@Anne haha belastinggeld uitgegeven!! ja die creme is super! He wat erg van je schoonzus, maar ze is net zwanger? En wat gaan ze doen als het niet goed zou zijn.....pff erg hoor! Hier krijgen wij er ook weer een neeje bij....20weken echo gehad en het is een jongen...is van broer en schoonzus...ze hebben al 2 zoontjes dus leuk! Pff ik heb vandaag weer zo`n ongi gevoel bah! Dat je het dan maar wordt he!! Ja ik ben eens begonnen bij sept 2008 maar waren er te veel en als je dan niet erbij blijft... Nee hier wordt het steeds minder en minder...jammer
zij denkt 10 weken en ziekenhuis denkt 14 weken...ze vind het erg moeilijk allemaal en weet niet zo goed wat te doen, ik denk dta die keuze beter te maken is wanneer er meer duidelijkheid is.. ongi?! ieuwww genoeg gevloeid sinds madelief, heb nu een pil die het wel goed doet en slik hem al door voor de derde keer altijd lekker een teruggave van de belasting, heb een mooi bedrag gekregen dus dan ''moet'' ik de kinders uiteraard ook nog even verwennen hè voor valentijn moet ik nog even kijken
hih lekker geld uitgeven haha nee wel gevoel maar geen ongi is ook niks! Pff sterkte hoor voor je schoonzus~!
aaaah belastingsgeld..... ik wou dat ik dat al had, ik ga maar van juli uit. ' Wij krijgen ongeveer 2400 euro terug..... en ik wil dolgraag een buikwandcorrectie.... dus van manlief mag dat 23 mei consult, en dan eens kijken hoeveel ik moet afvallen volgens die arts voor het mooiste resultaat. en wanneer ik het dan laat uitvoeren. @ anne, wat klote zeg voor je schoonzus !! ik duim dat alles goed is ! @ cindy, thnx voor de tip, dochterlief krijgt er hier steeds meer last van @blinky, auwtjjss ik ken het ..... erg pijnlijk !! sterkte ermee meid, hopelijk kan de fysio er wat aan doen.
Meiden ik reageer morgen even op jullie.ja is jammer dat het kleiner clubje word,maar laten we dan zorgen dat wij blijven.zo is het wel beter bij te houden in ieder geval.nu is het wel hecht groepje.afvallers houd je toch wel.maar wel jammer maar jullie blijven toch wel? Vóór de rest reageer ik liegen.lizzie is paar dagen al huilerig. Ik lig nu ook op bed.benen doen zeer.lizzie ligt nu x lekker naast me.normaal gaat ze gelijk der eigen bedje in na de bv.maar nu een x een uitzondering. Zei niet lekker en mama heeft pijn. TOT morgen meiden fijne avond. Xxx
Ik vind die achtergrond persoonlijk juist mooi met dat groen. Denk dat dat ook wel past bij Teddy en haar man!
jaaa :d mijn man is echt een schat hoor, hij weet hoe ik mij voel met deze buik, en hij ziet het niet zoals ik het zie, hij vind mij mooi zo, en hij vind het wel prima zo, maar hij voelt ook dat ik me er niet prettig bij voel, dus toen ik hem zei : schat... ik wil graag een bwc, deze word niet vergoed ..... zei hij : hmm schat je hebt helemaal geen bwc nodig ! dus ik zeg : schaaaat ???? kunnen we dit zelf niet betalen... ik vind het goed als je een bwc neemt, maar dan zullen we moeten sparen. en voor een maand geleden zei hij : liefje... jij krijgt je buikwandcorrectie.... ik... : ehh ja dat zei je al, moeten we even voor sparen, Nee liefje, jij krijgt je buikwandcorrectie, we krijgen 2400 euro terug van de belasting, die andere 1500 euro kunnen we vast wel zelf bij leggen was dus helemaal blij wat betreft de 3e !! qua gezondheid voor mij en de eventuele aanstaande baby is het niet goed, 80 % is toch wel echt heel erg veel, als ze ons 50% konden geven dan gingen we ervoor. en misschien kunnen ze ons dat ooit nog in de toekomst, en misschien wel sneller dan we denken, maar dat weten we niet, en om nu te wachten met een buikwandcorrectie voor een eventuele zwangerschap die misschien nooit gaat komen...... dat wil ik ook niet, ik baal van mijn buik, dat ik nu geen xs/s meer heb boeit me niet... ik kan wel leven met een m/L .... maar ik vind het persoonlijk niet mooi dat als ik een strak shirt aan heb.... dat je de flubber gewoon ziet, dus dat draag ik dan ook maar niet... en dat beperkt veel kleding keus, we moeten 200 euro per maand betalen voor de opvang van zoonlief.... omdat dit niet via de belastingsdienst gaat maar via de sociale dienst is dit 200 euro extra eigen bijdrage, dat zal dubbel zo hoog worden als we er nog eens 2 kindern extra heen doen. dochterlief erheen doen we nog wel trouwens. ( zodra ze ongeveer 1 tot anderhalf is) verder komt ook best veel op manlief aan, het huishouden enzo, en als ik echt een ^&*() dag heb dan moet hij voor mij en de kinderen zorgen, dat word ook lastiger met 3.... zeker als ze zo kort op elkaar zijn. met op vakantie gaan en pretparken kunnen we beide 1 kind nemen dat is met 3 kinderen ook al lastiger, we hoeven ons huis dan niet te verbouwen, en ik weet dat het me lukt zoals het nu gaat.... lichamelijk trek ik dit, ik geniet van hoe de situatie nu is, ik weet niet wat de komst van een 3e met ons leven gaat doen, de slapeloze nachten zullen voor manlief zijn, en hij wil dat nu nog niet, misschien over 2 a 3 jaar.... maargoed dat zitten we nog steeds waarschijnlijk met die 80% zo... dat waren even alle nadelen van een 3e kindje in ons leven.... ***** en toch kan ik zo honderden voordelen noemen van een 3e ********* kortom.... ik ga ervan uit dat het zo zal blijven qua procenten, en op de "misschien" ooit.... wil ik niet wachten, mochten ze over 6 jaar wel iets gevonden hebben..... dan is het het overdenken altijd nog waard.... dan wil ik mijn lichaam misschien wel op nieuw uit laten rekken dan heb ik 6 jaar kunnen geniete van mijn buikwandcorrectie,
Ach, misschien is het ff tijdelijk en komen ze weer terug als ze meer tijd hebben. En degene die er zijn zijn gezellig toch! Eerder had je bijna een dagtaak om alles bij te houden en dat is ook niet leuk meer op den duur. We maken er gewoon het beste van, altijd het positieve ervan in blijven zien joh!
Blinky, sterkte meid, het zit je ook neit erg mee he! Fijn dat het exceem van Denny even minder is! Sann, hoe is het met jou? Lekker aan het genieten van je gezinnetje? Karagoz, druk??? Ik zie je ook weinig meer hier! Cindy, hoe gaat het met je rugpijn momenteel? Hopelijk is het een stukje minder geworden! Anne, lekker is dat he als je even niet op een cent hoef te kijken en iets leuks voor je kinderen kan kopen. Geniet ervan! Ben je weer een beetje de oude aan het worden? Je schreef in een eerder berichtje over e.o.a. dag die je binnenkort hebt, weet ff het woord niet meer, maar wat is dat? Hoe is het met Valentijn zijn mondje, doet het nog veel pijn of ziet het er alleen niet uit? Michelle, leuke dag gehad met je kids? En beetje zin in je studie? Teddy, vervelend dat je been nog zoveel pijn doet meid, neem de tijd he! Werk jij trouwens nog momenteel? Hoe is het met je man zijn klachten, weet niet meer precies wat hij had, dacht iets van nierstenen toch... misschien zit ik ernaast sorry dan, maar weet dat hij ergens mee tobde! Doe hem de groeten, was altijd wel gezellig als hij hier ook mee kletste! Hij zal zeker genieten van zijn 2 princessen denk ik! Mejojo, tja, de bwc! Ik ga er ook voor! Ik wil mijn buik er echt vanaf hebben, ken je gevoel over die flubber helemaal, alleen is het bij mij nog een aantal malen erger als bij jou weet ik. Door mijn 2 sectio's heb ik echt een buikoverschot en een erge overhang. Dat vind ik zo erg. Ik heb geen dikke kont of dikke benen, maar die buik... ohhhh het mes erin! Alleen willen wij nog graag een derde kindje en denk ik wel dat ik het erna ga doen. We hopen dat het mag lukken een derde kindje krijgen! Anders zijn we heel erg blij met onze 2 prachtige kanjers! Ik heb net zo'n man als jij hoor, daar mag ik het ook echt van doen. Hij weet hoezeer ik verdrietig ben over mijn buik en er echt last van heb. Zelf ziet hij dat ook niet zoals ik, en vind hij het ook niet erg. Verder geen nieuws hier! Morgen heb ik een late dienst, dus ff een dagje thuis tot 15.00 uur. Hele week weg geweest dus ben er wel aan toe om ff lekker rustig aan te kunnen doen, nou ja rustig aan, wassen, strijken, opruimen, schoonmaken, etc etc! heb vanavond al het e.e.a gedaan, dat scheelt morgen weer. En zaterdag moeten we de tuin in. Die staat vol onkruid en moet nodig onder handen genomen worden.... pfff, ik heb er geen puf in, maar over 2 weken ben ik jarig en dan wil ik het wel ff netjes hebben. vorige week lag er van een glazenwas bedrijf een kaartje in de bus dat ze voor 15,- 1 x in de 8 weken alle ramen en kozijnen van mijn huis wassen. Zowel boven en onder!! En ik heb er echt veel... dus gelijk gebeld en me ervoor opgegeven. ben benieuwd wanneer ze gaan komen. 15 euro per keer vind ik niet veel. Ik heb er nu gewoon geen tijd voor, dus dit scheelt me enorm. Hier is er een dol feestweekend in het dorp en zijn ze momenteel vuurwerk aan het knallen om het weekend te openen. Mijn hondje is onrustig daardoor. Wij gaan niet naar dat feestweekend, vind ik helemaal niks. Vaak volgen er dan veel echtscheidingen omdat er veel vreemd gaan met hun dronken hoofd. Lekkere bende dus! Ga zo weer lekker mijn bedje opzoeken! Olliver is elke morgen om 0600 uur wakker en tja, dan wil hij aandacht, dus mijn dagen beginnen ook vroeg! Zeg ik tegen hem, joh, jij gaat zo weer slapen en dat kan mama niet overdag, dus ga nu aub nog een poosje lekker slapen dan kan mama ook nog ff haar ogen dicht doen.... hmmm... hij kraait maar wat en denk vast... mooi niet mama, geen zin in! Knuffel voor jullie allemaal! Doechieeeeeeeeeee
he meiden. Ik geef ook ff een levensteken zodat jullie niet denken dat ik er helemaal de brui aan gegeven heb. @Blinky: jasses meid wat pijnlijk een ischias. Rustig aan doen dus. Zwaar met zo'n kleintje. Als ik iets voor je kan doen, zit niet zo ver bij je vandaan he. @Mejojo: fijn joh dat je je bwc kan laten doen. Lijkt me heerlijk weer een strakkere buik. Niet dat ik het ooit zou laten doen maar toch, wel fijn. Ik denk dat jullie er goed aan doen geen derde, net als dat wij er goed aan doen (ookal voelt dat soms gevoelsmatig anders he) @Anne: wat spannend voor je schoonzusje zeg. Brrr, heel erg naar. Lekker hoor shoppen op kosten van de belastingdienst. @Teddy: vervelend meid dat je nog zoveel pijn hebt. Wat een mooie foto's van Lizzy! @Hadassa: je klinkt lekker druk meid maar wel fijn en blij druk zeg maar. Succes met de tuin! @Cindy: fijn dat die zalf beter helpt. Ga het ook onthouden. Is het alleen op recept? Meer heb ik niet onthouden. Gaat hier nog steeds niet super. begint echt vervelend te worden om dat telkens maar te moeten zeggen. Met de kids gaat het wel heel goed. Ivy is bijdehand en leert elke dag zinnen en woorden bij lijkt wel. Aelinn kan los zitten en tijgert en voelt zich prima. We zijn ook de laatste keer bij de kinderarts nu geweest dus hartstikke fijn. Als het met mn kids maar goed gaat, dat is het allerbelangrijkste
goodmorning ladies... Hier weer vroeg wakker,dochterlief was om 6 uur wakker, zoonlief was gister zo moe van het zwemmen dat hij ipv 21.00 .... al om 19.00 uur sliep en hij slaapt nog steeds, mijn vader haalt hem zo weer op om naar het kdv te brengen. @hadassa, uit verhalen van jou kan ik indd opmaken dat jou vent ook een echte lieverd is ! ik hoop ook dat het voor jullie mag lukken lieverd, ik hoop zo dat het jullie gegund is..... hoelang zijn jullie van plan te proberen ? over jullie mannetje hebben jullie 5 of 6 jaar gedaan toch ? Hahaha klote voor jullie dat de hond zo onrustig is van al dat vuurwerk, maar vind het wel grappig klinken hoe je zegt dat er nu veel echtscheidingen komen Hier beginnen de dagen ook vroeg, toch ga ik er meestal niet uit voor het 07.00 uur is, behalve als ze echt onrustig zijn of zich niet lekker voelen, maar zolang ze zich kunnen vermaken in bed laat ik ze mooi liggen, en dan om 7 uur haal ik ze eruit, zodat ze ook weten dat ze niet hoeven te huilen voor ze eruit gaan. @ sann, .... ik mag hierin niet aan mezelf denken, als ik nog geen kinderen had gehad.... was ik het risico misschien wel aangegaan uit wanhoop voor een kindje, maar ik heb er 2 waar ik ook voor moet zorgen en daar hou ik me nu aan vast, HUN hebben liefde en aandacht nodig, HUN zijn mijn nummer 1 waar ik aan moet denken. hoe voelt het voor jou nu trouwens dat het zo definitief is... ? zo nu ga ik eerst even de kleine meid eten geven
@Mejojo: nou inderdaad zo zie ik het ook. Ik ben al gezegend met 2 prachtige meiden dus heb simpelweg het recht niet om dan risico's te gaan nemen. Toen de sterilisatie net gebeurd was voelde het wel even dubbel. Verstandelijk goed maar toch ook wel even verdrietig. Maar dit is de beste keuze gewoon dus heb er wel vrede mee zo.
lijkt mij ook erg dubbel !! wel fijn dat je nu iig wel onbezorgt verder kunt gaan, en misschien is het zo ook wel makkelijker afsluiten, nu weet je tenminste dat het er gewoon niet meer in zit, dat het definitief is, en als de mogelijkheid er nog was blijf je misschien hopen, maargoed dat voelt voor een ander natuurlijk misschien wel heel anders, en het blijft hoe dan ook even slikken ...
@Mejojo en dan nog is 50 % ook weer veel he..jammer hoor want je had het gewild denk ik he....maar ik begrijp helemaal wat je zegt dat de zorg meer wordt voor je man...is hier ook. @Hadassa *** gaat het met de rug...de pijn is blijkbaar van mijn ribbenmaar goed... Oeh lekker hoor iemand die je ramen wast, heb een lieve schoonmoeder @Sann ja is op recept...vaseline parrafine idd als het met de kids goedgaat is al een hoop, maar met jou moet het ook goed gaan maar ke ging voor een tattoo kijken spannend.... Zo oudste ga ik zo maar eens uit bed halen...ze slaapt nu erg lang omdat ze niet lekker is..laat haar maar lekker liggen de arme schat
Goeiemorgen meiden! @ Mejojo: wat fijn dat je die correctie kan laten doen! Als je je niet lekker voelt in je lichaam is dat echt kl*te. Gelukkig geeft je man de ruimte om je wel beter te voelen. Tis een flink bedrag, maar dan hebbie wel wat @ Teddy: wat een schattige foto's meid. Heerlijk poppetje hebben jullie. Wat is ze nog klein zeg! Hier is Twan al 10 kilo! Wat een verschil zeg. En wat fijn dat de bv nog steeds loopt. Is toch wel een hele prestatie hoor, al bijna 8 maanden bv! Ik hoop dat je het zeker tot 1 jaar lukt meid! @ Sann: leuke fase hoor dat geklets van je dochter! Dalijk wordt je er helemaal gek van haha... Wat goed dat Aelinn kan tijgeren, volgens mij is ze de eerste op het forum, of niet meiden? Hier in ieder geval nog geen getijger, dus de boel is nog even veilig @ Cindy: beterschap met je dochter. Het is niks als ze ziekjes zijn. @ Anne: lekker hoor shoppen met belastinggeld. Wij krijgen ook flink wat terug, ik geloof half Juni. Vlak voor ons weekje centerparcs Draagt Madelief haar helmpje al wat vaker, of hebben jullie het vertrouwen dat het vanzelf wel helemaal goed komt, aangezien de laatste meting zo goed was? @ Hadassa: lekker rustig aan doen voor jou zeg haha.. Heb je nog een hele lijst om te doen. Maar ja dat geeft toch een goed gevoel als je het gedaan hebt. En ja, helaas doen de kabouters het niet... Jeetje wat een nacht. Om half 3 lag ik erin Ik was "even" bij mijn schone zus op visite, en we hebben elkaar altijd zoveel te vertellen... Nou ja, ik dacht dus vroeg op te moeten. Tim heeft Luka naar school gebracht en Twan komt meestal rond 8u. En idd, rond 8u kwam hij, dus ik heb hem naast me neer gelegd, en ik werd om half 10 wakker en hij slaapt nu nog!!! Wat een luilak zeg 28 Juni heeft Tim een afspraak om zich te laten steriliseren. Ik sta er achter en weet dat we geen 3e willen. Dus dan kunnen we onbezorgd sexxen haha Ik ga eens kijken of Twan al uit bed wil, want hij moet ooit een papje eten Fijn weekend voor jullie!
@anne, effe foto maken he met dat jurkje aan. dan kunnen wij ook genieten hahah. en maatje 74? Hier zit Lizzie nu volledig in 74! hahaha. ja lkkr belastinggeld uitgeven!! wil ik ook!!! hahah. bingose vanavond! He wat een naar bericht zeg voor je schoonzusje (ja en jou ook natuurlijk), hopelijk valt het toch allemaal mee! sterkte! @mejojo, ja is echt heerlijk hoor zo uitslaper.hahahah. Hoe was het zwemmen? bwc,tjee is niet niks. Ik zou ook graag willen hoor! maar eerst nog even wat meer afvallen. Scheelt altijd natuurlijk. Ben nu iets meer dan 30 kg kwijt (niet na de zwangerschap hoor! was 3 mnd voordat ik zwanger werd begonnen!) en hopelijk nog een 2e wondertje. maar als aan manlief en schoonpapa ligt een heel elftal hahahah! Maar wel lief dat jou man zo is zeg. Tja hier hem ik er ook zo een hoor, en denk dat schoonouders ook graag mee betalen. Ze weten hoe hard ik er aan werk om af te vallen etc. @cindy, beterschap met de oudste! Gefeliciteerd dat je er weer een neefje bij krijgt! @karagoz, @hadassa, ja lizzie is echt een dametje hoor, maar ook eentje met pit! hahaha! Ja vind zelf ook wel goed kan zitten. Kan ze nu net 2 weekjes, en sinds de laatste week echt goed. Gister eens de tijd bijgehouden. Ze hield het 20 min vol! Stond er echt van te kijken hahaha. maar hoe bedoel je dat dat wel bij ons past???? heel verhaal van jou zeg!hahah. maar jij bent echt druk zeg!!pffff. las laatst op hyves dat je er effe helemaal door heen zat ook qua studie. Fijn dat je dan zo lieve man en dochter heb die je effe hebben weten op te beuren zodat je er weer voor kan gaan.15 euro voor alle ramen, is idd niet veel geld. scheelt jou weer toch! Ik en rustig aan doen....euhm.... wat is dat???? hahahah. komt wel goed hoor! maar wel lief van je! en qua manlief, zal hem de groetjes doen. met hem gaat het gelukkig stukken beter. Hij werkt nu dan voor mijn oude baas (ik werk niet meer dus!hahah dat vroeg je ook) en heeft het naar zijn zin en veel minder last. Hij had nierstenen ja en er is iets met zijn bekkenbodemspier, daarvoor moet hij iedere week naar fysio! dus ja.... Jij ook een bwc, en zo lieve man. Komt vast goed. hopelijk mag jullie wens voor een 3e wondertje nog uit komen. Wanneer wil je daarvoor gaan? @blinky, balen dat jij zo pijn hebt. hopelijk is het snel over! Wel fijn dat het met de eczeeem van denny nu wat beter gaat! @michelle, fijn dat je helemaal achter het besluit staat om geen 3e te willen. lijkt me zo moeilijk. Maar vooral lijkt me moeilijk zoals bij sann en mejojo, nog een willen maar voor de gezondheid niet goed! he bah! Maar ja dan kun je idd onbezorgd sexen hahahaah. hahahá wat een nacht had je dan zeg, zo laat in bed. Ben je zo kletser ja!!!gezellig toch! Nou zou wel goed uitkomen toch dat belastinggeld net voor jullie weg gaan naar CP. ja lizzie is een lekker droppie! ze woog vorige week 7160gr, maandag moeten we naar de KA dus weet dan ook weer hoe lang ze is. lekker joh dat Twan lekker zo lang bleef slapen. Hier heb ik ook uitslaper!! Heerlijk! Nou volgens mij heb ik nu iedereen gehad. ga eerst effe lizzie uit bed vissen. tot zo ! @sann, balen dat het met jou nog niet zo lekker gaat! Maar zoals je zelf al schrijft, als het met de kids maar goed gaat! maar toch ook aan jezelf denken he! dikke knuff
hoi lieve meiden ik heb vandaag mijn krukken erbij gepakt. mijn man heeft me vanmorgen op de wc moeten zetten pffff. en naar beneden strompelen hebben we samen 15 minuten over gedaan. ik kan nu zo weinig doen met Denny dat ik hem gewoon mis. mijn moeder verzorgt hem nu helemaal. ik kan aan hem ook merken dat het hem niet lekker zit. hij wil elke 1.5 a 2 uur aan de borst om zijn troost te vinden bij mama. nou dat doe ik dan ook gewoon hoor. we hebben dat contact nu echt even nodig. hij is ook veel aan het jammeren en dan strekt hij zo zijn armpjes naar me uit. hij heeft ook erg last van een tandje en daardoor is zijn eczeem ook weer een beetje aan het opvlammen. erg vermoeiend en pijnlijk allemaal. ook geen idee hoe lang dit nu kan duren. ik heb nog gebeld met de huisarts, maar het enige middel dat ik mag gebruiken is paracetamol ivm bv. dus dat schiet lekker op. we bekijken het nu maar met de dag