vannacht heeft Denny weer slecht geslapen. hij was om 1.00 weer klaarwakker. toen om 1.30 toch maar weer bv gegeven. hij heeft gisteren 7 voedingen gehad, zal wel van zijn tandje komen. vannacht heeft ie weer bij mama geslapen en mama heeft dus voornamelijk wakker gelegen. tandjes en jeuk zijn geen goede combi pffff. wel superschattig als hij dan midden in de nach op papa´s arm ligt en zich in de gekste bochten wringt om mama te kunnen zien. lefert zei op een gegeven ogenblik: pak hem maar over hoor, hij vindt jou nu toch veel leuker. ahhhhhhh hihi
goeiemorgen!!! Ik kom ook ff piepen Tandjes => Jonah heeft er al twee Slecht eten... Zwijg mij er van. Mijn jongste dochtertje heeft nooit goed gegeten. Babyvoeding, dat eet ze momenteel soms wel, maar da's niet de bedoeling hè... Boterhammetjes met smeerkaas at ze tot voor kort, nu likt ze de smeerkaas weg en blijft het brood liggen enz. enz. ... Jonah eet trouwens heel goed fruitpap, maar groentjes willen niet lukken Verder niks nieuws... Grts
Heb je over mij gedroomd hoop dat het wel een leuke droom was Ik ben blij voor je dat je eindelijk een baan hebt straks! En je kunt nog kiezen ook!! Super!!
Ik heb weer eens een ongi gevoel maar er gebeurt niks...misschien zijn dit nu gewoon mijn ongi`s pffff hahahaha....
dit was heel wat anders. Het ging er hier niet om dat niemand op 1 bericht van iemand reageerde. ik reageer gewoon nu ff op niemand en heb daar ook een hele duidelijke reden voor. Ik plaats ook zelf helemaal niks dus tis ook niet zo dat ik heel ego het alleen maar over mezelf heb. Maar als je dat storend vind kan ik ook heel rustig alles overslaan hoor. Ik had het erger gevonden als ik zo'n berichtje van Blinky ook gewoon had overgeslagen, maar goed das blijkbaar mijn visie.
Ja maar nu vondt ik het jammer en vreemd dat je dan alleen op een berciht van Blinky reageerde terwijl je er laatst zoveel moiete mee had dat je werd overgeslagen... Maar nu reageer je weer heel erg negatief....snap dat je het moielijk hebt maar ik bedoelde het helemaal niet zo... Dus zal wel goed zijn
maar dat is het verschil dus. toen werd er door meerdere mensen juist alleen niet op mij gereageerd en wel op anderen. Ik sla niet maar 1 iemand over, ik reageer gewoon maar op 1 iemand. Maar goed, ik zie het blijkbaar anders dan jij. Ja, ik reageer inderdaad negatief. Ik wilde Blinky die het vreselijk moeilijk moet hebben met de pijn vanhaar manneke een hart onder de riem steken ondanks dat ik al eventjes amper tot niet mee klets en baal er dan van dat ik dan gelijk om mn oren geslagen wordt met dat ik een keer hier iets over gezegd heb. Volgende keer stuur ik wel gewoon een pbtje ofzo
meisjes toch?! net bij ha geweest, en madelief heeft ernstige uitbraak waterpokken...joh?! heb gelukkig 1 of ander schudsel meegekregen en hopelijk knapt ze gauw op!
hmm ach ja zal wel dan.... We zijn het gewoon niet eens.... en om de oren geslagen is wel wat overdreven he
ach gossie wat akelig. Heb wel s eerder gehoord van een kindje wat het ook zo erg had dat ze in dr mondje zaten. Zo zielig. zitten ze ook op de hoofdhuid en gaat dat dan met de helm?
pardon. wie moest er nou zo nodig nog een opmerking maken over dat het wel wat overdreven was. Ik geloof dat jij dan toch echt degene bent die "erg" is en niet ik. Maar goed, om te voorkomen dat je weer zoiets zegt, ik ben er klaar mee. zoek het maar lekker uit.
Ik sprak jou aan op het feit dat je opeens niet meer kwam en alleen op een persoon reageerde en jijzelf nog ermee zat dat mensen jou oversloegen... Nu escaleert het hele gesprek in iets wat ik niet zo bedoelde...jij reageert gelijk behoorlijk negatief en fel.... Nu heb ik begrip voor je situatie maar ik dacht dat jij ook van het eerlijke en het gewoon zeggen tegen elkaar was En nu blijf je maar doorgaan met behoorlijk aanvallende berichten...en dan ben ik het nee sorry maar dat ben ik dus niet met je eens.