September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Karagöz: wat zielig voor jullie kleine ventje! Ik hoop dat hij snel weer helemaal beter is, want hij kwakkelt nu al best lang. Beterschap met hem.

@ Nathalie: spannend dat ze komen meten... Wat heeft ze precies dan?
    Twan heeft namelijk een behoorlijke afplatting aan de linkerkant van zijn achterhoofdje. En as dinsdag gaan ze meten, om te kijken of hij een helmpje moet. Ik hoop het wel, want je ziet het behoorlijk.

@ Blinky: ja klinkt idd als regeldagen. Hier ook ff gehad, nu lijkt het voorbij te zijn.

2. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Cindy: kan me voorstellen dat je het ergens wel een beetje jammer vindt hoor. Je bent dan weer bezig met testen, je gaat denken als... En uiteindelijk zou het dan toch wel passen in jullie gezin.

3. Alita

Alita Niet meer actief

ja precies.....maar ik zou het leuker vinden als je weer begint met het stoppen met de pil enz...snap je;)

4. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Ja, gerichter voor een kleintje gaan is denk ik sowieso prettiger. Alleen dat wachten op die NOD is dan weer minder :p

5. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Hoe maak jij die banners eigenlijk? Of waar maak jij ze?

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    zenuwachtig?? waarvoor? ik ben heel aardig hoor! :x

whahahahaha :D ;) :p :)

7. Alita

Alita Niet meer actief

ik maak ze met photoshop...

Ja ik merk toch wel dat ik het jammer vindt...maar weet dat het nu beter is..hahaha vrouwen he!!

8. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    @Cindy: Ja ik snap het hoor! Tygo was een cadeautje en bij Zoë zijn we er echt voor gegaan zeg maar.
    Ik weet namelijk niet hoe het zit met een helm:
    Als het binnen de norm valt en je wilt er toch 1, moet je dat dan zelf betalen? (niet dat dat uitmaakt want dan kopen we hem gewoon zelf) Of bestaat de kans dan dat je er helemaal geen mag? Ik zal het vanmiddag wel horen.

@Michelle: Oh, ook spannend voor jou! Bij Zoë is d'r hoofd echt scheef. De rechterkant van d'r hoofd staat verder naar voren dan links. De stand van de oren is ook niet recht. Haar rechteroor staat gelijk met de helft van d'r linkeroor. Ik hoop echt dat het kan want ik wil niet dat ze later tegen mij zegt: mama, waarom heb je dat nooit gedaan? Nu loop ik met een scheef hoofd!
    Het ergste is, wij roepen dit al vanaf een paar weken maar moesten eerst maar eens naar de osteopaat, toen naar de kinderfysio en dan hopelijk nu eindelijk een helmpje.

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja geen idee nath......gewoon beetje over praten met die mevrouw/meneer vanmiddag...

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    haha... tja gewoon... praten via het internet en face 2 face is toch anders... ben altijd zenuwachtig als ik iemand voor het eerst ga ontmoeten...

11. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Oké, het zijn mooie banners!

Ja vrouwen en de hormonen van de laatste zwangerschap :p

12. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam

Ja dan zou ik ook aandringen op een helm. Een scheef hoofd kan voor schaamte enzo zorgen, dat wil je haar niet meegeven. Maar had ze een voorkeurshouding dan?

13. Alita

Alita Niet meer actief

dank je...

pff ja idd:D

14. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D Ik ben heeeeeeel eng hoor :D;)

15. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @natahlie Sterkte vanmiddag! En ik zou ook aandringen hoor!

@cin Ja kan me voorstellen dat het dan even moeilijk is. Hier 2 cadeautjes dus ik weet eigenlijk helemaal niet hoe het is als je er ECHT gericht voor gaat :):) (lijkt me wel spannend trouwens)
    M isschien hier dus voor de 3e eventueel alhoewel ik denk dat die er waarschijnlijk ook wel gewoon zomaar zal komen ;):);)

@Michelle lekker zo'n dagje in de binnenspeeltuin! Alleen even jammer van je blauwe plek ;)

@karagoz Tot zondag!!!

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja hoor ik ben gewoon opgebleven. ik heb lekker mijn hele strijk weggewerkt:D.
    wat val jij snel af zeg, knap hoor. spannend vanmiddag succes.

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    denny is ook aan komen waaien whahaha. je weet wel voor het zingen.... heeft niet geholpen hahaha. beste foute beslissing die we ooit hebben genomen

18. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Dan is het risico ook wel hoger denk ik hahahaha...

19. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Wij gingen voor Luka in Feb. 2007 aan de klus, en ik teste op 13 Maart positief hahahhaaa... Gelijk raak dus.

In 2009 had ik in Juli een koperspiraal laten plaatsen, 4 weken later moest op controle komen om te laten checken of tie nog goed zat... Ding foetsie :$ Toen even in de rats gezeten of ik zwanger was of niet, want ik was er op de een of andere manier niet aan toe. We hebben toen gelijk besloten om hem niet meer terug te laten plaatsen. Was er toen ineens wel aan toe, ook zo raar. Manlief wilde ook, en 4 maanden later teste ik positief. Dus beide kids zijn gepland, voor zover je het kan plannen dan...

20. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje 2 x een verassing:$ slikte je geen pil?
    Ja dus jullie willen ook nog wel een derde? Hier is vriend echt aan het twijfelen....maar ik denk wel dat die er komt:p hha

Maar bij vage testen blijven ze maar bezig ze zien iets:$

Deel Deze Pagina