Pissum, hoop dat het lukt meis, dan kan jij ook weer bijtanken! MamavanSepp, heerlijk dat je er even tussenuit bent geweest. Rollen: Sil lag gisteren twee maal achtereen ineens van zijn rug op zijn buik. Het is dus begonnen bij hem. Op de buik liggen, wat spugers betreft: Sil is een buikligger en slaapt vrijwel vanaf het begin op zijn buik. SOms gaat het fout, dus spugen (dan ben ik gewoon té snel geweest, om hem op zijn buik te leggen of gewoon 'pech'). Maar over het algemeen, als hij moe is, dan slaapt hij snel en komt er geen gespuug aan te pas. Groets, meiden
ja, je ontkomt er echt niet aan om het op die manier te doen. Je moet echt weer wat rust voor jezelf gaan krijgen, want dit is niet vol te houden zeg. sterkte meid
Oh Sann, leuk hoor. Sil wilt ook staan op beide benen. Ik houd hem echter daar nog wel in tegen. Alles op zijn tijd. Dus even laten vliegen bij me, waarbij hij zijn benen op mijn borst/buik kan zetten. Vindt hij prachtig.
Sann, wat lief dat je dat zegt, terwijl jij er juist (/ook) helemaal doorheen zit (zo dat klinkt wel vaag/hard, maar je begrijpt hopelijk wat ik bedoel)
ja wij laten het haar ook niet teveel doen, daar is dat lijfje nog niet klaar voor. Maar ze wil het maar wat graag als het aan haar ligt. De operatie van Sil komt wel dichbij nu zeg
gelukkig ben ik ondanks dat ik er idd doorheen zit (is zoals het is hoor) niet alleen maar met mezelf bezig. Ben niet de enige op de wereld die het moeilijk heeft. Ik vond het bij Ivy destijds maar wat moeilijk om haar te laten huilen, maar moest wel want ze deed in het begin echt niks anders en moest toen de lichamelijke oorzaak weg was echt wennen om alleen in slaap te vallen en zo. Ik waarschuwde ook mn buurvrouw en ging op een gegeven moment onder de douche staan om het buiten te kunnen sluiten, want het gaat je door merg en been en alles in je wil er gewoon naar toe. Maar even er doorheen en dan komt het goed en hebben jullie weer lekker je nachtrust terug.
amigo succes! pisum hopelijk gaat je kleine snel een beetje doorslapen, t zal vast en zeker wel gaan opbreken ja...succes ermee cindy madelief heeft 3x omgerold, ze rolt eigenlijk wel veel naar haar zij toe ben zooo moe...bah..ga vanavond maar eens vroeg naar bed toe..
is je examen al achter de rug? ik hoop dat je er een goed gevoel over hebt. balen dat je man al meteen zo'n eind van huis moet zeg. ik kan me voorstellen dat je dat wel even zwaar valt hoor
@All doet jullie kindje al omrollen, en hoe vaak liggen ze bij jullie op de buik...is zo lastig als je een kindje hebt die veel spuugt op de buik leggen Trouwens vanaf wanneer gingen ze nog eens naar 3 voedingen Ik heb weer eens het gevoel ongi te worden....:xwil het nu wel eens worden dan![/QUOTE] Twan heeft 1 keer van buik naar rug gerolt. Verder ziet hij er het nut geloof ik niet van in En hij ligt 2x per dag op zijn buik in totaal een half uurtje denk ik. En naar 3 voedingen dat weet ik echt niet meer... Volgens mij als ze brood eten. Daar beginnen we volgende maand mee. En idd als kinderen veel spugen is op de buik niet erg handig. Kan het dan ook niet zo'n 2 uur na der voeding?[/QUOTE] ja maar dan moet ze weer slapen enz....ze rolt wel om en vindt het nu ook welleuk op de buik maar spuugt dan altijd veel
hey....ja als de tand eenmaal door is gaat het beter he, dan is de druk eraf haha ach per ongeluk is ook goed hoe gaat het voor de rest?