September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

goedemorgen!

2. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    morgen!

3. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Zo Luka is bij mijn moeder. Die heeft hem gisteren opgehaald en zijn naar een strandje in de buurt geweest. Vandaag gaan ze naar de dierentuin, en dan brengen ze hem na het eten weer terug. Dus we gaan vandaag lekker met Twanneman op stap.

Hebben jullie nog plannen vandaag?

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen lieve dames.
    ik ben aan het bij lezen. ik reageer even per 20 pagina's. als ik stomme vragen stel die al beantwoord zijn, dan hoop ik dat jullie me dat vergeven.

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    goedemorgen!, we zijn sinds gisteren weer terug in het land!

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ anne: wat rot dat ze een tandje kreeg net toen ze zo onder de pokken stond. lekker dubbelop. hoe is het nu met je meisje?

@ cindy: dat ongigevoel heb ik ook elke maand, maar bij mij ook nog steeds niets. ik zie wel hoe het loopt hoor. ik kan niet zeggen dat ik het erg mis, maar stiekem vind ik het toch ook wel een beetje eng dat het allemaal nog niet op gang is. het zal toch wel een geruststelling zijn als de eerste ongi zich aandient;)

@ karagoz: hoe zijn je nachten nu meis? krijg je al wat meer rust?

@ mejojo: Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man. wat gaat hij precies doen in de psychiatrie?

denny is er niet zo goed aan op het moment. hij heeft ontzettende wallen en kijkt heel sip. zijn eczeem is weer heel erg. 1e paasdag zat hij helemaal onder de bulten en toen beseften we ons ineens dat een partytent geen uv stralen tegenhoudt. we hadden hem al 2 dagen niet meer met teerzalf ingesmeerd, maar dat heeft 3 dagen uitwerking op de huid. hij was dus aan het verbranden. oh wat voelde ik me een slechte moeder:(.

hij slaapt weer erg slecht. 's nachts gaat het gelukkig redelijk, maar hij is vaak wakker. donderdag nacht heeft hij zijn hele wiegje onder gespuugd.
    ik zit er emotioneel wel een beetje door met mijn kleine mannetje.

7. Alita

Alita Niet meer actief

@Blinky aaahh zielig hoor voor je mannetje....
    Ja ach bij de eerste werd ik ook pas ongi na het stoppen met de bv dus ja...ach maar nog genieten van het niet ongi zijn!

@Karagoz en was het leuk?

@Michelle lekker!! Geniet er maar van!

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    het verslag van duistland staat op mijn blog, maar het was in 1 word geweldig

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    blinky wat klote voor je mannetje zeg! ben je al begonnen met die alternatieve therapie of wat was het? met madelief gaat het stukken beter!

karagoz fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad!

teddy ( toch) testen zou ik zeggen! :)

vrijdag een lekker lange afspraak bij de kapper gepland!

vanmorgen om 7.22 buurvrouw huilend aan de telefoon..haar poes lag dood in de kamer..wel sneu

10. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    Meiden kan ik beter s ochtends testen of ook s avonds manlief heeft tijdens werk snel test gehaald.hoef ik dat hier in het dorp niet te doen.

@blinky,Ahh arme denny.sterkte.en jij bent geen slechte moeder hoor!
    @ karagoz, fijn dat duitsland zo geslaagd was.
    @anne,idd zielig vóór je buurvrouw.
    @michelle,geen minipil omdat ik anders als ik stop miss weer heel lang geen ongi krijg. We doen het met condoom. En ik ben al x ongi geweest.alleen nu na 48dg nog niet weer.

11. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    teddy dat maakt tegenwoordig niet zoveel meer uit hè
    ik testte 5 dgn voor nod posi met middag urine :)

12. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Dat was Cindy die over de minipil begon :) Mij zal je niet horen over de pil.

13. Alita

Alita Niet meer actief

lekker naar de kapper!!!!

Ah zielig van je buurvrouw:(

14. Alita

Alita Niet meer actief

hihi...ik was het idd....
    Maar gewoon testen je weet toch helemaal niet wanneer je nod is:(
    En als je nu misselijk zou zijn van een zwschap test je nu ook positief;)

15. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hoi meiden :

even ego :

gisteravond bleek onze dochter een pukkeltje op het achterhoofd te hebben,
    vanochtend toen ik om half 9 weg ging met mijn dochter was het nog steeds een pukkeltje,

toen ik om half 10 haar uit de buggy haalde zat er een dikke bult.

dit deed haar echt heeel veel zeer, om 2 uur toen manlief thuis kwam was de bult nog dikker geworden.

liggen wou ze niet meer, deed haar echt veel pijn. aan haar hoofd komen ook,
    alleen schreeuwen en huilen behalve als je haar gewoon vast had.

manlief de ha opbellen morgenvroeg afspraak. word ze na het slapen van 17.00 wakker...... is het 1 groot ei..... echt letterlijk een bult de grote van een ei !!!!

nou niet normaal zoveel pijn ze eraan heeft,
    dus de hap gebeld, We waren van die ouders die niet konden wachten volgens de ha.... ja nou dan zijn we maar lekker van die ouders we willen dat er nu naar gekeken word, is niet normaal zo'n bult. en in zo'n korte tijd zoveel groter word.

volgens de ha was het waarschijnlijk een ontsteking, misschien een ontstoken haarzakje ofzo, dat kon ze niet vertellen ze wist het niet zeker,

maar het moest iig kapot om de druk eraf te halen, dus ze wou het kapot prikken met een naald...... dit is helaas mislukt,

ze zei dat ze normaal gesproken met een mesje snijd maar dit niet bij die kleine doet, dus even wachten tot de ontsteking groter is en dan kapot prikken.

morgen naar onze eigen ha. kijken of hij er het zelfde over denkt of dat hij misschien zegt gewoon zo laten, of wel met een mesje kapot snijden.

nu ligt ons meisje boven in bed te schreeuwen van de pijn :(

we hebben nu een handdoek achter rug gelegd zodat ze gedwongen op haar zij ligt.... ze kan gewoon echt niet op haar hoofdje liggen :(:(

16. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Jeetje wat zielig zeg! En wat een opmerking van je ha... Het gaat wel om je kindje zeg! Daar worden die lui immers voor betaald, en anders hadden ze maar een ander vak moet leren :p

Nou ik hoop dat het morgen zonder al te veel pijn verholpen kan worden.

Succes!

17. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Blinky: wat sneu joh. Heb je al een second opinion gedaan? Misschien hebben ze ergens anders wel een andere manier van doen, en wie weet helpt het.

Sterkte ermee!

18. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ahh gatss... wat vreselijk sneu
    heb je geen ab kuurtje ofzo gehad voor de ontsteking?
    sterkte!

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ach meid toch, kan me voorstellen dat je er wel een beetje doorheen zit. Arm mannetje en arme jij ook om dat allemaal aan te moeten zien. en natuurlijk ben je geen slechte moeder. Dat had ik me ook zeker niet gerealiseerd. Ik zou ook denken ergens onder is goed.
    Dikke knuffel voor jou

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    fijn dat het zo leuk was, maarre je schrijft niks over de bruiloft in je blog of zie ik het nou over het hoofd

Deel Deze Pagina