haha ik heb het even opgezocht op internet maar het is alleen onze woonplaats die het doet haha het is hier de officiele opening van het speeltuinen seizoen, dan kunnen kinderen zelf broodjes bakken, en de kinderen sminken en springkussen en allemaal spelletjes enzo
Mijn turkse oma was over de 90 jaar. De precieze leeftijd weet ik niet. Veel contact had ik met haar. Ik zag haar alleen als we naar mijn dorp gingen en ben er voor het laatst in 2007 geweest en daar voor in 2002. Met mijn nl oma heb ik sinds 2008 geen contact meer maar echt goede contact was het ook niet. Heb met niemand goede contact. Altijd het gezeur dat ik het goed moet maken, dat mijn ouders oud zijn en ziek zijn. Mijn zusje gaat trouwen en dat ik naarm ijn vader moet gaan omdat het anders te laat is. etc. etc. De dingen die ik wil horen zeggen ze niet dus dan is het snel klaar bij mij.
mama van sepp.... lieverd ik hoorde het net op het nieuws, moest meteen aan jou denken, ik hoop zo dat jij daar niet bij was, en ook geen bekende van jou !!!!!!
oooh wat erg... je hebt helemaal gelijk..... komt door het in alle haast typen,. ik verander het gelijk even
Lieve Dames.. Wij zijn gelukkig ok ... het winkelcentrum ligt vlak naast mijn huis.. ik zat om 12.00 uur in de tuin en hoorde opeens allemaal helikopters boven ons huis .. daarna allemaal sirenes en toen werd ik gelijk gebeld door vrienden uit alphen .. we zijn allemaal helemaal in shock.. ik kom daar regelmatig .. Ik kan helaas mijn vrienden in alphen niet goed bereiken omdat de mobiels het niet allemaal even lekker doen hier .. netwerk overbezet.. het lijkt wel oorlogsgebied.. je komt de wijk bijna niet uit door alle politie, ambulances en brandweer.. Dikke kus
Flinke schietpartij in Alphen. 7 mensen dood. Een man van 25 is gewoon in het wilde weg gaan schieten.
@karagoz, gecondoleerd. ze heeft in ieder geval een mooie leeftijd bereikt toch! hoop dat ik dat ook (en jullie allemaal natuurlijk en iedereen die ik lief heb) mogen halen. @k'tje, ow leuk gehandicaptenzorg. ik wil ook!!!!! maar ja helaas. Ben nu lekker thuisblijfmama. Maar Lizzie drinkt bij mijn moeder dan helemaal geen bv uit de fles. en thuis drinkt ze op dat tijdstip ook heel weinig soms maar 2 a 3 min. Dus leg haar tegenwoordig tegen 22.30 a 23u gewoon een 4e keer aan (mits ze dat wil) Tja misschien verkeerd. Maar wil wel dat ze goed groeit. @cindy, Lizzie krijgt Yoghurt als toetje. Meest gewoon puur, heel af en toe voor de afwisseling met iets danoontje (goedkope variant) of iets diksap. Maar meest dus gewoon puur yoghurt. @mama van sepp en izzy, jeetje erg verschrikkelijk wat er bij jullie is gebeurt zeg in Alphen. Moest ook gelijk aan jou denken. En aan een andere vriend en vriendin van ons die wonen daar ook 5 min fietsen vandaan. Kreeg geen sms van haar terug (kan haar niet bellen want ze is doof), dus uiteindelijk haar vriend maar gebeld. Gelukkig waren hun daar niet. EN ook gelukkig voor jou dat jij er ook niet was. @all, voor de rest ben ik het vergeten. Vanmiddag even naar de stad geweest. Zag ineens een erg leuk jurkje hangen voor Lizzie. Is setje van de wibra staat in foldertje nu. Met soort onderbroekje en mutjse. Zo lief!!! had Lizzie op me arm toen ik hem pakte. En gelijk der mond naar dat ijzeren hangertje hahahaha. Dondersteen. WIl leuke schoentjes voor der halen, maar ze zijn allemaal zo duur. Waar kan ik beetje leuke schoentjes halen voor niet al te veel geld. Wie heeft tips. Vammiddag geprobeerd om eerst bv te geven en weer dronk ze weinig. En daarna afgekolft, maar ja kreeg er maar 20cc nog uit. En heb daar eens rijstebloem vanille door gedaan. Nou en of mevrouw dat wou!!! ja nu wel!!! normaal hoeft ze die rare dingen allemaal niet. Dus denk dat ik dat dan maar vaker doe als ze de middag niet goed drinkt. Dan kan ik de late voeding er gewoon weer af halen. Of zouden jullie het niet zo doen??? Zal even paar foto'tjes spammen van ons meisje. deze foto's zijn van afgelopen week:
helemaal happy met der nieuwe (2ehandse) schommelstoel. Deze vind ze leuker dan de andere die we hadden. (deze is vandaag gemaakt deze foto)