@ all, gisteren even naar het ziekenhuis gebeld. De wondjes deden me goed zeer en lopen, op me knieen zitten alles deed zeer. Ik moest gelijk naar het ziekenhuis, want dan kon ik er nog even tussen door. manlief had ook tegen ze gezegt dat het wel leek of ze ontstoken waren en dat de wondjes in me knieholte (die doen zeer!) ook beide iets los waren. Kom ik daar, moest het laten zien. Nou mevrouw het ziet er gewoon rustig uit en is niet ontstoken. Nou gelukkig maar dan! ja als ik daar druk doet het dan zeer. JA!!! en daar, JAAA! Nou slikt u al paracetamol. Nee! Ow dan slikt u die maar en ik schrijf u naproxen voor! Ik zeg wat je me ook voor schrijft het moet wel samen gaan met borstvoeding. EUh oke dan zoek ik het even op! Nee mevrouw die mag u dan niet hebben. Dan slikt u maar gewoon paracetamol en evt koelen wil ook wel helpen. Loop ik de kamer weer uit. bedenk ik me dat ze voor de operatie me wel naproxen hebben gegeven! Ze wilde naproxen en oxazepam en paracetamol geven. Ik zeg de paracetamol mag ik met bv en die andere 2, mogen die met Bv! euh gaan we even opzoeken. En toen zei ze dat het wel mocht! Denk nu dat ze dus helemaal niet heeft nagezocht maar gewoon aan collega heeft gevraagd ofzo! baal hier zo van nu! maar ja kan er toch al niets meer aan doen!
@blinky, he wat balen dat het met jou zo slecht gaat. En tuurlijk missen jullie elkaar nu! wel lief dat je moeder er nu is om voor denny te zorgen. Sterkte met alles!
@ Blinky: ach meid, nu ook met krukken. Ik snap dat je Denny mist en andersom natuurlijk. Gelukkig geef je bv en kan je hem op die momenten dat contact geven. Ik hoop dat je snel weer helemaal op de been bent. @ Teddy: zo je had flink zin om te schrijven haha... Ja Lizzy is echt schattig hoor. Ze is dan toch behoorlijk gegroeid in de laatste weken, dat ze nu al 7.1 kilo weegt. Maar ze eet geloof ik wel aardig hè? @ All: hier een lekker dagje gehad. Luka was niet zo grensopzoekend dus dat scheelt een hoop gedoe. En voor gedoe ben ik best allergisch haha... Bij mijn pa in de tuin gezeten, en Luka lekker met de insecten in de aarde gespeeld. Hij is echt gek op kleine beestjes. Pakt een slakje en zoekt dan een kleinere, en die grote is dan mama en die kleine is dan het kind. Hij doet er heel voorzichtig mee, en zet ze na het spelen weer in de schaduw tussen de plantjes. Ook heeft hij van de week ontdekt dat een pissebed een balletje kan worden. Nou wat een feest haha.. Voor dat beestje niet echt dus Maar zolang hij ze niet "vermoord" of "verminkt" laat ik hem lekker zijn gang gaan. Respect voor de natuur en feeling met de natuur staan bij ons hoog in het vaandel. Tis heerlijk om hem zo bezig te zien. Nou ik ga niet te laat naar mijn bedje. Manlief heeft nog trek en heeft iets in de oven gezet. Allemaal een fijn weekend!
nee hoor, is zo. Dit maakt het makkelijker want het kan nu gewoon simpelweg niet meer dus geeft ook een stukje rust. Alleen nu kan het dan nog wel natuurlijk, duurt nog ff voor de zaadjes op zijn
ja zou idd wel fijn zijn als het met mij ook goed gaat natuurlijk Heb wel gekeken bij de tattoozaak maar kon het niet helemaal vinden. Nog maar wat meer op inet speuren of kijken of ik zelf wat kan tekenen
jeetje, watr een heerlijke langslaper. Fijn dat je straks zonder gedoe en risico's op zwanger worden je gang kunt gaan. Succes voor Tim!
ach jeetje meis wat een narigheid. Je zal flink pijn hebben zeg en dan alleen pcm mogen. Hele dikke knuffel voor jou
vervelendf joh dat je zoveel pijn hebt. Hopelijk is het snel minder. Idd lekker wat koelen helpt heel veel
War er verdorie al om half 7 uit. Aelinn maakte echt teveel kabaal. Hoor nu Ivy net wakker worden dus ff geen tijd meer voor meer te typen.
goedemorgen meiden, Dochterlief vond het nodig om om kwart voor 6 al wakker te worden. zoonlief slaapt nu nog, denk dat hij zodra hij wakker is... dochterlief naar bed toe gaat. straks even op de markt fruit halen, en volgens mij is dochterlief nu de luier aan het vol poepen, die zo dus ook maar even verschonen @ blinky sterkte meid, !!!
ik wou dat ik tot half 7 kon blijven liggen haha nee meid ik weet het... het is veeeeeeels te vroeg bah, balen dat je er zo vroeg uit moest !!
ja idd een dagje zonder grenzen opzoeken heerlijk, is hier ook zeldzaam haha Hier is de oudste bang voor diertjes pfff....de held hahahaha
Pff hier ook vroeg eruit maar dan van de rugpijn!! Ik wordt er gek van!! Woensdag moet ze maar iets doen, wat maakt me niet uit, dat het beter wordt want dit is niet vol te houden! Met 2 kids heb je je nachtrust nodig...sorry sorry voor mijn gezeur! Hm het is koud buiten! Wel lekker om even je raam open te houden nu
Goeiemorgen, Hier was het 7.15 toen Luka begon te roepen. Twan ligt nog te slapen. Straks hebben we een lentemarkt op Luka's schooltje, ff lekker snuffelen. Mijn pleegmoeder gaat ook mee, dus is wel gezellig. @ Cindy: succes met je rug meid.
Kan wel aardig tekenen, doe het alleen weinig meer sinds de kids er zijn omdat er altijd wel eentje aan het papier loopt te trekken, er met mn dure potloden vandoor gaat of aandacht wil. Ik wil 4 vlinders sowieso voor de kindjes die niet groot mochten worden en daaromheen dezelfde strengen klimop als in man zn tattoo komen (aangezien Ivy klimop betekent) en misschien nog een I en een A er in maar dat weet ik nog niet zeker
tuurlijk heb je je nachtrust nodig. Ik merk dat ook heel erg omdat ik al een tijdje in al mn gewrichten en ook wat in de spieren pijn heb en daar dus ook veel last van heb 's nachts. Op je strepen staan hoor woensdag
leuk idee!! Heb je 4 mk gehad Ik kan absoluut niet tekenen...maar vriend kan ook heel erg goed tekenen. Hij heeft ook de geboorteborden gemaakt van de meiden