@blinky... lief he hoe ze dan reageren als het neit snappen... heeft een beetje 2 kanten... dat heeft nihat ook wel eens, dan wilt hij iets doen maar dan lukt het niet en dan kan hij zo zielig huilen...
meid zo eens een keer een saucijzenbroodje is echt geen ramp hoor. ik kan me goed voorstellen dat het allemaal weleens wat teveel is. jeetje ik moet er niet aan denken dat lefert 's avonds niet thuis was en dan heb ik alleen een jonge baby
gisteren heeft Denny voor het eerst maar 4 voedingen gehad. hij liet steeds zo lang tussen de voedingen dat het zo uitkwam. heeft hij ipv om 21.00 zijn 5e voeding nu om 20.30 zijn 4e gehad. dus ook nog iets vroeger dan anders. ik dacht : ik ga hem toch echt niet beneden houden hoor. dus heb hem klaarwakker op bed gelegd om 21.30 uur. wat denk je? geslapen tot 7.45!!!!!! helemaal heppiedepeppie. ik dacht echt dat ik er vannacht uit zou moeten. wat is het toch een manneke he
nou vanmiddag begon madelief ineens keihard te huilen dus ik sprint naar boven en ze lag zowat te stikken in bed, heb haar uit bed gehaald en met de buik naar beneden gelegd en op hara rugje geklopt daarna omhoog gehouden en ze heeft toen onwijs veel gespuugd..was even helemaal in shock dus huisarts gebeld en gezegd dat ik liever gelijk wou komen, en dat kon niet want er was geen ha aanwezig...wat?! heb gezegd dat ik gelijk aan kwam omdat ik het echt niet vetrouwde en dat ze maar voor een ha moesten zorgen, gezeik in dit land zeg... dus kinderen ingepakt en er naar toe gegaan madelief heeft rs virus en (gelukkig) in een wat mildere vorm en valentijn heeft beginnende oorontsteking weer naar huis gegaan, madelief in bed gelegd, weer het zelfde verhaal, ze schreeuwde het uit en stikte weer zowat.. naar de apotheek gegaan wat druppels gehaald, zetpil gegeven en in het zijliggingskussen in bed gelegd, hopelijk slaapt ze even door tot de volgende fles want ze is bijna hele dag wakker geweest, arm kind (arme kinderen)
de metingen gezien van de bloeddruk...het lijkt gelukkig wel mee te vallen....pff...had allen sóchtends wel een wat hogere bloeddruk. Heb alleen niets gedaan behalve ge-internet dus ben benieuwd wat de ha dadelijk gaat zeggen
was behoorlijk in shock ja... heb haar een zetpil gegeven om kwart voor 4 , kwart over 4 druppels en half 5 fles en daarna heb ik har op bed gelegd en heb haar nog niet weer gehoord... bij de laatste fles rijgt ze nog een zetpil en duppeltjes en dan hoop ik dat ze een goeie nacht heeft
pff jeetje meid.....idd op de zij leggen zo stikt ze er niet in...misschien haar bij julie op de kamer leggen vannacht? Ja erg is het he hier in dit landje met de ha enz
@anne, jeetje, dat is schrikken, mijn dochter had het voor 1,5 week ook, moest zelfs mijn vinger in haar keel steken omdat ze geen lucht meer kreeg door het spuug wat vast zat. hopelijk is je meisje inmiddels al van de schrik bekomen, @karagoz, ook hier : van harte gefeliciteerd met je verjaardag !! @ hier, zoonlief ligt heerlijk te slapen, dochterlief ook, heerlijk om ons meisje weer thuis te hebben,' wel lijkt het weer "slechter" te gaan, ze laat weer halve flessen staan en schreeuwt ook weer tijdens de fles. toch gaat het wel beter dan vorige week en daar zijn we erg blij mee, we hebben weer het ziekenhuis gebeld met hoe en wat, het kan zijn dat ze er last van heeft GEEN paracetemol meer te krijgen, ze kreeg namelijk bij elke fles een paracetemol, dus 4 a 5 op een dag. en dat heeft veel pijn onderdrukt, die nu misschien toch naar bovenkomt. toch hebben ze liever niet dat wij nu ook paracetemol gaan geven, ze moet het nu echt zelf gaan doen. het kan ook zijn dat ze vandaag gewoon een "off"day heeft, dus nog een paar dagen afwachten en anders weer bellen. morgen is manlief jarig. word ie alweer 29, van de week erg druk geweest en bijna geen tijd kunnen vinden voor een cadeau wat de kids kunnen geven, en voor mezelf trouwens ook niet haha maargoed van mezelf wou ik gewoon een lekkere saunabon met massage erbij doen dat we heerlijk met ons 2 gaan ontspannen, maargoed ik zei dus voor de gein voor een paar dagen geleden tegen manlief : ooooh wat moet ik je nu halen dan ? en waar vind ik de tijd vandaan nu dochterlief in het ziekenhuis ligt, ach zegt ie, doe maar gewoon iets kleine vanuit de kids, dat vind ik wel leuk, gewoon een kaartje voor papa ofzo, maargoed vandaag zei hij : morgen ook nog jarig, dus ik ooooooohja helemaaal vergeten joh, ook dat nog, oh zegt ie best teleurgesteld,... je hebt dus ook vanuit de kids niet gehaald ? ehmm nee sorry schat het is me er echt bij in geschoten, oh ach geeft ook niet zegt ie, heb niets nodig, toch wou manlief graag een grote contactgrill hebben, dus die heb ik gekocht voor de kids om aan papa te geven, morgen lekker ontbijtje maken en dan mogen de kisd het cadeautje geven, ik ga lekker niets zeggen dat we dus wel cadeautjes hebben
Je baan klinkt erg leuk moet ik zeggen, maar zoveel werken niet... Ik heb het ook hoor, om de week ben ik ook 4 dagen weg, en dat vind ik helemaal niks hoor. Maar jij maakt echt heel lange dagen zeg, hoeveel reistijd heb je eigenlijk? Maar je hebt het wel naar je zin begrijp ik toch... en je bent het gewend he. In jouw vak is het moeilijk om een baan te vinden voor minder uren in de week toch?
Wat heftig voor je meisje zeg en ook voor Valentijn... Sterkte meid en hopelijk gaat het snel beter met hen.
Mejojo... dikke boef ben jij.... ik heb medelijden met je vent met zo'vrouw... Veel plezier morgen meid!
Goeieavond meiden, @ Annekulpe: minder dat ze zo erg zweet met dat ding op... Ik las op veel forums dat de kindjes veel zweten met helm. En dan gaan we dalijk precies de lente en zomer in Dat is zeker schrikken zeg ! OMG, ik zou ook niet goed worden, als de HA je dan wil afschepen. Goed dat je toch bent gegaan hoor! Het gaat wel om je kind...