Ja goed hè dat je van de voorkant niets ziet Maar het zeker erg hoor. Ja het is cosmetisch zeggen ze. Medisch zou zijn, als zijn hersens in de verdrukking komen en zich niet normaal zouden ontwikkelen. Dus we zijn wat dat betreft wel blij hoor. Maar ik denk dat ieder "normaal" denkend mens een helmpje doet als hun kindje zo'n afplatting heeft. Ik wil hier niemand mee voor zijn hoofd stoten btw
ik ken het niet. ik heb het opgeschreven en ga het voorleggen aan de dermatoloog. ik wil gewoon alles proberen. het ventje heeft het niet makkelijk
och meid toch. ik wou dat het eens wat beter met je zou gaan. dit is niet eerlijk. je moet nu eindelijk is een adempauze krijgen. hele dikke knuffel
Jeetje Michelle.. Je ziet er aan de voorkant inderdaad niets van.. Komt dit soort afplattingen door een voorkeurshouding of hoe komt dat? Hoop dat hij met helmpje een mooi rond hoofdje mag krijgen..
oh ik vind dat juist superschattig. niet aan je collega's denken nu meid. eerst aan jezelf en je gezin. de rest komt later
Ik ga ook langzaam richting bedje.. Morgen weer koffie afspraak op het werk met de p&o.. Slaap lekker allemaal..
oh dan is ze lekker aangekomen zeg. balen dat haar hoofdje niet lekker groeit. ik hoop dat het niets te betekenen heeft verder.
ja hij zet zich af met zijn voetjes en dan zit ie op zijn opgetrokken knietjes met zijn dikke pamperkontje in de lucht. of hij slaat zijn armen naar voren en trekt zich een heeeeel klein stukje vooruit. maar zijn armen en benen werken nog niet samen
ik ga ook mn bedje maar s in. Morgen op tijd op om Ivy in dr outfit te hijsen en een beetje schminken. Heb alleen geen idee hoe, heb nog nooit iets met schmink gedaan
@ Amigo: komt idd door een verkeurshouding. En wat we ook probeerden, hij ging er niet uit. En toen het kwaad al geschied was, is de voorkeurshouding verdwenen... Apart manneke
ja dat kan erg pijn doen! En die warmtepleisters van de reclame dan helpt dat niet? Of ben je net zoas mij accepteer je het maar dat je altijd pijn aan je rug hebt Nee dan is het wat anders...hier hoeft het nog nergens voor mijn dochter dus dan wacht ik nog een jaartje maar we willen wel eens de optocht gaan kijken zondag..is hier 20 meter vandaan onderaan de straat en dan zet ik haar der mexicaanse hoedje op
hahaha erg eigenlijk he voor ons limburgers ALAAF!! Misschien is het ook omdat ik altijd moest dansen met carnaval al vanaf mijn 5de...tja dan heb je het al gehad he
Goeiemorgen meiden, Volgens mij kan ik niet meer uitslapen... Nou ja, de 2 mannen liggen nog wel te slapen, dus heb ik ff wat me-time
oh ja je ziet het erg goed...het gaat vast helpen meid....en wisten ze het bij jullie niet zeker of het nu nodig was? Of was dat bij iemand anders?