Nihat slaapt eindelijk in de box. Ik laat hem hier slapen want mijn man heeft zijn slaap nodig... Mijn schoonzus is er nog niet met de auto... ggrrr
grrrrrrrrrrrrr wat heb ik een hekel aan de vrijdag ochtend. manlief moet er altijd al om 5 uur uit en uiteraard word ik dan ook wakker, dan blijft hij nog eens een half uur liggen omdat hij er niet uit kan komen dus moet ik hem er altijd bijna letterlijk uitschoppen en daar word ik helemaal wakker van, dan word om 6 uur dochterlief wakker, zoonlief werd nu ook al om 6 uur wakker, maarja zoonlief speelt wel, dochterlief is boven nu behoorlijk boos dat ik haar er nog niet uit heb gehaald, grrrrrrrr
Nou wij zijn met zijn allen al op, omdat we om 10u een foto-reportage hebben. Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat worden. Een fijne dag meiden!
mejojo dat is geen fijn begin van het bijna weekend nee... michelle veel plezier met de fotoshoot, ik wil ook zo graag doen met madelief maar ze is steeds ziek... madelief was hier ook al om 6.45 wakker... als t goed is komt valentijn vandaag ook weer thuis word weer lekker weer, dus wat zullen we vandaag eens gaan doen...heb wel zin om iets te doen maar wete niet zo goed wat haha
zoonlief vandaag naar het kdv dus ben alleen met dochterlief, wou eigenlijk schoenen halen met zoonlief maarja gaat zo moeilijk hé zonder zoon hij moet natuurlijk wel even passen. punt is dus iig dat ik ook geen idee hebt wat je kunt gaan doen, zwembad is zo jammer met dit weer.. .tenzij je naar een buitenzwembad gaat ofzo kinderboerderij is leuk maar daar ben je met 1,5 uur ook wel uitgekeken
zwembad is idd zonde ja..en buitenzwembad vind ik denk ik nog iets te fris..en madelief zit ook nog helemaal onder de korsten enzo..dus lijkt me niet z'on goed idee ik heb hier een mega grote kinderboerderij zitten op goed 5min loopafstand, maar heel zwolle gata erheen met mooi weer, dus mij te druk denk dat we zo s even richting bakker ofzo gaan wandelen.. denk denk denk........ zonder mannetje is het idd lastig schoenen kopen ja...
Helluw!! @Mejojo balen!!! @Michelle veel plezier en ik ben ook benieuwd naar de foto`s? Laat je wat zien op hyves.... @Anne wat Valentijn bij je ouders slapen? Lekker hoor.... @ALL Vandaag even andere zonnecreme gekocht voor de jongste, heb nu ROC nu tot nu toe gaat het goed! Ik had voor de oudste toen ze kleiner was lious widmer gekocht, kon zij niet tegen, dus dacht nu koop eens kruidvat uhm...hele hoofdje opengekrabt! Nou deze vanmorgen gelijk opgedaan en ze heeft geen last! Wel wat duurder in aanschaf maar dat maakt niks uit als het beter is he... Ik ga volgende week even kijken voor schoentjes voor de oudste, heb zelf nu geen auto en hier ligt alleen een heeeeele dure schoenenzaak in de buurt dus dan moet ze nog even wachten.... Jongste heeft weer een sneetje brood op...gaat echt goed! Maar ik heb gister leverworst gegeven...vroeg me af of het wel mag? Aangezien je het in de zwschap ook niet zoveel mag he...tenminste of het mag...het is beter niet te vaak geven meen ik als ze zo klein zijn... Ook volgende week een stoeltje kopen voor de jongste, de oudste zit nog in haar stoel en past nog echt niet in onze stoelen...ach zijn zo weer verkocht he! Nog een vraagje....de oudste zit nu nog in zo`n soort babystoel in de auto..daar past ze nog in is voor 0 t/m 3 ofzo..alleen kruipt ze uit de gordels...nu hebben wij een stoelverhoger maar daar mag je pas in vanaf 4 of 15 kilo. Nu denk ik dat we maar nog een stoel gaan kopen...voor vanaf 2/3 jaar of wat is dat...vindt die verhoger nog zo gevaarlijk....waar zitten jullie oudere kindjes in ...in de auto?
@Mejojo: das minder zo vroeg zeg. Toch naar beneden gegaan met zoonlief dit keer? @Michelle: leuk een fotoreportage. willen wij ook nog doen. Ging eht goed? @Anne: vervelend hoor al die korstjes. Hoop dat je nog iets leuks gevonden hebt om te gaan doen. @Cindy: lekker dat het brood eten zo goed gaat. hier moet ze er nog niks van hebben. Ivy is van juli 2008 en zit sinds iets van anderhalve maand in een groep 2 autostoel. Een mc ferrofix. Alleen een verhoger mag nu volgens mij nog niet. Vind ik ze eerlijk gezegd ook nog veel te klein voor. Zou als ik jou was echt een goeie groep 2 stoel kopen @Silkie: hoe gaat het nu met jou? @Blinky: hoe is het met Denny zn eczeem? Verder weet ik het ff niet meer. Vanmorgen zijn Ivy en Aelinn voor het eerst naar de nieuwe gastouder geweest. Met Ivy ging het prima, die is t natuurlijk al gewend. Aelinn ging neit zo denderend. Erg veel gehuild en wilde geen fruit eten. Nu ligt alles doodmoe op bed. Ivy is trouwens in de breedte niks gegroeid sinds vorig jaar. trok vanmorgen een rok van vorig jaar uit de kast waarvan de aansnoerelastieken nog op de stand van vorig jaar zitten en kon m gewoon keurig zonder problemen dicht doen. Ze is wel duidelijk in de lengte gegroeid. Spriet!
@Sanne ja...ik ga ook een 2 kopen.. Hier dus ook een rokje waar ik al 1 jaar op het wachten ben tot deze past!
wat goed zeg dat het brood zo goed gaat, kan jou meisje niet even met mijn meisje praten, hier vind ze het echt niets, eten gaat vandaag zobiezo niet zo goed, vanochtend pap gegeten, 11 uur fruit, 12 uur beschuit afgelebberd niets van gegeten en nu de fles wou ze niet.... achja nou ik ben het zat van alles te gaan verzinnen dat ze de fles wel drinkt, wbt autostoel.... mijn zoon zit bij mijn ouders wel op een zitverhoger, gaat perfect. ik vind zelf de stoel die wij in de auto hebben wel ideaal, kan hij tenminste nog slapen in de auto. kun je de gordels niet strakker doen dat ze er niet zelf uit kan klimmen?
Nope, ik ga of alleen naar beneden en laat de kids op hun kamer.... of ik neem zoonlief even bij me in bed, maar echt niet dat de kids eerder beneden komen dan 7 uur. fijn dat het met ivy goed ging bij de go, natuurlijk wel jammer dt het met aelinn dan niet zo denderend ging
Ja kom eens langs zou ik zeggen Heb je er al eens wat lekkers opgesmeerd? Stroop...smeerkaas...jam ofzo? Ach weet je soms geef ik s`morgens geen fruit want het past er niet meer in en dan krijgt ze s`middags wel wat...als ze niet willen houdt het op he... Ik ben wel eens beneiuwd wat ze weegt volgende week.. (CB) Ik heb ze nu idd strak getrokken en ze huilde "ik zat vast" tja dat is nu net de bedoeling schatje Maar straks gaat de jongste in haar stoeltje dus ze moet er toch uit binnenkort....maar denk dat ik toch nog wel even zo`n grote stoel koop....slapen doet ze hier niet meer zo snel in de stoel Hier drinkt de jongste alleen s`morgens nog bij mij en s`avonds en dan na het brood nog even....
valentijn zit al vrij lang op een stoelvehoger en gaat goed hoor brood gaat hie slecht troiuwens... groot opblaaskasteel in de tuin gezet ( 1 met motortje) zooi ballenbakballen erin en voila! een mini ballorig haha..'beetje in de tuin gezeten vandaag
las het op hyves... maar het brood gaat slecht schrijf je nu? hahaha...ja misschien ook wat lekkers erop smeren? Hmm dus jij hebt m wel al op een verhoger
Ook ben ik wat aan het rondneuzen voor een nieuw bed voor de oudste..na de zomer moet ze toch echt haar ledikant uit... Nu vindt ik deze van ikea mooi... maar toch twijfel ik over de kwaliteit....
heb al met wat boter geprobeerd maar wil niet, misshien wat smeer kaas... valentijn zit al anderhalf jaar op z'on vehoger hoor..gaat heel goed mooi bedje!