Spannend meid. in de ochtend is de urine wel geconcentreerder natuurlijk maar lijkt me dat je het nu ook wel zou zien als je zwanger bent. Ligt er wel een beetje aan wanneer je ei geweest is natuurlijk
jeetje, arm moppie. Wel een beetje vreemd dat ze het zo laten eerlijk gezegd. Waar zal zo;n kleintje nou meer last van hebben, de hele nacht met dit of even snijden. Zielig zeg
zie dit toevallig staan zeg. arm meisje toch. ik hoop dat ze toch nog een beetje kan slapen. sterkte vannacht en hopelijk kan de ha jullie morgen helpen.
Hoi Meiden, Teddybeertje, spannend meid! Ben benieuwd! Mejojo, dat lijkt me niet normaal zeg, ik was denk ik al eerder gegaan naar de hap denk ik. Hopelijk is het snel minder, je meisje heeft nu wel een keer genoeg gehad hoor! Blinky, heel veel sterkte, ik vind het zo vreselijk voor je mannetje, weet gewoon niks te zeggen. Dikke knuffel voor jou en je bent een heel goede mama! Verder weet ik het ff niet meer, ik ben erg moe en ga zo mijn bed in. Met Olliver gaat het goed, op luieruitslag na. Hij heeft erg veel last van agressieve ontlasting en zijn billetje zijn vies rood en vanavond kwam er zelfs wat bloed uit zijn balzakje. Er is niet tegen te smeren, vind het zo sneu. echt tandenbilletjes heeft hij. Verder ligt hij alleen maar te rollen. Zodra ik hem op zijn rug leg en ik heb me omgedraaid ligt hij al weer op zijn buik te kraaien. Ook in bed, hij slaapt nu echt op zijn buikje, staat zo schattig. Slaap lekker allemaal!
@michelle,sorry dat ik Jou naam opschreef ipv cindy.oeps foutje.hihi. @mejojo,ach ARM meisje.hopelijk kan ze toch beetje slapen zonder al te veel.last. de dokters willen alleen nog maar geld verdienen met zo.weinig mogelijk doen volgens mij.idd gewoon op je strepen staan. Sterkte! @sann, ik ga morgenvroeg gewoon effe testen.vind wel spannend hoor. Heb effe terug gekeken, vóór ik zwanger raakte cyclus gehad van 1x 47dg, daarna 36 dg. @all, operatie word 3mei.bbbrrrrr!!!!!!was vanmiddag gebeld. Ja mevrouw, zo dat ik van uw man begreep krijgt u ook meer last. Ja duh!!! Anders was ik er toch niet mee naar ha gegaan. Maar goed.Ow wee als ze het nu weer verzette. Truste meiden. Liefs
Hey meid! Je kan Olliver zijn luieruitslag insmeren met olijfolie, schijnt zeer goed te werken. Er gewoon op deppen met een watje, en je hoeft niet heel zuinig te zijn met de olie. Het schijnt echt een wondermiddel te zijn Wat heerlijk dat hij rolt en kraait. Tis weer een hele nieuwe fase hè! Genieten er lekker van meis. Liefs
@mejojo, beterschap voor je meisje... jeetje wat zal ze veel pijn hebben zeg... arm meisje toch, hopelijk kan de arts morgen de pus er uit halen... @sann... het staat er gewoon op hoor meis... kijk anders hier even...Lanita NL: Familie bezoek & Bruiloft @hadassa... fijn dat het zo lekker gaat met je ventje... het gaat zo snel met de kids van het forum
@sann... hoe is het met jouw verder? Ik heb niets gelezen op het forum sinds ik terug ben... @blinky, hoe is het met de wonden van je kleine jongen. Is het al minder?
morgen! hadassa bij valentijn gebruikte ik groene klei destijds voor de billen, werkte binnen een nacht! z'on pak kan je kopen bij z'on natuurlijk winkeltje valentijn vandaag weer naar school toe, hij had een weekje vrij
Nee, denk ook niet dat we dat krijgen, ik denk dat ze hem vandaag nog een keer proberen te prikken en als dat lukt dat het dan goed is, dat die rotzooi eruit is . tenminste dat hoop ik ......
de dokter op de hap vond ons meisje te jong om al een klein sneetje te maken ik had ook liever sneetje gehad eerlijk gezegd, nu heeft ze proberen te prikken en is het niet gelukt. hopelijk straks om half 9 bij onze eigen ha
Hee meid, eerder kon helaas niet het was gewoon een soort van puistje in het begin, eigenlijk niets verontrustends in onze ogen, tot gister ochtend er een bult zit, in de middag werd die nog groter en bij het bellen van de ha krijg je natuurlijk een afspraak voor de volgende dag. om 5 uur de hap gebeld en konden half 7 terecht, straks hebben we om half 9 een afspraak, dus even de kids aankleden en dan zoonlief na kdv brengen en daarna met dochterlief naar de dokter. fijn dat het goed gaat bij jullie meid leuk is dat rollen hé (soms stiekem ook wel een beetje irritant wanneer ze niet meer terug rollen en dan gaan huilen dat je ze steeds terug moet rollen )
goeie morgen meiden. Hier zoals verwacht een onrustig nachtje, mevrouw heeft echt veel pijn, dat breekt mijn mama hart natuurlijk ook, niet leuk !! bij het worden net ...... is haar hele rechteroogje ook helemaal ontstoken kon er ook nog wel bij. hopelijk kan de ha zometeen wat doen.
Mejojo: ik heb ook ooit een ontstoken haarzakje gehad, maar dat was niet met een ei op mijn hoofd. dus laat er ajb goed naar kijken!
net terug van de Ha. de ha heeft er weer een naald in gezet, dit keer kwam er echt heel veel pus en vocht en dik bloed uit. ons meisje was echt aan het schreeuwen als een mager speenvarken, daarna heeft hij het nog even flink uitgedrukt en zette ze het nog harder op een schreeuwen, zo zegt de ha. dit moet al iets verlichten bij haar, maar de ontsteking is wel zo erg dat dit het hem helaas nog niet doet. dus nu moeten 3 keer daags een zalfje smeren iets van antibiotica zalf ofzo .... bactroban heet het. (had je toch gelijk anne dat er nog ab aan te pas moest komen ) zo even mijn meisje op bed leggen, dan kan ze even proberen te slapen .
@Mejojo ach germ...gelukkig wel de bult weg zal vast al fijner zijn, zeiden ze nu niet wat het was? @Hadassa aaah ook zielig he...hier had ze het toen ze net bijvoeding kreeg @teddy je hebt vast al getest!! @#All gister voor de oudste een glijbaan/huisje gekocht! NOu is een grote hit hahaha, aleen regent het vandaag...is minder! Zometeen naar het cb ik ben benieuwd! En gelijk daarna naar de fysio...