September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    goeiemorgen!

nou t was weer vroeg dag..6uur! heb r een dixapflesje gegeven en ze is stil gebleven tot 7.30! gelukkig!

mejojo circus is leuk!

vandaag een beetje rommelen in huis en misschien even naar tuinland, wil al een poosje nieuwe planten hebben voor in de woonkamer...

2. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen,

Hier heerlijk geslapen. Luka kwam om half 8, Tim was eruit gegaan. En Twan kwam om half 9, toen ben ik eruit gegaan.
    Al sliep Twan gisteren wel moeilijk in voor zijn doen. Denk dat het een fase is. Slaapt wat lichter, en heeft af en toe wat huilbuien, terwijl hij slaapt. Hebben jullie kindjes dat ook?

@ Mejojo: ik weet niet eens hoe die film heette, was van MGM, uit 1989. Daarna hebben we een stuk van Blood diamant gekeken op BBC. Die is wel erg goed, maar heftig.

Miesdagje is een vrije dag, met alleen aandacht voor mezelf haha. Zonder de kindjes. Vandaag een halve omdat Twan mee gaat naar mijn oma, maar hij gaat niet mee naar mijn opa, Tim haalt hem vanmiddag op.

Leuk hoor naar het circus. Hoefde we bij Luka niet aan te komen toen hij zo oud was als jou zoontje, stilzitten was niet een van zijn favorieten bezigheden :p

@ Anne: jeetje das idd erg vroeg! Hopen dat ze snel weer wat beter gaat slapen.

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen dames.ik ben weer een beetje aan het bijlezen
    @ teddybeer: wauw in juli alweer proberen? wij willen ook heel graag nog een 2e, maar wij gaan er pas weer voor als Denny een beetje ouder is. misschien als hij 1.5 of 2 is. lijkt me voor onszelf dan weer net iets praktischer en dan scheelt het nog niet zo heel veel
    @ michelle: wat rot voor je zusje zeg. hoe is het met haar?

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ hadassa: leuk dat je zus weer zwanger is. gefeliciteerd!!

@ cindy: hoe is het met de pijn meid?

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Mejojo: leuk joh naar het circus. Leuke stad wel Enschede. Kwam er wel s toen ik in Apeldoorn woonde en heb er in de buurt ooit stage gelopen in Losser.
    @Anne: mazzelaar, lucratief wel die bingo. Heerlijk is het hoor een vaatwasser. Ik wil na een klein jaar al echt nooit meer zonder. Monnalisa, zijn dat die jurkjes met tule en zo of heb ik dat verkeerd in mn hoofd?
    @Cindy: vreemd dat het een rib zou zijn en je het dan vooral 's nachts hebt.
    @Michelle: altijd lekker he ff qualitytime met papa. Wel leuk zo'n scheerdersfeest. Aelinn slaapt ook al ruim een week onrustig en jammert in dr slaap. Die vlindertjes staan alle 4 voor miskramen.
    @Teddy: leuk idee zo'n dakpan. Hoe gaat het nu met je benen?
    @Blinky: hoe is het met je rug meis?

Gisteren naar de 65ste verjaardag van mn schoonvader geweest. Was gezellig. Boven verwachting heerlijk weer gehad dus we hebben de hele middag buiten gezeten in het zonnetje.
    Nu een gigarothumeur. Heerlijk begin van de zondag.

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@anne... is dat open op zondag ? hier is alles gesloten, wel jammer, zondag vind ik altijd zo'n saaie dag.... ( maarja dat komt omdat ik op zondag altijd alleen ben... zwemmen met de kids ofzo kan dus niet in me'n up :p)

@ michelle,... aaaah nu snap ik um ;) nee ik weet ook niet wat zoonlief er van vind hoor.... maar op de tv is het weleens op en dan kijkt hij zijn ogen uit :p en hij is gek op olifanten,leeuwen tijgers paarden...

het was een actie van de plusmarkt waar ik altijd booschappen doe, als je je kaartje vol hebt dan hoef je nog maar iets van 6 euro bij te betalen dus als hij halve wege het zin eraf heeft gaan we gewoon weer naar huis :p

@ sann, enschede is erg leuk winkelen, vind het heerlijk daar te shoppen haha :p eerder kwamen we er elke week omdat mijn opa en oma daar nog woonden. manlief komt er nog bijna elke dag omdat hij daar nu nog werkt.

hoe gaat het nu eigenlijk tussen jou en je schoonouders ??
    balen zo'n begin van de zondag:(

7. Alita

Alita Niet meer actief

hihi jazeker! Dochter vindt het altijd leuk als keihard de muziek aanstaat en dan zeker als Rihanna op is:D

8. Alita

Alita Niet meer actief

@Sanne ja is ook vreemd maar goed we zien wel...

@Blinky ja *** maar ja we gaan door he!! Hoe is het met jou?
    En 1,5 is een mooie leeftijd om weer te beginnen, zeker omdat je jongste dan wel al wat kan zoals lopen enz..hier vondt ik het fijn dat ze best zelfstandig was al..

@De rest ga lekker ontbijten meiden...straks gaan we naar vrienden op bezoek...die wat geen kindjes kunnen krijgen...dus wordt een beetje een beladen bezoek denk ik..arme meid..

9. Popkoorn

Hier zit er 2,5 jaar tussen mij en mijn zusje, we hebben het nog steeds erg leuk samen... gaan regelmatig samen met de kids zwemmen, of even het dorp in. ook erg leuk dus !!

10. Popkoorn

heb ik iets gemist ...?? ik kan het nergens weer vinden...

was het niet anne die het er laatst over had dat haar schoonzus zwanger is ??

van hadassa kan ik echt niet vinden..... heb ik denk ik gemist ...:)

11. Popkoorn

Hier is hij ook gek op dansen..... wat voor muziek maakt niet uit, als het maar lekker swingt... hij vind het heerlijk de kamer door te draaien, stampen, schudden met het hoofd hahaha heerlijk he dat ze zo van muziek kunnen genieten :D

12. Popkoorn

ja moeilijk is dat hé, onze huishoudster kennen wij ook persoonlijk en die heeft 4 jaar gedaan over zwanger worden.... en nog is het niet gelukt, ondertussen zijn zij en haar vriend uit elkaar... maar was wel moeilijk hoor, 2 keer over zeggen dat we zwanger waren, en dan ook nog blij zijn....

13. Popkoorn

nog 5 berichtjes en dan moeten we naar deel 4.....

hmm met dit berichtje nog maar 4 trouwens.... ik maak vast een nieuwe aan okee,

14. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    ja doe maar :D

15. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010