatst in 2007 gezien. Gelukkig heb ik nog een foto van haar samen met tamer. Ookal had ik bijna geen contact met haar sinds de laatste jaren, hield ontzettend veel voor haar, had veel respect voor haar en als ik haar zie dan voel ik me zo gelukkig bij haar en nu is ze er niet meer. Ik voel het toch als een gemis. Ze heeft een mooie leeftijd bereikt. Ze is ouder dan 90 jaar, ze heeft 9 kinderen en heel veel kleinkinderen. Ben de tel kwijt geraakt. Ik wil zeker weer terug naar mijn dorp gaan en dan zeker langs haar graf gaan.
@cindy, je hebt gelijk hoor, we gaat het nu met (bijna....) alle zekerheid ook niet doen, maar misschien komen ze over een tijdje wel met andere opties en is het dan weer het overwegen waard, maar voor nu... als ik de enige ben..... zie ik eigenlijk voorlopig ook nog geen 2e patient komen die dit ook heeft.... want ze praten hier over dat ik de eerste ben in ruim 50 jaar !!!! zelfs langer eigenlijk want voor die 50 jaar gingen ze nog dood aan deze ziekte. dus ik zie het niet gebeuren dat er binnen no time een 2e patient komt die wel even proefkonijn wil zijn maargoed je weet maar nooit, en hoop koesteren mag altijd maargoed, aan de andere kant... als we hoop blijven koesteren houden we ons misschien wel vast aan iets waar we ons niet aan vast moeten houden. voorlopig zal de droom iig blijven, en de kriebels kan ik ook niet zomaar even wegstoppen. dus ik zal het even met de kriebels moeten doen. hoe erg ik het ook vind om te zeggen, ik ben nog niet op het punt dat ik kan zeggen : mijn gezin is compleet, omdat we altijd de droom hadden 4 kindjes te krijgen, maar uiteraard ben ik van besef dat ik super gezegend ben hoor, er zijn menig mensen die of geen kinderen kunnen krijgen of het heel moeilijk gaat of een doodgeboren kindje, of een gehandicapt kindje ( niet dat je daar minder van zou houden.... maar ik mag gewoon heel erg van gelukkig spreken dat ik beide kids tot nog toe gezond zijn ) dus ik besef ook wel dat het ..... zeker in mijn situatie, best egoistisch is nog een kindje te willen en niet het gevoel te hebben compleet te zijn. (nogmaals besef ik wel heel goed dat ik van geluk mag spreken en ben super blij en trots op mijn kids ) maar dat zal met de tijd moeten komen, ik zal zelf moeten gaan inzien dat het beter is zo.
Leuk is dat hé !!!!! Hier is dochterlief helemaal gek op pruim/abrikoos, als dat fruithapje op is kan ze helemaal gaan grommen
de knie van zoonlief gaat echt goed !!! dochterlief heeft nog steeds koorts,en word veel wakker, om de 2 uur word ze wel wakker, dus ik kruip zo heerlijk mijn bedje in en probeer alle slaap te pakken die ik pakken kan.
ookal heb je weinig contact, het blijft je oma hé en je hebt ook herinneringen.... dus je zult ongetwijfeld een gemis voelen, sterkte meid, en gecondoleerd !!
Goeiemorgen, Zo mijn laptop is weer gemaakt! @ Mamavanseppenizzy: gefeliciteerd met je neefje! Heerlijk zo'n klein kereltje in de familie. @ Mejojo: kan me voorstellen dat je voor een moeilijke keus staat zeg. Hopelijk is over een paar jaar de medische wetenschap zo verbeterd dat jullie voor een 3e en eventueel een 4e kindje kunnen gaan, zonder al te veel risico's. Gelukkig ben je nog jong, anders worden de kansen helemaal klein. Beterschap met je kleine meid. @ Hadassa: gefeliciteerd met je baan! Geeft toch wat meer vastigheid. En wat rot dat je niet lekker bent, zo vlak voor het vertrek van je man! Beterschap meid! @ Ktje: wat leuk om weer eens iets te lezen van je. Fijn dat het goed gaat met Ryan. Die heeft toch een hoop voor zijn "kiezen" gehad, dus het is fijn dat hij zo vrolijk is. En al lekker aan het rondschuiven, heerlijk meid! Gelukkig voel jij je ook wat prettiger. Het is allemaal niet niks geweest. En werken aan je jezelf is toch altijd goed hoor. Wat doe je voor werk? @ Karagöz: gecondoleerd met je oma meid. Dat zijn mindere berichten, ze is wel erg oud geworden zeg. Ik hoop dat je het gemis een plekje kunt geven. @ Cindy: jullie zijn niet vaak ziek, heerlijk zeg! Goede weerstand dus! Ook wel fijn voor de kids. Hier was Luka ook nooit ziek, totdat hij naar de peuterspeelzaal ging Toen haalde hij de schade in. Maar zijn weerstand wordt wel alleen maar beter nu. Tja en Twan pakt echt alles over, elke verkoudheid daar is hij flink ziek van. Gisteren was het zo erg met zijn verkoudheid en ontstoken ogen dat ik even langs de huisarts ben geweest, hij heeft een lichte keelontsteking ook nog. Dus we hebben een AB-kuurtje, ben er niet weg van om dat op deze leeftijd te geven, maar wil ook niet dat het zich uitbreid naar zijn oren ofzo. Zo lekker een zwembad in de tuin! Lekker meid! Ja als je niet op vakantie gaat moet je zorgen dat de vakantie naar jou komt Verder ben ik het kwijt meiden, sorry als ik belangrijks heb gemist. @ All: Twan is al een stuk opgeknapt met die AB-kuur, hij kijt nu tenminste weer normaal uit zijn ogen. Hij had hele paarse/rode kringen om zijn oogjes, en er kwam allemaal troep uit. Zo zielig om te zien. En dan nog blijft hij lachen en vrolijk. Waar halen kinderen de energie vandaan zeg... Ik ga vandaag een schaakwedstrijd bijwonen samen met mijn pa en mijn zusje. Dus een leuk dagje voor de boeg. En morgen lekker met de kids bij mijn pa in de tuin chillen Allemaal een fijn weekend.
Mag ik vragen wat jij voor een toetje geeft? Ja als ze niet drinkt hoeft ze gewoon niet denk ik.....je meisje volgt haar eigen lijntje nu met de grafiek ivm groeien enz....bij de oudste van ons is het ook goed gekomen, ze is nu ook gewoon een smal meisje Maar dat je je druk maakt snap ik natuurlijk goed
@Mejojo ja die kriebels stop je niet zomaar even weg he...ik hoop dat er iets gaat komen waardoor jullie er gewoon voor kunnen gaan.. @Michelle ja dat zwembad zetten we op he ik heb niet een vast zwembad hoor...en idd dan moeten we thuis de vakantie maken he... Tja in 2006 nog naar el sa;vador geweest dat wel maar toen het ongeluk...zwschappen enz...gewoon niet meer van gekomen een vakantie maar ben er wel aan toe zeg... Ja vriendlief is wel zo ziek...mietje hahahaha...grapje! En kinderen ja die zijn altijd zo sterk he...maar die hebben ook geen zelfmedelijden he
@ karagoz Bekijk bijlage 142921 je zult wel erg geschrokken zijn van dit onverwachte nieuws, sterkte @ teddy drinkt ze alleen bij je moeder niet? anders misschien fruit/groente proberen. @michelle wat fijn dat twan weer aan het opknappen is. Ik werk trouwens in de gehandicapten zorg(woonvorm voor verstandelijk gehandicapten) @ Mejojo beetje kunnen slapen vannacht? hoe is het met je meisje? @ cin: goedemorgen Las ik nu dat vriendlief ziek is?
@michelle, fijn dat je ventje weer aan het opknappen is @ ktje, wat ontzettend fijn dat het weer goed met je gaat, fijn je ook weer hier vaker te zien, @cindy, je vent ziek ?? beterschap !!! @ hier, redelijk kunnen slapen vannacht, Zoonlief werd even huilend wakker, die was zijn knuffel kwijt. maar ging daarna weer slapen. dochterlief wil niet eten en niet drinken, dus daar moeten we even op letten, zit er niet op te wachten op nog een uitdroging. dus we bieden haar wat vaker aan, dan is het schema maar door de war. vanmiddag ga ik met zoonlief naar opa klarendag. ( weet niet of jullie dat kennen ) officiele opening van het speeltuin seizoen. erg leuk voor kinderen !!