Olliver's rooster: tussen 06.00 en 07.00 wakker 07.30 fles 240+8+brinta 08.30 tot 09.15 - 09.30 slapen 10.00 liga 10.45 - 11.30 - 12.00 slapen (niet altijd) 11.30 - 1200 fles 210+7(soms 240+8) 13.00 - 14.15 slapen (soms langer of korter) 15.00 fruithap 16.00 - 16.45 slapen 17.00 - 17.30 groentehap 18.00 badje 18.45 uur fles 210+7 (soms 240+8) met niet altijd bambix erin 19.00 - 06.30 slapen Dit is ongeveer zijn ritme momenteel. Kan soms ook heel erg veranderen per dag. Ik maak hem niet wakker voor zijn fles, heb altijd gevoed op verzoek. Soms eet hij veel minder en slaapt hij veel minder of juist meer.
@hadassa, jaa die vond ik ook erg mooi !!! maar heb toen dochterlief pas geboren was deze 3 ringen aan manlief laten zien .... en wonder boven wonder heeft hij het onthouden !! voordeel vind ik er van ( niet dat het geld voor mij maar toch ) dat mocht er nog een kindje komen dat je er gewoon nog een ring bij kunt schuiven aaah lief zeg dat je dochter haar broertje overal zo bij betrekt, !!!! echt super, en wat fijn dat je zo heerlijk verwend bent
******trotsmodus aan ****** we proberen zoonlief al een tijdje op het potje of op de wc te laten zitten, hij vind het steeds wel erg leuk.... maar er iets op doen durft hij niet... en wanneer de luier weer aan is.... gaat meneer plassen of poepen, net was meneer even naakt aan het buiten spelen, en ik zat met dochterlief in de zandbak..... roept zoonlief maaaaaaaaaamaaaaaaaaa passuuh doen dus ik naar hem.... plast meneer op het potje !!!! nu hicker plakkuh hé mama ?? ******** trotsmodus uit...****** nee sorry, trotsmodus blijft voorlopig aan hahaha
Hey meiden... @hadassa, lief dat je dochter uit haar naam en haar broertje werkjes heeft gemaakt voor moederdag...zo lief... @michelle, graag gedaan vandaag een luiertaart gemaakt voor een babyshower op vrijdag. Een vriendin van me is zwanger van nummer 4, geen idee wat het wordt want het is elke keer erg onduidelijk te zien op de echo's. Ze is bijna 35 weken zwanger... Hopelijk gaat het ze het leuk vinden
Echt leuk Mejojo... super trots ben je dan he! En leuk ook hoe hij reageert. Leuk die babyshower Karagoz... lijkt mij ook helemaal leuk, maar is hier niet zo in trek geloof ik. Ik heb trouwens een chocoladetaart en een tiramisutaart gemaakt voor mijn moeders verjaardag. Ze zijn erg goed gelukt en waren zooooooooo lekker!! Mjammie!
hadassa ik had een hele trotse moeder zondag hier zitten, ze was heel blij knutsels krijgen is erg leuk hè, ik heb het ook gehad mejojo wat goed! karagoz leuk is dat hè, zón taart maken...spannend voor hun (meisje/jongen) blinky hoe gaat het met jullie? valentijn is lelijk gevallen vanmiddag. hij viel voorover met zn mondje op de tegels. heel erg huilen en het bloedde flink! koude natte lap erop gedaan, gelukkig lijkt het niet dat zn tandjes los zitten. wel een dikke lip en donkerpaars tegen zwart aan tandvlees... gtst kijken!!! doei!!!
Goedemorgen!! @Hadassa zeker is het leuk als de kids iets knutselen maar ik vindt dat het niet om kado`s draait. Uhm wat doen wij erin....mayo en wat zout natuurlijk en dat was het wel volgens mij..... @mejojo super!! Hier deed ze altijd alles op een kinderbrilletje, nadeel is dat als we ergens heen gingen ze niet zonder dat ding wilde plassen....dus zondag plaste ze in haar broek want toen ik haar van te voren op de wc zette deed ze niks alleen maar schreeuwen en huilen... Nou toen was het einde brilletje he...en nu heeft ze een keer weer paniek gehad om nu gewoon zonder brilletje naar de wc te gaan...dus hier ook trots modus hahahaha
rustig hier...... vandaag een rustig dagje gehad, veel in bed gelegen, ontzettende buikpijn !! straks de kids lekker naar bed brengen, en dan heerlijk op de bank liggen
Het is zeker rustig zeg. @ Mejojo: vervelend van die buikpijn. Moet je ongi worden ofzo? Tim is ijsjes aan het halen bij de Italiaan , dus wij gaan zo de bank op met ijsje en film Fijne avond meiden!
Nee, ja nou over 2 weken ofzo, heb nu echt pijn rechtsonderin de buik, een trekkende zeurende pijn, moet ook echt krom lopen als ik rechtop ga staan is het net of ik alles uit elkaar trek zo gespannen voelt het. oehh lekker ijs vind de italiaan altijd zo lekker genietze
@michelle,tijdens je slaap sex! hmz... wel lekker, maar ik maak het liever toch bewust mee hoor. hahahaha. oehhh lkkr ijs van de italiaan. wij halen wel eens ijs bij de boer. is ook zo lkkr! maar genietze van je ijsje. al denk ik dat je hem nu wel op hebt hahahah. @mejojo:hopelijk blijft het zo door gaan met doorslapen van je kids. is wel lekker he! ow dat is lekker een man die in zijn slaap de keuken schoonmaakt. idd zou wel handig zijn als hij dat iedere dag heeft en dan ander deel van huis aanpakt. hahahah. goed zeg van zoonlief met het plassen. @cindy, ik heb voor me zelf elke keer een doel. ik ken mezelf. als ik het doel niet haal ben ik erg telleurgesteld. Daarom stel ik liever elke keer me doel bij. eerst was met de bv zowiezo 6 mnd, en nu dus 9 mnd. en ik ken mezelf ik stel hem nog wel een keer bij. hahahahha.als ik gelijk zeg ik wil een jaar lang bv geven en ik moet stoppen bij 8mnd dan baal ik enorm. Dus vandaar dan maar kleinere haalbare doelen stellen. hahaha. vind het zo fijn en intiem bv geven. ik heb totaal geen last ervan. @ann, zo dan dan heeft ze idd een goede ruk gemaakt zeg laatst. hoe gaat het nu met valentijn? hij was lelijk gevallen las ik. hopelijk heeft hij niet al te veel pijn. @hadassa, wat lief dat je dochter ook knutsels heeft gemaakt uit zoonlief zijn naam *sweet*. ow klinkt al lekker die taarten. vooral die tiramisu, mmmhhh allhoewel chocolade ook. ben er beide gek op hahaha. @moederdag: leuk dat jullie allemaal een leuke moederdag hebben gehad. ik vind moederdag ook gewoon het leuks als kind zeinde dat je dan iets maakt en geeft. maar goed. we geven altijd wel wat een bosje bloemen of iets. gewoon iets kleins. mijn moeder vind dat wel leuk, maar teddyman zijn moeder taalt er niet naar. maar krijgt ook wel wat als we daar zijn. maar we gaan er niet speciaal naar toe. daar wonen ze te ver weg voor. ik had mijn cadeautje al gehad. geen ontbijt op bed helaas. hahaha! s'middags zijn we gezellig naar mijn moeder geweest. was erg gezellig. mijn moeder had hetzelfde zwembadje voor lizzie gekocht als dat wij hadden. dus ze had hem mooi opgezet voor lizzie, en lizzie heeft genoten! zal er snel foto's van plaatsen. ik ga er nu weer gauw van tussen. ow ja vandaag ben ik begonnen met de middagvoeding eraf te laten. en ik dacht tegen 19.15 neeeee!!!!! nu moet je toch echt wel bv drinken. en uiteindelijk tegen iets voor 8 ging ze lekker drinken en viel ze lekker in slaap. ze ligt nu met voldaan buikje lekker te slapen. momenteel is ze wel eigenwijs pppfffff! word nog wat! vanmiddag met brood elke keer als ik hap in der mond wou doen ging ze in der oogjes wrijven of slaan naar het brood en lippen stijf op elkaar en aan der haartjes trekken en krabben op der hoofdje. terwijl ik der net uit bed had gehaald. maar goed is goedgekomen. hahahahah fijne avond ladies
@ anne, geen idee haha, ik heb nog nooit een eisprong gevoeld dus weet niet of dat dit geweest zou kunnen zijn, @ teddy, de kids slapen hier juist slecht, zoonlief slaapt af en toe tot 8 uur, maar verder word ik elke ochtend getrakteerd op 6 uur/half 7 @ hier, zoonlief zo maar eens klaar maken, mijn vader haalt hem zo op om hem naar het kdv te brengen
goeiemorgen teddy haha..heel herkenbaar met het brood. alleen ik krijg het er echt niet in bij haar valentijn zn tandvlees bij 4 tanden is tegen zwart aan, gelukkig heef ie geen last met eten, hou het gewoon even in de gaten mejojo ik voelde mn ei altijd overduidelijk, was gewoon pijnlijk bij mij...steken en ballongevoel daar MADELIEF 8 MAANDJES VANDAAG!!! ze was om 6.10 al wakker..smorgens is ze ook weer lastig metde fles, ze drinkt misschien 50cc op..terwijl haar buikje rammelt laat haar nu zelf haar fles opdrinken en nu gaat het wel op valentijn is logeren bij mijn ouders, hij stond gisteravond na 21u stiekem bij de voorraadkast(en hij lag al in bed) en heeft een pak stroopwafels gepikt hahahah...hij had z'on honger zei die hahaha... zit met smart op belasting te wachten! had dagteening 7 mei en brief vorige week ook al binnen, krijg veel centjes terug heb t alleen nog niet binnen
@Teddy jazeker gaan we door tot 1 jaar meid!! En lekker zo`n eigenwijs meisje...heb er hier twee hahahaha @Michelle waren de ijsjes lekker? @Anne, nee eet ze nog niet goed haar brood? Balen....en wat een stiekemerd je zoontje hahaha....hier stond dochter laatst lekker de choclade op te eten...zei ze ook nog "hmm lekker" ja dat zal best hahaha Zo straks naar de fysio...daarna naar mijn schoonouders en voor de rest niks bijzonders.... @Belasting wij hebben ook nog niks helaas
cindy het brood gaat hier nog steeds slecht, ze stopt werkelijk alles in haar mond behalve brood... succes bij fysio en veel plezier bij je schoonouders
Goeiemorgen, Het ijsje was erg lekker! @ Anne: jeetje wat sneu dat Valentijn zo hard gevallen is zeg. Wat een grappig kereltje zeg, met zijn streken! Eerst de luuf en nu de stroopwafels @ Mejojo: ik heb ook als ik mijn ei heb steken en last van mijn buik, meestal aan de rechterkant. @ Teddy: dus al een lekker eigenwijsje hebben jullie. Nou dat wordt wat haha.. Twan houdt zijn lippen ook stijf op elkaar als hij vol zit, of hij duwt je handen weg met zijn handjes, echt überschattig! @ All: wij zijn op huizenjacht! We hebben ons oog al laten vallen op een mooi huis hier in de buurt. Het heeft een flinke tuin, 4 slaapkamers en een flinke zolder. De keuken de badkamer zijn wat gedateerd, jaren 70 ofzo haha.. Over een paar maandjes (3 ofzo) kunnen we het als het goed is rond krijgen, dus we hopen dat hij dan nog te koop staat, hij staat nu ongeveer 6 maanden te koop. Luka zit op school, als ik hem straks heb gehaald gaan we naar de kinderboerderij. Verder doe ik vandaag rustig aan. Fijne dag allemaal!