Goeiemorgen meiden, @ Blinky: das zeker heeeeel vroeg Slaapt Denny daarna dan weer verder? @ Mejojo: of het heel erg is dat je dat denkt, dat denk ik niet. Maar het zegt natuurlijk wel veel. Het is gewoon kl*te dat je schoonmoeder haar ogen niet een keer open gaan. Ik vind eigenlijk dat ze best wel even mag voelen wat ze nu precies bereikt met dat rare gedrag van der. Hoe vaak zien je kinderen hun oma eigenlijk? Maar ik denk wel dat als jij er anders mee om zou gaan, het ook doorwerkt op je man en haar. En daar natuurlijk je eigen duidelijke grenzen in stelt. Maar ja, ik heb makkelijk praten, want ik ken haar niet En jou natuurlijk ook niet goed genoeg. Het is in ieder geval jammer dat het allemaal niet zo makkelijk gaat. @ Vakanties: wij gaan dit jaar een weekje naar centerparcs, want we willen dit jaar een huis kopen, dus zijn we aan het sparen. Tim en ik zijn 1x all incl. geweest. Dat was in 2002 toen we 1 maand naar Thailand gingen. We hebben toen van luxe naar luxe getrokken... Wat nou backpacken Niks voor mij hoor... Zeker niet in zo'n land. Maar in Europa kamperen we altijd, dat vinden we allebei leuk. Dus volgend jaar gaan we dat weer doen met de knullen. @ All: wij hebben de laatste dagen ook wat gedoe gehad met Twan zijn voedingen. Althans hij kreeg gewoon om 19u á half 8 zijn laatste voeding. Dan werd hij om 21:30 wakker voor nog een fles (van 150 ml gaven we dan), dan kwam hij weer om 7u ... Hij sliep daarna wel verder tot 11u trouwens Dus we dachten ach jee, dalijk wordt het zijn vaste ritme. Maar gisteravond om half 7 een voeding van 120 gegeven, toen viel hij in slaap in de box. Toen is hij om half 8 in bad gegaan, om kwart over 8 een voeding van 180+6+2.5 schep rijstebloem. En hij slaapt nu nog Dus hij heeft gewoon behoefte aan wat meer zo in de avond. Wel raar hoe dat ineens kan veranderen. Ik ga zo maar even opruimen, moet dalijk stofzuigen, maar ik heb gisteren niets gedaan, dus...
@ mejojo: ik denk dat het wel begrijpelijk is dat je dat denkt hoor. is toch echt wel een rotsituatie om in te zitten. ik kan me groen en geel ergeren aan mijn schoonmoeder, maar gelukkig kunnen we wel met elkaar door een deur
ik heb hem eerst een voeding gegeven en om 7.15 terug op zijn bed gelegd. toen is ie wakker geweest tot 8 uur maar wel rustig en tevreden aan het kletsen. uiteindelijk dan in slaap gevallen. mama even haar overvolle borst afkolven. vlug onder de douche en intussen Denny weer wakker. ik onder de douche uit en hij slaapt weer en nu nog. hij heeft vorige week 3 dagen achtereen eenmaal een flesje gekregen, de derde dag zelfs 2 achtereen. ik moest steeds weg en was niet handig om de kleine mee te nemen. nu is dus mijn voeding wat teruggelopen en is hij ontzettend aan het regelen. hij hangt eigenlijk het grootste deel van de dag aan mijn borst. ik denk dat hij hierdoor ook zo vroeg wakker wordt de laatste paar dagen. ff doorzetten dus, dan is het zo weer in orde. vanmorgen liep ik al behoorlijk over. Twan is ook weer aan het regelen met zijn voeding begrijp ik
@michelle, zoonlief zag haar 1 keer in de week, mijn ouders wat vaker... of iig mijn moeder, omdat mijn moeder ook ziek thuis zit...en mijn zusje woont daar nog en dat is mijn vriendinnetje, dus als ik naar mijn zusje ga, ziet mijn moeder zoonlief ook automatische omdat zij dus ook altijd thuis is, en dat vond ze niet leuk. maarja, dochterlief heeft ze sinds de geboorte van onze dochter..... een keer of 3 gezien ? ff denken hoor..... bij de geboorte, 1 keer in de kraamweek, 2 weken later nog eens een keer, en toen nog eens 2 weken later weer, en toen kwam die ruzie, ze heeft ze dus al sinds oktober niet meer gezien. enne... naar schoonmoeder toe laat ik niets merken hoor, tegen haar heb ik altijd leuk lief en aardig gedaan tot oktober dus. nooit verwijten gemaakt naar haar, altijd het gesprek op gang probern te houden, als ze ziek was zelf kippensoep maken en haar geven etc etc, alleen moet ik het binnen in mij zelf nog aan de kant zetten snap je wat ik bedoel ? geestelijk merk ik dat het mij meer doet dan ik laat merken aan de buitenkant.
nou een beetje in schock Maar vanochtend heb ik getest en weer niks te zien...dus nu nog even niet hahaha
goedemorgen.. @Michelle de derde he....pfff... @Sann op vakantie? Sorry ik heb wat gemist... @de rest ben even wat in de war van de laatste dagen hoor....
hey meiden... heb geen tijd om op iedereen te reageren, hoop dat het met iedereen goed gaat. met kleine nihat is het wat minder. vannacht slecht geslapen, hij heeft weer ontstoken oogjes. Hij hoest ook weer zo erg. Zo zielig, alleen in slaap vallen wilt hij niet, hij wilt bij mij in bed in slaap vallen en dan pas slaapt hij verder in zin eigen bed. soms niet handig, moet de ouste van school halen en gisteren kwam er iemand voor onze lekkage in de badkamer en ik wist niet wanneer hij kwam dus ik was de hele dag thuis... zometeen verder met stofzuigen en dweilen, nihat in bad doen en dan naar buiten. Even frisse neus halen met hem... fijn weekend allemaal... @ mamavansepp en pisum... tot zondag!!!! Ben nu al zenuwachtig... haha
@cindy... tuurlijk komt er nog een 3e... geniet nu maar nog lekker van je 2 kids... zal moelijk worden als je nu zwanger zou zijn
Goedemorgen! Hee CINDY: ik las dat je ergens een test had gedaan? Kon hem niet terugvinden.. Hoe is het nu? Oh, ik was alweer te vroeg, ik zie het al. Even diep ademhalen.... en weer uit... Ben je opgelucht of had het je wel leuk geleken? @Karagoz: Ach wat vervelend weer meid! Heel veel beterschap! Vervelend he, als ze geen tijd noemen, heel je dag in het teken van wachten. Hopelijk komt hij snel en heeft hij het ook gauw gemaakt! @Michelle: Oohhh wat een leuke foto! Lekker lachebek! @Sann: Fijne vakantie! @ Blinky: En, slapen ze alweer, of ben je nog steeds wakker sinds vanochtend zo vroeg?? Hier alles goed! Vanochtend gewogen en na 4 dagen was ik maar liefst 2.4 kilo kwijt, dus dat is een flinke stimulans! Vanmiddag komen ze het hoofdje van Zoë opmeten en dan hoor later in de middag wat het resultaat is, of het buiten de norm is en we een verwijzing krijgen voor een helm. Ik hoop het wel want weet niet wat we moeten doen als het "volgens hun" binnen de norm valt. Tot vanmiddag!
@Natahlie ja nu willen we nog niet eigenlijk...maar als je er weer opeens zo inzit is het wel weer ergens jammer...maar in de realiteit komt het nu echt niet uit dus... Lekker hoor zoveel al afgevallen... Maar als jij perse een helm wilt doe je dat toch? Misschien eens aangeven vanmiddag?