Hier ook nog niets....hij hapt wel overal in...ook bvb zijn onderlip erg cute Madelief ziet er wel erg schattig uit met haar helm
Is het stom als ik zeg dat ik sommige mannen soms een schop onder hun kont zou willen geven (niet verkeerd opvatten he dames...)[/QUOTE] Ik moet mezelf zo af en toe eens een schop onder de kont moeten geven ha ha Ik wil altijd te veel doen! Dus pisum gewoon naar jezelf luisteren en echt aangeven nu is het genoeg hoor!
Meid ik hoop dat manlief weer (of snel) thuis is om je even af te lossen! btw ik zou ook voor een saucijcenbroodje oid gaan als ik zo'n dag had...
Daar heb ik de laatste tijd ook erg veel last van! Tijdens je zwangerschap zijn er veel haren niet uitgevallen...ik denk dat ze dat nu aan het inhalen zijn. vraag me af vitamines daarvoor helpen???
hadassa als ik iets meer tijd heb kijk even beter met je mee op mp michelle we zijn even gestopt met de helm, gister maar uur op gehad en zweette het uit karagoz gefeliciteerd!! straks naar de huisarts toe, madelief word alleen maar meer ziek, ze is benauwd en klinkt als een oud mannetje die 30jaar 2 pakjes zware sjek heeft gerookt, naar hoestje heeft ze en valentijn stond gisteravond om 22u ook nog flink te kotsen woningbouw is ook weer foetsie! en het probleem is gelukkig opgelost nou ik ga even opruimen hier, alles wat in de keuken stond staat in de woonkamer (koelkast enz enz..) dikke bende dus
@ego heb sinds de zwangerschap alsmaar een hoge bloeddruk Ik heb nu van de ha een bloeddrukmeting van 24h....beetje lastig zo'n ding dat om het kwatier opblaast. Gelukkig was ik zo moe dat ik heel snel in slaap ben gevalllen en er vannacht geen last van heb gehad. om 16h kan ik hem weer inleveren....gelukkig want nu begint het me toch een beetje te irriteren.. Jelle heeft zijn lippen ontdekt hij is constand oop zijn onderlip aan het bijten en lucht in zijn wangetje aan het blazen....erg lief
poeh dat klinkt allemaal erg bekend. zou het geen familie zijn? vreselijk irritant. het lijkt ook wel of ze bewust juist doen wat je niet wilt dat ze doen. ook al is het slecht of zelfs gevaarlijk voor je kind. onbegrijpelijk
@Jinne ja opzich wel.... ha ha grappig van je mannetje.... Jeetje had ik de vorige keer ook hogere bloeddruk maar niet zo erg dat ik zo`n ding om moest..ja je kan je dan erg slecht voelen he met een hoge bloeddruk...doe maar rustig aan en hopen dat het allemaal meevalt straks...
ik kan me goed voorstellen at je niet dat hele eind met de auto wilt hoor. is toch ook veel te ver met 2 kleintjes. eigenlijk toch ook een keertje kunnen om eens een jaartje over te lsaan. maarja das lastig als jullie meningen daarover verschillen
het zal zeker even wennen zijn. kun je dat niet met kleine beetjes opbouwen? dat ze niet gelijk volle mep dat helmpje moet ophouden?
gisteren voor het eerst een papje gemaakt van bv en rijstebloem. nou die lepel vindt ie heel interessant en daar hapte hij goed naar. de pap vindt hij volgens mij ook lekker. alleen begrijpt hij geloof ik niet dat hij het moet doorslikken. hij had zijn mondje vol en begon te huilen. was zielig en schattig tegelijk. toen heb ik hem lekker bv gegeven. vanmorgen nog eens geprobeerd. lekker in de bumboo stoel en happen maar. ging al een stuk beter. ik heb wel het idee dat er meer uitkomt dan dat er echt wordt ingeslikt, maar hij vindt het wel duidelijk lekker. hij moest nu ook niet huilen. daarna weer lekker gedronken bij mama
zo dat is een goedgevulde pannekoek zeg. lekker hoornaar de kapper. vind ik ook altijd fijn. confronterend kunnen ze zijn he die spiegels