Oké gelukkig, ja ik denk ik zeg het ff Ik zou ook geen duur ding kopen voor bij opa en oma. Leuke stunt van je man!
goeiemorgen dames!!!! alles ok hier? Ik heb het zo druk, dat ik er niet aan toekom hier nog te schrijven. Het is vakantie hè Ik ben ook bezig met rijlessen (13 mei examen), ik loop bij de kinesist voor mijn rug (die had het serieus begeven), ik zit al een hele tijd met zieken, Jonah is terug aan de aërosol enz. enz. ... Echt wel druk dus. Grts allemaal!!! xxx
goeie morgen, hier een heerlijke nacht gehad zeg, zo ken ik er niet veel, was zo moe, om half 11 gaan slapen, en om half 9 werd ik pas wakker !! heb er zelfs niet uitgehoeven om te plassen, en dat doe ik normaal minimaal 3 keer per nacht. dochterlief heeft tot 7 uur geslapen en zoonlief tot 8 uur. gelukkig ging manlief er dus uit haha
@Sabbe hey meid...jeetje wat een gedoe allemaal zeg...beterschap voor jullie allemaal.... @Mejojo lekkerrrrr........ hier ook een goede nacht gehad tenminste eindelijk wat minder pijn aan mijn rug! Vandaag wordt volgens mij weer een mooie dag!!
Fijn dat jij ook weer een wat betere nacht hebt gehad, hier helaas nog niet zo heel mooi weer, maarja manlief heeft avondienst, die moet over een uurtje weg, maar ik heb dus de hele ochtnd de tijd gehad om alle kamers eens flink even op te ruimen en de kleertjes van dochterlief uitzoeken.nu kunnen alle kleertjes van mat 62 officieel weg. ze zit nu echt in maat 68. moet nu alleen de kamer van zoonlief nog.
ja is niet veel geworden hier...het is best koud!!! Ik heb ook weer eens wat gesorteerd van kleertjes...ze zit nog in 62/68 maar dat ligt ook heel erg aan het merk Kan niet wachten tot het zomer is en je jurkjes kan aandoen
oooh ik heb heb onder in de kast ook al een hele lading aan maat 74 zomerkleding, tig jurkjes en rokjes en korte broekjes, echt zoooo leuk, heb er zo'n zin in !!!!! en ik verlang nu nog meer naar frankrijk, ik ben nog nooit op een camping geweest en stiekem vind ik het best spannend om met de kids naar een camping te gaan haha
Vraagje: iemand heeft hij mij uitgenodigd op hyves en ik denk van het forum, maar ik weet niet wie het is. Ze heeft 1 zoontje en 1 dochter en haar naam vertel ik maar niet, want ik ken de naam niet, dus ze heeft een andere naam op het forum... Wie o wie meld zich Ik heb je in ieder geval al wel geaccepteerd
ik heb volgens mij het zelfde, begint de naam van haar dochter met een R en die van haar zoon met een L ?? ik heb namelijk werkelijk geen idee wie dat is, heb haar wel geaccepteerd maar weet het gewoon echt niet
hey meiden.... hier gaat alles goed. Nihat heeft af en toe last van zijn tandjes en tamer heeft last van obstipatie. Hij krijgt er medicatie voor. Na de mei vakantie geef ik een babyshower voor vriedin van me.Ze is zwanger van haar 4e kind. Wathet wordt weten we niet want de baby laat zich niet zien. Haar moeder zei dat als het een meisje dat het een nette meid is. Die laat niet zomaar alles open en bloot zien... haha... Ik ga een luiertaart maken met kleine kadotjes. Met alle meiden die komen wordt 1kado gekocht van rond de40 euro denk ik. Iedereen neemt eten mee en er wordt een babytaart gemaakt door een vriedin van me. Er worden nog slingers en ballonnen op gehangen. Ik ga ook foto's maken en die in een album plakken en aan haar geven. Ik hoop zo dat ze het leuk ga vinden. Wou dat iemand dat voor mij deed toen ik zwanger was, wil ook wel eens in het zonnetje gezet worden... maar goed.
Yep dat is dezelfde, haar eigen naam begint ook met een L. Ik zag jou in haar lijst staan, dus ik dacht ow dat zit wel goed
Hahaha ja dat klopt we hebben het over dezelfde. en ik zag haar weer bij blinky in de lijst staan dat ik dacht : oh ze is dus van ZP...... maar WIE het is ..... ik heb echt geen idee
oehh obstipatie is niet leuk, ik hoop dat de medicatie snel werkt. wbt babyshower.... doen we in deze regio niet eens aan.... maar vind het altijd wel erg gezellig klinken
wat goed zeg dat je in september al kunt beginnen. ik zou ook wel weer terug wilen gaan studeren. mss kan ik me volgend jaar maart opgeven om dan in september te beginnen