ik gebruik adobe lightroom 3 en painshop pro photo 13/X3. photoshop heb je ook maar daar werk ik niet mee maar is het zelfdse als psp 13/x3 heel veel plezier met je camera
@amigo... als je een nieuwe lens neemt, koop dan een lens waar je heel goed mee kan inzoomen. Ik wil die kopen over een maand. ik weet al die codes van die lenzen niet maar volgens mij is het de 88-200 mm
@ Mejojo: das zeker te weinig. Ik hoop dat de HA iets kan doen. Komt zeker van de oorontsteking? @ Nathalie: binnen hoeveel weken hebben jullie de helm? Wij moeten namelijk volgende week naar de HA met de brief van de fysio, en dan naar Zoetermeer of Gouda naar een kinderarts. We kunnen ook in het Sofia, maar daar is een lange wachttijd.
ha is weer gebeld, we moeten nu een half uur voor we de fles gaan geven haar een paracetemol geven, de ha hoopt dat ze dan wat minder pijn heeft om te drinken, als ze straks de fles om 4 uur weer niet drinkt dan weer bellen.
Hallo meiden, Vandaag naar het cb geweest en weer is ze niet goed bijgekomen....slechts 70gram in een maand...veel te weinig! Nu gaan we van alles proberen om te zorgen dat ze meer bijkomt! Ook groeit haar hoofdje minder goed....dit hoeft nu niet perse slecht te zijn zolang de fontanellen nog niet dicht zijn...dan groeit het hoofdje nog wel.... Maar toch maak ik me wat zorgen hoor. Over 2 weken weer terug om te wegen en kijken of het wat beter gaat... En voor diegene die het interesseert....ik ben niet zwanger....op zich wel fijn hoor zo kunnen we ooit gewoon stoppen met de pil en weer in spanning zitten enz..is ook veel leuker!
nou...ik denk dat je nu ook wel even flink in spanning hebt gezeten toch ?? toch vind ik het wel jammer voor jullie hoor, maarja als het eigenlijk beter is van niet.... dan is het nu ook maar even beter hé. maar een 3e komt er bij jullie wel, als moeder natuur mee werkt natuurlijk
je meisje groeit trouwens indd niet echt hard zeg, en wat kunnen jullie er nou aan doen dan ? ik bedoel... het is niet zo dat je haar nu vol kunt proppen met van alles om maar aan te laten komen
@Mejojo ja was even spannend en die derde komt er wel! Ja ik ga 2 borsten aanbieden en zorgen dat ze genoeg rust zodat ze beter eet...ze is een actieve die weinig slaapt en soms is het wat moelijk met 2 kids..maar nu moet er meer een soort van ritme in gaan komen..alleen is het bij haar wat moeilijker...de oudste had het meer een ritme...
@Michelle: Zou niet weten hoe lang het duurt. De HA had de verwijzing naar de kinderarts gedaan en 10 minuten later al een telefoontje voor een afspraak, volgende week woensdag. Dan gaan ze denk ik opnieuw meten en beslissen ze of ze een helm krijgt, maar ik ga er van uit. Vervelend hoor, die wachttijden, en dan moet je zo ver gaan rijden. Moet je dan ook daar op controle of kan dat ook dichterbij? @Mejojo: Hoe is het drinken gegaan? @Cindy: He, wat vervelend dat ze zo weinig is aangekomen. Maar je zegt: ze is een actieve. Dus ze wordt er niet slap oid van. Eet ze voor je gevoel wel goed? Hopelijk gaat je methode lukken. Niet zwanger heeft ook voordelen lekker oefenen straks!