@Amigo leuk gefeliciteerd!! @Hadassa ja is nu wat minder aan het worden het haaruitval, maar ditzelfde had ik ook bij de oudste.. Ja een andere keus heb je dan niet als je het wilt laten groeien....helaas zakken de krullen dan iets uit... Lijkt me wel erg interessant anatomie? En over de teherapie...ja het is altijd fijn om met iemand over je problemen te praten maar of het nu mijn angst in de auto heeft weggehaald? Ik merk er nog niks van...
Ahh, daar krijg ik zelfs vochtige ogen van.. wat lief zeg en wat heeft hij ermee gezeten zeg... Fijn dat ze weer lekker thuis is he meid!
@mejojo.. heerlijk om je meisje weer bij je tehebben... zo vertedernd hoe je zoontje reageert... zo lief... vandaag ben ik jarig... 27 jaar al weer. nog 3 jaar en dan een nieuw cijfer...
Ja doe ik ook hoor, ik bied er niet op, vind het nog duur zo en komen verzendkosten nog bij.... Vind eigenlijk wel dat men best veel durf te vragen voor kleding op mp. Shirtjes ook, als je een beetje zoekt vind je nieuwe shirtjes van Z8 voor onder de 10,00 en o mp. willen ze dat voor gebruikte shirtjes ook bijna hebben... hmmm
Had je al een krabbel gestuurd, maar hier ook nog ff dan! Van harte gefeliciteerd meid..... en geniet van deze dag! Ga je nog een feestje houden... taart bakken?
ja maar het is geen praten wat je doet he het is een bepaalde methode....weet niet of je het al eens gezien hebt hoe het werkt? Maar het zijn in mijn kop dus ik moet het zelf oplossen met een beetje hulp van anderen he
nee, ben ik veelste oud voor... ik ga wel een taart kopen straks maar morgen en zaterdag ga ik al veel koken en bakken vanwege het tandenfeestje van nihat... dus is ook een beetje een feestje voor mij...
Wat een tijden he... Vervelend dan om hem wakker te maken maar in de middag kun je dan wel nog lekker van hem genieten. Mijn vriend brengt en haalt Jelle van de gastouder...gelukkig want dan hoeft hij er idd pas om 7h30 uit ipv 6h....Deze week is hij alleen telkens wakker als mijn wekker gaat. Flesje erin en daarna slaap hij gelukkig snel weer verder. Ik ben helaas pas rond 18h15 thuis dus op een werkdag zie ik hem niet zo veel meer Omdat hij rond 6h al is begonnen wil hij het liefste om 17h al naar bed. Meestal kom ik thuis en kan ik hem direct naar bedje brengen. Dan ben ik het verhaaltje nog wat langer aan het maken en nog even lekker met hem aan het knuffelen en zo. Soms is hij dan wel een beetje aan het mopperen Ik wil nu slapen mama, niet zo spelen en gek doen! Verhuizen heeft niet zoveel zin. Dan moeten we allebei een half uur reizen :S en moet Jelle nog vroeger naar de opvang. Dan kiezen we maar voor de een dichtbij en de ander ver weg werken. Meestal is het de man...bij ons is het net omgedraaid Ik ben 4 dagen aan het werk op een architectenbureau. Ben nu bvb bezig met een ontwerp voor woningen voor jonge mensen in een rolstoel. Erg leuk! Jelle gaat dan 3 dagen naar de gastouder en 1 dagje naar opa en oma.
@ Karagöz: gefeliciteerd meid!!! @ Mejojo: wat fijn dat je meisje weer thuis is!!! En wat leuk dat je zoontje zo blij is! @ Amigo: wat rot dat Finn zo'n naar onderzoek heeft gehad. Wel fijn dat er nu bepaalde dingen duidelijk zijn en uitgesloten zijn. @ Annekulpe: mooi helmpje hoor! En hoe gaat het met het zweten enzo? Hoelang duurt het opbouwen? Heeft ze er al mee geslapen? Veel vragen, ik weet het, maar wij en met name Twan moeten er dalijk ook aan geloven. @ Tandjes: hier nog niks, wel vuurrode wangen... Ben benieuwd wanneer het losbreekt. @ Cindy: @ Nathalie: beterschap met je kindjes. @ Sann: jij ook beterschap met je 2 meiden! Leuke spam, dat ze staat. En op die andere foto ziet ze er idd ziek uit zeg. Lekker veel knuffelen dus @ All: morgen krijgt Twan zijn 2e prikjes. Ik hoop dat hij er net zo op reageert als de eerste keer. Toen had hij geen bijwerkingen. We zullen zien. Hier gaat het goed. Ben ff niet geweest, want ons modem was kapot. Dus geen internetski. Maar het weer oké, dus ben er weer! Allemaal een fijne dag.
haha geen interski jna dat is minder he dan merk je hoe leuk het is zwschapspagina hahaha AAhh2de prikje......hier ook nooit bijwerkingen eigenlijk