hoera wat fijn ik was de laatste en nu ook weer de eerste. Heb amper geslapen met een telkens huilende Aelinn op mn arm. Heb me rot gezweten door haar warmte. Ben zo moe dat ik boos werd op haar dat ze zo hard huilde. Waardeloze mama:x
och lieve schat toch, vind het zo vreselijk voor je, vind het echt jammer dat je zo ver weg woont....en ik nog geen rijbewijs heb ik zou het zo graag even van je over willen nemen. ik snap dat je boos bent geworden op je meisje, maar boos worden op je meisje heeft natuurlijk geen zin, daarmee maak je haar misschien alleen maar meer overstuur mee, en dat kun je nou juist net niet gebruiken. leg haar dan gewoon even in bed, en doe (als je het hebt) de babyfoon uit, en ga wanneer je zelf rustig bent weer even naar haar toe om haar weer te troosten. je bent geen waardeloze mama hoor, kijk naar wat je allemaal doet voor je kids, en dan nog "alleen" ook nog !!!! meid ik weet niet of ik je wel na zou kunnen doen hoor, en dan nog een pnd....vind het echt heel knap van je dat je het allemaal nog zo aan kan,
jee wat lijkt me dat vreselijk irritant zeg zo´n ding dat constant opblaast. zal fijn zijn als je hem weer kwijt bent. ik hoop dat het meevalt met je bloeddruk. ik vind dat ook zo schattig als ze dat lipje omkrullen en de wangen opblazen. krijgen ze zo´n lekker toetje van
idd. is erg leuk wat hij was ontzettend nieuwsgierig naar alles wat wij aten. dus het werd tijd dat er een papje kwam
goedemorgen! sann je bent geen waardeloze mama! ik begrijp heel goed dat je op z'on moment gefrustreerd bent en je achteraf erg schuldig voelt madelief heeft ook veel gehuild van de krampen en ik sliep elke nacht maar 3 uurtjes in de tweede week na de bevalling ik begrijp het heel goed maar je bent echt geen waardeloze mama hoor! michelle succes wij heben gelukkig een goeie nacht gehad, madelief werd om 7u wakker en had wel veel in bed gespuugd dus ik was blij dat ze op der zij lag wij hebben ook beginnende keelpijn , bleghh en valentijns hoest begint al wat los te komen, gelukkig! hopelijk zet de het niet door naar middenoorontsteking nou ik ga de boel s even opruimen want over 2 uur krijgen we de eerste visite al omdt mn vriend jarig is vandaag tot later
aaah zielig hoor voor je meisje, en is zwaar soms he dat praten bij de psych...maar het gaat je vast helpen meid.... Geen idee trouwens over die poep....
mmm ja weet je praten over je problemen enz..is altijd fijn dus in dat opzicht helpt het wel maar in het verkeer dus niet hoe was het bij jou dan?
goedemorgen... @Sann is natuurlijk onzin wat je zegt waardeloze mama..maar ja soms krijg je het gewoon even net meer geregeld als ze zo huilen...ik snap het hoor...hopelijk gaat het vandaag wat beter met je meisje.. @Mejojo hoe is het bij jou thuis?! Hoe is je schoonmoeder met dit alles omgegaan eigenlijk? @Michelle succes zometeen!
hahaha dacht al...ja heb het gelezen...wordt tijd dat de zomer komt en dit **weer weg is en al die zeiktes!!