September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    tja... wat blijft er dan verder nog over? smeerleverworst,appelstroop...nog andere tips? :)

2. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @cindy, fijn dat alles goed was op cb.wij moeten de 16e weer. Hopelijk helpt de fysio.
    @anne, hihi lekker ding hen jij dat ze alleen brood dan weer uit spuugt en smeerkaas op heeft.hier vond lizzie smeerkaas eerst niet lekker.nu wel.net zo als smeerworst.appelstroop nog niet echt favoriet. Brood vind ze hier erg lekker.vandaag 2 broodjes op. Hihi. Heb ook gelezen dat ze soms jam of pindakaas mogen, maar wéét niet of dat klopt.

@all,lekker ding is lizzie hoor.ze was kwart vóór 7 in slaap gevallen.ik dacht effe gauw vaat weg werken en om 7 u voeden en pyama aan en naar bed. Nou 5 min drinken en klaar.maar ze was hartstikke moe.ik denk nou als ze dan in slaap valt drinkt ze wel verder (doet ze vaker). Nou ze werd partij druk. Nu ligt ze druk op de grond te gillen , ma ma ma ma ma. Aaaaaaaaaaaaaaaah. Mmmmh. En met der handen op de grond slaan en benen heen en weer.Lekker ding ook.nu zal ze straks vast wel goed slapen. Had geen zin om haar net op bed te leggen.
    Ow ja lizzie doet.momenteel een vis na met der mond, zo lief!

Ik ga zo maar proberen haar nog x te voeden en in bed te leggen.wou x vroeg naar bed.lekker tegen teddyman liggen. Hij heeft al weer paar dagen koortslip. Dus dan maar lekker in zijn armen liggen.
    Truste allemaal.
    Liefs

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

zoo hé dat is goed groeien voor jou meisje zeg, goed hoor !!

haha ja fysio kan erg pijn doen wanneer het erg vast zit.
    ik moet eigenlijk wekelijks naar fysio maar kan het niet opbrengen dus ga niet zo veel.

vind zelf manuele therapie wel erruuuug fijn :p

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    fijn dat ze goed gegroeit is.
    Was niet ideaal nee maar afbellen was erger want heb op deze afspraak al erg lang moeten wachten. Ik krijg nu idd wat anders, remeron

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik lees iedereen over brood. Dat krijgt Aelinn nog niet eens. Paar keer een korst geprobeerd maar moest ze niet. Ze eet dr fruit en groente ook nog steeds niet al te super. Blij dat het zo'n stevige dame is dat ze wat reserves heeft

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik ga naar bed!
    ben moe...
    valentijn heeft morgen feest op school en mag verkleed komen! zal wel weer drama worden morgenochtend omdat hij waarschijnlijk niet kan kiezen haha

tot morgen!

7. Popkoorn

Nee hoor, hier ook nog geen brood....

we bieden het wel aan... maar ze eet het niet,
    ze sabbelt er een beetje op.

ik heb iig van het cb gehoord dat hoe harder het is... hoe fijner kinderen het vinden om op te eten.

dus beschuit.broodkorstje, stokbrood, geroosterde boterham.

beschuit en stokbrood sabbelt ze heerlijk af, maar de rest.... nee hoor daar moet ze niets van weten ;)

8. Popkoorn

veel plezier voor valentijn morgen !

ik hoop dat het drama morgen mee zal vallen ;)

9. Popkoorn

ik ga me meissie even wakker maken.

ze wou de fles niet om 19.00 uur. en om 20.00 uur ook niet.

dus nu even kijken, en anders maar kijken wanneer ze zelf wakker word als ze nu nog niet wil.

10. Popkoorn

ze is al vanaf 02.00 uur bezig, met huilen,

net om 04.00 begon het echte schreeuwen.... ben maar beneden gaan zitten met haar,

ben gelukkig helemaal niet moe ofzo.....;)

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pfff wat een tijdstip om beneden te zitten Mejojo. Hopelijk hebben jullie daarna nog even geslapen.

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    morgen!

mejojo hoe is het nu?

vannacht om half 1 kreeg valentijn een enorme hoestbij en moest er bij spugen, dus ik ben ook weer eens op touw geweest vannacht..
    madelief is ook weer aan het spugen en de snottebellen lopen er constant uit
    *wanneer slaan de bacillen mijn kindjes eens een keer over?*

valentijn is wel naar school, na 3 pakken aan te hebben gehad, wilde hij een pietenpak aan

madelief maar weer andere kleren aan doen, ze heeft weer gespuugd...

13. Popkoorn

:( mijn meisje mogen ze ook weleens over slaan :(
    ( lief dat je ernaar vraagt . hoe het met me meisje is zet is zo in een algemeen bericht okee ;))

maar die waterpokken hadden hier mogen komen !!!

beterschap voor je kindjes !!!

14. Popkoorn

van 5 tot 7 :(

zoonlief hoeft vandaag niet naar het kdv dus bijslapen zit er nu ook niet in overdag.

Morgen maar doen dan. of vanavond op tijd naar bed kan beter dat doen denk ik .... gezien ze vannacht ook wel weer zal huilen.

15. Popkoorn

nou een drama nacht gehad dus..... zoonlief heeft er gelukkig wel gewoon door heen geslapen.

om kwart over 7 werd onze meid weer wakker..... manlief haalt haar op en schrikt zich een ongeluk..... haar achterhoofd is nu helemaal vol vocht gelopen, ze heeft het vocht over de hele breedte van oor tot oor ( niet letterlijk..... meer een cm of 2 eronder )

dus we hebben de huisarts weer gebeld.... om half 11 mogen we weer komen.

16. Alita

Alita Niet meer actief

uhmmmmmmm..ik deed bij de oudste wel eens kwark op de boterham;)

17. Alita

Alita Niet meer actief

Ja weer een geruststelling nu...jullie dan ook succes alvast voor het cb.

Pindakaas is heel erg allergeen dus dat zou ik pas na 1 jaar geven;)

Balen van de koortslip....wel moet hij nu geen kusjes geven aan de kleine meid he..maar dat wist je vast al;)

18. Alita

Alita Niet meer actief

pfff ben echt helemaal brak nu:x maar goed....ik ga dus wel wekelijks nu want zo is het niet uit te houden zonder;)

19. Alita

Alita Niet meer actief

@Sann ja hier ging het ook niet gelijk goed hoor...gewoon blijven aanbieden.

@Mejojo zeiden ze hier gister ook liever wat ouder brood...nou ik geef gewoon het brood dat we hebben en ze vindt het prima!

20. Alita

Alita Niet meer actief

@Mejojo aaaaahh nee arm meisje! Niet normaal ben eens benieuwd of het dan nog altijd een ontstoken haarzakje is....

@Anne ook al een mindere nacht.....pfff.....

Deel Deze Pagina