September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ hier,

ook een leuke dag gehad, wist helemaal niet dat ze bij slagharen ook een zwembadje hadden.... gewoon op het park.... echt heel ondiep, je voeten waren net onder water,

nou zoonlief vond het prachtig !! ik had schone kleding bij me dus we hebben zoonlief lekker laten dartelen :d

hij heeft erg genoten van vandaag, en is echt helemaal uitgeteld,

ik ook trouwens... pff wat ben ik moe, voeten doen pijn van het lopen, ben bang dat ik het morgen moet bezuren, maarja dat heb ik er graag voor over :D

2. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    mijn kinderen gaan er ook niet heen hoor, dit was puur netwerken zeg maar..

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    slgharen is hartstikke leuk hè, je had e mooi weer bij
    zal wel druk zijn geweest daar of niet?

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Michelle: jemig das een boel chocola zeg.
    @Mejojo: fijn dat het toch gezellig was in slagharen ondanks je sm.
    @Anne: hmm die go belazert de ggd dus. Gelijk morgen bellen, dit is toch niet goed voor die kindjes.

Slecht geslapen en half 7 waren de meiden alweer wakker. Ben dus nog zo suf als wat. Ivy die hoest zich helemaal gek. Arm meissie blijft er half in af en toe. Hoestdrank doet echt helemaal niks.
    Vanmiddag naar mn buren voor een bbq. Heb er zin in, ff wat gezelligs.
    Fijne 2de paasdag allemaal

5. Alita

Alita Niet meer actief

:D

Nou je hoeft geen chocolade te kopen dan he:p

6. Alita

Alita Niet meer actief

hihi.....nou gelukkig was het gezellig!

7. Alita

Alita Niet meer actief

ik ben er eens geweest...heeeeeeel lang geleden....

8. Alita

Alita Niet meer actief

@sann veel plezier!

@All geen idee wat wij gaan doen vandaag....

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    morgen!

madelief heeft zowaar eens tot 7uur geslapen!
    zo thuis een beetje opruimen, en daarna maar eens lekker in de zon zitten, heb ik nog niet echt gedaan
    en eind van de dag gaan we met de buren BBQ'en , gister ook al gedaan lekker hoor haha..

10. Alita

Alita Niet meer actief

geniet ervan anne!!

Wij zijn net terug van lekker wat rijden en even bij het water geweest...even naar een speelgoedwinkel...tuurlijk weer wat gekocht voro de grote zus hahahaha...pfff en nu moet ik nog gaan koken voor de jongste...geen zin!!

Ach ja.....fijne avond meiden!

11. Popkoorn

denk dat je nu ongeveer( nog ) bezig met bbq-en, veel plezier meid,

en fijn dat je meisje weer eens iets langer geslapen heeft.

12. Popkoorn

Hahaha kon je het niet laten om wat voor je meisje te kopen....

heb ik nou nooit last van ..... ;););)

lekker hé bij het water :D stukje rijden is ook heerlijk, maar zoonlief vind dat maar eventjes leuk.....

eerder deden manlief en ik het best vaak, heerlijkkk !!! raampje open... muziek hard aan sigaretje erbij ...hmmm zwijmel.

13. Popkoorn

vandaag naar de kinderboerderij geweest, paaseieren zoeken,
    de paashaas was er ook, zoonlief vond het geweldig haha :p

maar alleen maar omdat hij een chocoeitje kreeg :p:p

ze hadden ook een knuffelhoekje gemaakt, dat je konijntjes en cavia's kon knuffelen.... er was 1 babykonijntje, was echt heeeel klein, en heel harig, echt zo'n pluizig bolletje wol.... heb manlief nog even lief aan gekeken..... want dit beestje was te koop.... het konijntje was heel lief bij me gaan liggen op de rug met de pootjes omhoog... dus ik zeg : aaaah schat... kijk nou.. dit kun je toch niet negeren....

ohnee?? zegt manlief : let maar op :p:p ....

verder: dochterlief drinkt al weer 3 weken erg slecht haar fles, in de ochtend eet ze uit een bord nu. in de middag moet ze echt heeeeel moe zijn wil ze de fles drinken en dan ook alleen maar in bed,

idem bij de avond fles.

nu wou ze tussen door dus ook niets drinken, want ze zag de fles al aankomen..... tuitbeker wou ze ook niet...

ze kwam ..vooral met dit warme weer.... dus niet aan haar vocht...
    zo net dacht ik : nou ja... ze drinkt gewoon echt te weinig, ik probeer het gewoon eens met een beker....

en wat denk je ..... hele beker leeg !!!!!! ging super goed, ik hield de beker voor haar vast dit kan ze zelf niet, maar drinken uit beker gaat verder perfect, dorst heeft ze dus echt wel, alleen die fles wil ze niet...
    dat had ik dus echt niet verwacht....

nouja beker is ook beter dan de fles ....

14. Alita

Alita Niet meer actief

@Mejojo haha nee heb jij geen last van he!!

Leuk he zo`n beestje maar ja in het begin is dat allemaal leuk en na een tijdje is het toch altijd minder....altijd die kooi schoonmaken enz...hebben zelf een cavia gehad..beestje heb ik zo`n 5 jaar gehad..nou was lang genoeg..

Ja heerlijk hoor even rijden! Sigaretje was vroeger ooit eens...heeeeeeel lang gelden hahahaha....roken jullie nog?

Nou ook goed toch uit een bekertje drinken! Hier drinkt ze nu zelf uit haar bibi tuit/flesbeker, maar als je bv geeft is dat altijd anders he ze hoeft nooit uit een flesje te drinken;)

15. Popkoorn

Ja is ook zo hoor, altijd maar even leuk..... en schijnt in de warmte ook enorm te gaan stinken.

ooh wat goed zeg, zelf al uit een fles/tuit drinken.... nee dat kan ze hier niet.

roken doen we niet meer, we zijn gestopt toen ik zwanger bleek van de oudste,
    soms heb ik er nog enorm zin in.... en moet soms nog steeds moeite doen om niet even 1 sigaretje te roken

maar ik weet dat ik dan zo weer verkocht ben en weer een pakje per dag rook,

16. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    hoi hoi meiden,

allemaal fijne dagen gehad.
    hier wel. we zijn vrijdag tot zodnag lekker bij me schoonouders geweest in wateringen. zaterdag nog even lekker naar kijkduin geweest (sávonds) met lizzie. Ze vond het geweldig al dat water. (is er niet in geweest ofzo, ze zat lekker op de arm).
    gisteren naar mijn ouders op de camping in nunspeet lekker ge BBQ-t.
    vandaag lekker rustig aan gedaan. Heb al paar daagjes last van me buik. en paracetamol helpt niet echt. ja voor effe.
    maar nu dus volgende. 9 maart voor eerst weer ongi geworden en tot nu toe nog niet weer!!!!! ben zo "bang" dat ik zwanger ben. we doen het met condoom, maar hoor laatste tijd zoveel verhalen dat ze toh zwanger zijngeraakt met condoom.
    het is niet dat ik niet zwanger wil worden nogmaals. Maar wacht liever even tot de zomer. Want dan is lizzie ook wat ouder.
    Ik denk dat ik morgen voor zekerheid maar even test ga halen en woensdag ga testen. Voor mijn zwangerschap was ik dus ruim half jaar niet ongi en daarna heel onregelmatig (45-37dg) en nu dus al 47 dagen. Ook ben ik soms wat misselijk na bv geven.
    wat zouden jullie denken en doen!
    Sorry dat ik hier nu om kom kletsen. maar zit er al paar dagen mee en ja met manlief praat ik er wel over, maar verder wil je toch je ei kwijt kunnen. hij is geen vrouw....jullie wel!
    En ook heb ik soms slijmverlies, dan denk ik Yes..ben ongi geworden (sorry, wil heel graag, maar wacht liever nog even en paar maand voordat we weer willen proberen. en niet dat ik blij ben dat ik dan ongi ben, ben het liever niet. Maar ongi om dan te weten dat ik nie zwanger ben) en dan kijk ik.... ships.. wit/doorzichtig slijm verlies.
    OOk baal ik ervan dat ik woensdag nog niet geopereerd word. Hoor morgen wanneer wel. Er kwam een spoedje tussen ggrrrrrr!!!
    nou meiden ik ga er weer van tussen. sorry dat ik op niemand heb gereageerd, maar zit nu met teveel in mijn hoofd!

ga nu gauw samen met lizzie douchen en dan bv geven en dan kan ze lekker het bed in... en misschien ik ook wel.

Liefs xxxx

17. Popkoorn

fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad meid,

verder : hmm tja ik weet eigenlijk niet wat ik er bij moet denken,
    kun je zwanger zijn.. ja tuurlijk,en zeker als je cyclus regelmatig zou zijn geweest zou ik aan zwanger denken,

maar je zegt dat je al voor de zwangerschap zo onregelmatig was, dus wie weet krijg je dat nu ook weer...

toch zou ik wel indd even een testje voor de zekerheid doen,
    zou toch wat zijn als ze je gaan opereren en je blijkt zwanger zonder dat je het wist ;)

snap dat je het balen vind dat het woensdag niet doorgaat, al enig idee wanneer het nu gepland staat ??

18. Alita

Alita Niet meer actief

ja is vies hoor...

Ah nou wij zijn een jaar voordat we zwanger werden al gestopt..
    En verslaafd blijf je altijd! Vindt het nu alleen zo vies en stinken;)

19. Alita

Alita Niet meer actief

@Teddy kan ook gewoon door je bv komen he dat je niet ongi wordt. Maar waarom slik je geen minipil? Nou gewoon een testje doen hoor, is alleen zo moeilijk want je hebt geen cylcus dus wat is je nod he...
    Maar als je nu al misselijk bent zal je nu al positief moeten testen denk ik..

20. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen!

Deel Deze Pagina