September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    michelle kan je niet een afspraak met die mensen maken?
    wel spannend hoor!

2. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Het is nu in bruikleen door antikrakers. Het is van hoogheemraadschap. En die doen dat helaas niet.

Ja tis zeker spannend!

3. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @mejojo, ja ik bedoelde dat ze dan door moesten gaan met dat uitslapen wat ze af en toe toen. Maar helaas voor jou vinden ze die andere tijd mooier. hhahahah. Ik mag echt niet klagen. Meest word lizzie rond 8.30 a 9u wakker. Soms een keer 7.30 a 8u.
    @michelle, ow spannend zeg met dat huis. Fijn dat het ijsje lekker was.
    @anne, Jij hebt geluk met de belasting en laatst al met de bingo. Wij hebben tot nu toe alleen maar moeten betalen aan de belasting. ben benieuwd wat er dit keer uit is gekomen bij de belasting. We hebben nog niets gehoord maar dat komt wel.
    wat een dondersteen die valentijn met zijn stroopwafels hahahah! Fijn dat hij geen last heeft van zijn tandjes. Maar lijkt me eng gezicht zo dat tandvlees zwart.

@all, brood gaat hier normaal goed. Nu net weer een geklooi. Nog niet eens 1 hele boterham. Alleen veel huilen. Zal het dan toch een tandje zijn die door wil komen?. Vloeibaar eten zoals fruit en groente gaan wel goed. maar brood moet ze meer op kauwen. Ik zie alleen nog niets, voor zover ik dat kan zien. want mag al weken niet in der mond kijken. hahahah. Ach we wachten af!

ik heb beetje last van mijn wondjes (nou wondjes??? minimaal 6 cm of groter). teddyman heeft gisteren weer even nieuw gaasje op gedaan nadat ik had gedouched. Maar ze waren heel iets open beide wondjes. Dus doe lekker weinig vandaag. Scheelt dat ik gisteren beneden verdieping heb schoongemaakt en maandag boven verdieping. Alleen straks nog weer effe keer beneden stofzuigen, dat moet wel met hondjes.

fijne dag verder meiden.

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hier gaat het eten met brood super, ik had vandaag koffiebroodjes op, meneer heeft 3 kwart van het broodje op, dat vond hij super lekker...

@teddy, laat de wondjes na het douchen even in de lucht drogen, draag dan even geen bovenkleding... voordat je dan naar bed gaat een drooggaasje op doen anders blijven de wondjes nat en duurt het lang voor ze droog zijn

5. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @karagoz, had gisteren na douchen er ook even niks op gedaan, en had alleen zo'n big shirt aan. dus over me benen niks. en toen ik naar bed ging een gaasje erop.
    wel lief bedoeld van je.

hier even paar leuke spams van lizzie
    foto van papa en lizzie op het strand in kijkduin

6. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    Wie ik??????????

7. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    bij opa en oma in het nieuwe zwembad op moederdag

8. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    deze vind ik erg mooi en lief!
    wat vinden jullie??? is deze mooi om te vergroten, of moet ze er dan helemaal op staan?

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ahh wat een cutie!!!! :)

mooi meisje heb je hoor!

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@michelle, oooehh spannend, ik duim voor je meid,
    hopelijk is het er nog over 3 maandjes :p

@ teddy, zoo ook al zo;n uitslaper zeg,heerlijk :D

mooi meisje heb je !!

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @teddy, mooi meisje heb je toch... lieve foto's!

12. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Wat een mooi meisje heb je Teddy, echt lief ik vind die foto met die jurk en hoed erg mooi om uit te vergroten. Wat een dametje is het zeg. Viel me op hoe goed ze zit en wat een lange beentjes ze heeft. Echt een beauty!!!

Michelle, spannend dat huis. Hoop dat het voor jullie mag zijn!
    Anne, lekker hè een beetje geld terug krijgen. Wij ook vorige week brief in huis. Heb nog niet gekeken of het er al op stond.

Ik lig op bed met mijn iPhone en ogen vallen dicht. Laat het hier ff bij. Morgen weer werken.

Weltrusten!

13. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen!!

@Teddy wat een lekker kind! Die foto kan zeker uitvergroot worden....ook al is er een achtergrond met van alles en nog wat...

@Michelle spannend......hoop dat het m mag zijn dan!

@All oudste is verkouden geworden...straks misschien even snel naar de apotheek, ze heeft zo`n vieze vastzittende hoest arm kind...ach vandaag niet naar oma maar lekker bankhangen!!

Voor de rest niet veel te melden eigenlijk.....kom straks weer eens kijken...

14. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    goeiemorgen

cindy beterschap

hadassa werkze

madelief was om 6.15 alweer wakker, gister een leuk jurkje voor haar gekocht in maat 74 en dat past ze nu mooi
    vanmiddag (denk ik) nog even naar prenatal om wieltjes te kopen voor onder de box

15. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goedemorgen :)

@ cindy, beterschap voor je meisje,

@ hadassa, werk ze meid,

@ anne, ooehh leuk hé al die jukjes :D ik shop voor dochterlief zo nu en dan ook even een leuk jurkje,

dochterlief zit nog in maat 68, hoewel jurkjes natuurlijk ook wel wat langer mogen vallen dus wat dat betreft zou 74 misschien best kunnen.... maar eigenlijk draagt ze altijd nog 68 die vallen precies goed.

@ hier, Wij gaan nu even zwemmen met de kids,

16. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    van de rest van de kleding idd 68 , vind jurkjes vaak ook net iets te kort en dan past een maat groter heel mooi!

zwemze!

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oohhhhhhhh Teddy wat een prachtig meisje heb je. ja die foto met dat hoedje zou ik echt vergroten. wat een plaatje.

ik heb het heeeeeeel druk en ik heb heeeeel veel pijn.

ik heb een ischias volgens de fysiotherapeute en mijn bekkengewricht is geïriteerd. kan al 3 dagen bijna niet lopen en heb ook haast geen mogelijkheid om op de comp te komen. ik doe mijn best en ik denk aan jullie.

Met Denny zijn eczeem gaat het redelijk op het moment. even adempauze dus.
    hij eet heel erg goed. 3 keer bv + fruit met daarna bv + 1 boterham met boter + groente met daarna bv. hij is een echt vreetzak. heerlijk manneke

18. Alita

Alita Niet meer actief

balen blinky!! sterkte verder hoor!!

Gelukkig is de eczeem wat minder nu...ik heb trouwens via dit forum de tip gekregen om ipv vaseline/cetomacrogol nu vaseline/parafinne te gebruiken! Super is die! Niet zo stroef gewoon lekker vettig, zij zei dat die cet te dik was en je hierdoor de huid te veel irriteert volgens haar KA en is idd waar!

Dus voor de eczeem mama`s/kindjes gebruik vaseline/parafinne! Gewoon via HA receptje vragen!!

En wat is het hier rustig! Nog even en we kunnen bijna gaan sluiten hier....

19. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ischias doet idd veel pijn, had het in de zwangerschap..sterkte ermee
    en fijn dat denny zo lekker eet joh!

mn schoonzusje is zwanger!! alleen lijkt het kindje misschien wel niet zo goed te zijn.. iets met de chromosomen, schedelnaad niet volledig dicht gegroeid, vlies is niet gaan hechten aan de buikwand, sneetje van 2mm in het buikje en iets met de navelstreng.. volgende week donderdag heeft ze weer ziekenhuis controle, zwangerschapsduur is nogal vaag enzo..laten we er het best van hopen zeg..

mn vader moet morgen ook weer naar de longarts toe..

ennnn ik heb een super gaaf jasje en jurkje van monnalisa op marktplaats gescoord :) helemaal leuk! kan niet wachten tot ie binnen is...

wieltjes gekocht voor onder de box bij prenatal en nog wat speelgoedjes voor de kleine meid en een schattig giletje

*lang leve de belastingdienst :D*

morgen avond weer een bingo poging wagen :p

20. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle

hmmm net giste 5 tubes opgehaald voor mn eczeem... zal t onthouden voor volgende keer
    heb nu dermatologen creme ervoor want word steeds slimmer..bah...

ja jammer is dat hè..ik praatte ook mee bij de begonnen in december topic, we waren met kleine 30 en nu nog maar met zn 3en

Deel Deze Pagina