Ja de fysio zei dat het een rib was maar daar moet ik dan de hele dag vreselijke pijn houden? Nu heb ik het vooral s`nachts ik wordt om 4/5uur wakker en kan niet meer slapen.. Zodra ik opsta en een paar uur verder ben gaat het beter dus een rib?
hey meiden! hadassa met valentijn zn mond is het goed gekomen! de lelijke verkleuringen zijn gelukkig ook weg, het ziet er naar uit dat ie er niks aan over heeft gehouden tekenen (en decoratieschilderen) is mijn hobby! en dan voor kinderkamers! ohhh zo leuk om te doen, heb er jammer genoeg gene tijd meer voor gister een MEGA bos bloemen bezorgd aan de deur voor mij! dat gebeurt me nou nooit..zonder kaartje.. van mn vriend gehad! gister weer naar de bingo geweest, weer een mooi bedrag gewonnen!! wat een mazzel zeg! 100 euro maandag ga ik een vaatwasser aanschaffen, ben de grote afwassen elke dag behoorlijk zat! madelief is al een poosje ook weer rond 6.30 wakker...en ze maakt dan flink wat herrie hoor pfff...helemaal op ontdekkingsreis met haar geluid
@michelle. Ik reageerde gewoon even op iedereen.ja en dat het zo lang werd hihi. Lief dat luka zich zo met beestjes kan vermaken en ze niet dood maakt. En wat had manlief zo laat nog in de oven dan?hihi
@sann en mejojo,he beide vroege vogels. Balen. @cindy jij ook al zo vroeg wakker maat dan door je rug.hopelijk kunnen ze woensdag iets vóór je betekenen. @michelle,was het een leuke lentemarkt?
@sann,ben benieuwd wat jij wel eens heb getekend. Ow heb jij 4x mk gehad?wist ik niet.maar wel mooi om dat in tattoo te verwerken.ik wil ook tattoo.maar weet nog niet waar en wat. Vind op me pols (onderkant) wel mooi.maar gehoord dat dat gevaarlijk is omdat huid daar zo dun is enzo.mocht van manlief als ik 30 kg kwijt was.en ben dat nu.hihu.maar ja manlief wil er ook nog een. Maar goed we zien wel. @anne,wow weer zo leuk bedrag.nou mooi begin vóór vaatwasser toch.groot gelijk. Hihi.wij hebben er ook een.erg makkelijk. Fijn dat je er niets meer van ziet bij valentijn. Fijne dag meiden.
Weet iemand waar je leuke servetten kan kopen, vóór op een dakpan. Ben naambord op dakpan aan het maken vóór vrienden.hun komen volgende maand terug na ruim half jaar verblijf ín kenia met hun adoptie kindje.of wie weet wat ik er evt op kan schilderen.niet al te moeilijk hoor.zo goed ben ik niet.hihi.maar probeer graag. Gr
@anne jij moet eens meedoen met de lotto!! haha goedzo meid en heerlijk een afwasmachine!! Heb ik ook, kan me bijna niet meer voorstellen hoe het was zonder.. @teddy geen idee?? Zo wij zijn eens flink uit ons dak aan het gaan op k3!! Later!!
moeten jullie dat zelf doen ?? Hier is het de bedoeling dat de buurt of familie dat doet. Hier maakt mijn zusje de geboorteborden zelf, echt super mooi ( zij heeft trouwens wel haar zelf geboortebord van haar dochter gemaakt, niemand kan zo mooi maken als haar dus deed ze liever zelf haha )
Net wat cindy zegt.... word het niet eens tijd je mee doet aan de loterij ofzo ??? jee wat een geluk heb je toch steeds
erg mooi idee, maar ik kan je niet helpen sorry, ben alles behalve creabea haha hoewel het door de komst van de kinderen een stuk beter is geworden
teddy heb je al eens gekeken bij de blokker?? sann die tattoos klinken erg mooi! loterij ik doe maandelijks mee , maar win nooit echt vette prijzen ofzo..kleine prijsjes, was eigenlijk al van plan om dat op te gaan zeggen want dat schiet niet echt op..ga wel leker door met bingo'en haha... we gaan zaterdag naar fusion of dance met een clubje, heb er wel zin in...kindjes gaan logeren bij mn zus, madelief is nog nooit uit logeren geweest dus ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan mn monnalisa pakje is vanmiddag binnen gekomen! zooooo leuk!
t hangt aan de waslijn nu ..en het jurkje oogt nog wat groot, maar zal het morgen eens even aandoen en een foto'tje maken
Bijna al weer een nieuw deel toch! @anne,ben benieuwd,we wachten het af. @cindy,was het lekker effe uit je dak gaan op k3? @all,ga van de week wel effe hobbywinkel in en blokker.Thnx vóór tips.al wel even plaatje op internet gevonden om op bord te schilderen met zoontje hun naam vóór in de tuin.dalmatier met bal in zijn pootjes.maar die bal maak ik dan wereldbol van. Fijne avond. Truste xxx
Goeieavond, @ Teddy: leuk idee! Ben benieuwd wat het eindresultaat word. @ Sann: jeetje 4 vlinders, heb je dan 4 miskramen gehad, of zijn je 2 dochters dan ook vlinders in die tattoo? @ Anne: lucky basterd! Het is je gegund hoor! Geniet er maar lekker van, je hebt toch ook een pittige periode achter de rug. Althans ik hoop dat je van je PND af bent? Heeft Madelief het helmpje nog weleens op? Zo ja, hoe gaat dat? @ Karagöz: alles in orde meid? Of heb je het gewoon druk? @ Hitchke: hoe is het met jou kleine koning Arthur? En naturlijk met jou zelf? Ik heb je hier lang niet gezien, en misschien lees je dit ook wel helemaal niet meer haha.. Er zijn echt veel meiden verdwenen. In het begin van mijn zwangerschap kon ik het echt niet bijhouden hier, maar dit is toch wel een karig clubje. Iedereen een fijne zondag! Ik heb een half miesdagje. Twan neem ik lekker mee naar mijn oma, want Tim gaat met Luka naar het scheerdersfeest op de kinderboerderij. Daar heeft Twan nog weinig aan, en het is voor Luka goed om even wat quality time met zijn pappie te hebben. En Twan heeft dan ook even alle aandacht alleen Toedelsss, we zitten een gare vampierfilm te kijken, slaat werkelijk nergens op haha...
wat is een miesdagje ??? wat voor vampierenfilm heb je gekeken ?? hmm ja we waren hier met ze'n 25en geloof ik... is nog maar weinig van over indd, jammer... maar eerlijk... het is wel makkelijker bijhouden
goeiemorgen dochterlief gelukkig weer geslapen tot kwart voor 7, zoonlief werd om half 8 wakker, manlief gister even 2 kaartjes voor het circus gekocht voor dinsdag, daar ga ik met zoonlief heen straks gaat manlief voetballen, en daarna misschien naar enschede, we hopen toch zo dat twente wint mijn papa is een echte tukker dus we zijn regelmatig in enschede te vinden