September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

ja he is toch leuk!! Ik vindt het echt een meidenbed:D

Jazeker lekker smeerkaas moet je maar eens zien hoe dat erin gaat hahahahaa
    Oh dat is al lang dan he....ja als de jongste in haar stoektje moet moet ze eruit...dus tja ...

2. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    valentijn is vrij lang, en paste niet meer in de opvolgstoel en wij zaten ook te dubben op de volgende stoel of verhoger
    dus wij hebben een verhoger gekocht om te kijken hoe dat ging, gelijk goed!

smeerkaas even op de boodschappenlijst zetten dus! zal mij benieuwen :)

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Haha zou best een keer leuk zijn ;)

ja heb smeerkaas appelstroop en leverworst geprobeerd,
    bij leverworst sabbelt ze wel op het brood dat vind ze wel lekker, maar het brood doorslikken.... nee dat doet ze niet.

in de autostoel slaapt zoonlief heel soms nog, als wij bijv willen winkelen dan gaan we om 12 uur weg met de auto slaapt hij een half uur 3 kwartier ( zolang doen we erover om op plaats van bestemming te komen ;)) en dan is hij weer uitgeslapen :p

en we gaan eind juni naar frankrijk, dan rijden we in de nacht, dus is ook nog wel handig, :D

4. Popkoorn

Mooi bedje !

Hier slaapt zoonlief in een 1 persoonbed, manlief vond peuterbed onnodig :p
    maar hij is wel super schattig zeg !!

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ivy paste het rokje vorig jaar en nu gewoon nog steeds

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Tja, je kan het er moeilijk in proppen he. Aelinn wilde bij de go geen fruit en heeft het dus ook niet gehad vandaag. Anders moet ik veel te veel eten in een korte tijd proppen.
    Hier moesten de gordels van de vorige stoel ook echt goed strak want anders haalde ze ook haar arm er onder door. Dat zal je dan met de nieuwe stoel ook hebben hoor, want dat zit niet strak. Ivy deed het de eerste week om de haverklap en daarna was het nieuwtje er af blijkbaar dus gaat nu goed. Ik vind zo'n echte stoel voor die kleintjes gewoon een stuk veiliger.

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    die bedden van ikea zijn heel goed hoor. Wij zochten voor Ivy een metalen bedbank en die heb je dus ook bij bouwmarkten en leen bakker en zo maar die van ikea is echt veel steviger. Niks mis mee

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hier ook een groot bed. Vond het zonde zo'n peuterbed inclusief beddengoed waar je al na vrij korte tijd niks meer aan hebt

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    je hebt z'on dingetje voo de gordels hè?! dan blijven de gordels bij elkaar en kunnen ze de gordels zelf niet meer af doen ( schijnt)

valentijn had ene peuterbed toen hij 1jr en 3mnd was en sinds een jaartje heeft hij z'on auto race bed voor 1 pers
    hij leek ineens weer heel klein toen hij in dat grote bed lag, zo vertederend was dat :)
    t was er alleen al gauw vanaf want toen madelief geboren was, was hij ineens weer zo groot haha

10. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ps hij was nog niet uit dat bed gegroeid hoor, hij zou er nog steeds in kunnen dus op zich gaat z'on bedje best wel een poosje mee, van jungle kamer(lime-groen peuterbedje) naar cars kamer gelijk een bijpassend autobed erin gedaan en het peuterbedje nog voor €60 kunnen door verkopen :)

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    zegt me niks een dingetje voor de gordels. Is hier ook niet nodig hoor, de lol is er al vanaf en ze blijft keurig er in.
    Haha, leuk is dat he dat ze dan ineens weer ff zo klein zijn. Ivy verdween bijna in dat megabed

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    lieve meiden ik heb het zo druk. ik ga echt zo gauw mogelijk bijlezen, maar het gaat nog ff een paar dagen te druk worden. ik was ff vluchten aan het scrollen en zag een vraag voorbij komen.

@ silkie: ik zou je willen aanraden om cetaphil creme en badspul te proberen. dat is het enige middel zonder recept waar Denny's huidje een beetje rustig en heerlijk zacht mee wordt. ik hoop dat je meisje er snl vanaf is

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    denny heeft nog steeds erg veel last van zijn eczeem. vanmorgen was het nog helemaal open, maar vanavond zat er weer een heel dun vliesje op. pfffffff. hij is ook een beetje ziek aan het worden. heeft zich vorige nacht helemaal ondergespuugd en is vandaag een beetje slapjes geweest. morgen willen Lefert en ik samen uit, omdat we 1e paasdag 11 jaar samen zijn en 2 jaar getrouwd(zelfde dag), maar als Denny ziek wordt ga ik natuurlijk helemaal nergens naartoe. dan vieren we het wel een week later hoor

14. Popkoorn

goeie morgen,

Hier dochterlief weer vroeg wakker, maarja what else is new hé.
    zoonlief sliep gister pas heel laat,

de buren hadden weer eens een feestje dat nogal luidruchtig ging.

om 22.00 uur kwam ik boven en zat hij in een hoek op zijn kamer, mama.... gaat had zo had moe !

hij kon dus niet slapen omdat het zo hard ging, erg sneu ! maarja er iets van te zeggen helpt niet !!

hun hebben altijd van die feestjes, 1 keer was het echt zo erg....
    was net thuis na de bevalling van onze dochter, de eerste nacht dat ik thuis was ( dochter was dus 4 dagen)

ze gingen door tot 4 uur in de nacht, zoonlief werd 7 uur wakker, was de hele nacht al aan het spoken door de pokkeherrie
    en ik was uiteraard ook wakker,

en ja je moet er dan ook nog om de 3 uur uit voor je kindje die de fles wil..... om 03.00 heb ik gevraagd of het zachter kon, maar dan kon niet...

om 04.00 was ik het zat . ... ik ben er naartoe gegaan en heb gezegt dat als ze nu niet rustig doen ik beide kinderen naar hun toe breng.... omdat door hun ik met de kinderen zit. en dat het feestje dan zobiezo snel is afgelopen.

toen hebben ze iedereen maar naar huis gesturd.

vind ik niet normaal als je weet dat je buurvrouw net bevallen is... doe dan op zijn minst even een briefje door de brieven zodat 1 van ons die avond op tijd naar bed kan om iig slaap te krijgen.

maarja, het was dus een bagger avond voor ons, ze hadden het vorig jaar 2 keer in de week... ook doordeweeks.

dus als dat dit jaar ook zo doorgaat gaat manlief erheen, want naar mij luisteren ze niet,

zo weer genoeg geklaagt voor vandaag haha :p:p

15. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen,

Nou de fotoshoot was een groot succes! Over 2 weken kunnen we ze bekijken. Twan is gewoon een fotomodel :p Die zette we neer, en die lachte en klik! Klaar haha...

Luka was wat bewerkelijker, en wilde bijna niet stil zitten. Dus heeft ze van hem wat spontane foto's gemaakt en een paar geposeerde met Twan. Ben erg benieuwd naar het eind resultaat.

@ Autostoelen: Luka is een flinke knul, maar die zit gewoon in een 2/3 stoeltje. Die zijn tot 36 kilo en die kan je langzaam omtoveren tot een zitverhoger. Hij slaapt ook nog vaak in de auto, en deze stoel kan in de ligstand, dus ideaal. En ik vind het nog te gevaarlijk om hem in een zitverhoger te doen, moet er niet aan denken wat er gebeurt bij een ongeluk ;)

@ Blinky: wat sneu dat Denny niet lekker is zeg. Ook dat er nog bij:(

Alvast gefeliciteerd met jullie 11 jaar samen zijn en trouwdag meis.

@ Mejojo: asociaal hoor! Wij hebben aan de achterkant ook buren die houden van feestjes, vooral in de zomermaanden. Met harde muziek en een hoop dronken gelal. Beetje rekening houden met.. is toch niet teveel gevraagd.

@ Cindy: ziet er leuk uit dat bed!

@ Pasen: morgen mag Luka in de tuin bij mijn vader en vrouw eitjes zoeken. Hij heeft er al heel veel zin in :p

Allemaal een fijne zonnige dag :D

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Blinky: he bah wat vervelend dat Denny niet lekker is. Hopelijk trekt het nog bij en kunnen jullie toch lekker weg. Gefeliciteerd met je trouwdag!
    @Mejojo: gewoon de politie bellen. je kan wel blijven vragen zeg.
    @Michelle: fijn dat de shoot zo goed ging. Onze stoel kan ook in ligstand maar das niet echt superonderuit vind ik

Heb erg slecht geslapen en ook al een worstelpartij met Ivy achter de rug om een splinter uit dr voet te krijgen dus zit er nu al doorheen weer. Lekker begin van de dag

17. Alita

Alita Niet meer actief

@Blinky...ah ik voel me m mee hoor...arm kind...en die jeuk zal verschrikkelijk zijn!

@Mejojo dat is wel heel erg vaak feesten he....misschien eens overdag gaan praten met hun...ik bedoel we wonen allemaal samen op deze wereld dus we moeten wel elkaar respecteren. Of de politie bellen nu in goede aarde gaat vallen dnek ik niet..maar goed als ze niet naar je willen luisteren moet het natuurlijk...alleen zou ik eerst proberen het zo op te lossen want ik ben bang dat je dan nog meer last van ze gaat krijgen...

@Michelle aah en dan nu nog zo lang wachten op het resultaat hahahaha...hier ook zo`n lachebekje dus waarschijnlijk zou foto`s maken ook goed gaan!

Ja bed is leuk he!! Nog even en dan gaan we het kopen...ben eens beneiuwd wat ze er van gaat vinden....

@All he he eindelijk eens wat minder pijn gehad met slapen...ik werd iedere nacht wakker van de pijn om 3uur en sliep dan niet meer.....dus ben blij met mijn nachtje slapen....
    Ik ga misschien vandaag een tuitbeker kopen voor de jongste want ze wilt al zelf drinken maar ik was moeilijk uit een flesje he....

18. Alita

Alita Niet meer actief

Ja he:D

Ja idd voor het slapen in de auto en verre reizen is het beter he...
    Hmm leverworst trok ze hier een beetje een vreemd gezichtje bij hahaha

19. Alita

Alita Niet meer actief

@Mejojo leuk bed he!! En dit is een meegroeibed ook fijn!

@Sann nee inproppen gaat niet en doe ik ook niet...
    Ach ik volg ook hierin gewoon weer mijn kind..regels en dingen zijn altijd wel handig om te weten maar niet ieder kind is hetzelfde he..

20. Popkoorn

zo.... weer terug van het dorp,
    even sandalen gekocht voor zoonlief

jeetje wat was het warm, zelfs dochterlief lag te zweten, dus die heb ik maar shirt met korte mouw aangedaan.

wbt mijn buren, ja die feesten echt vaak.... maar die mensen woonden voor 3 jaar geleden nog bij hun ouders op de boerderij, en ja daar kon het hard want de eerst volgende buren zaten op minimaal een km afstand.

praten heeft tot nu toe geen zin gehad, maarja ik ben de enige die nog geweest is. volgende keer gaat manlief, kijken of hij meer effect heeft.

ik ga even de kids eten maken, dan naar bed brengen, en daarna komt manlief alweer thuis :):)

geniet van het mooie weer meiden :D:D

( denk dat ik het badje voor zoonlief zo ook maar eens even opzet trouwens:))

Deel Deze Pagina