De oudtse is in december "gemaakt" en in nov gestopt met de pil.. En de jongste......ik zou in sept stoppen met de bv want 1 jaar vondt ik wel prima, ook moest ik onderzoeken doen waarbij ik radioactief spul in mijn lichaam ging krijgen dus kon ik geen bv meer geven...nou dan stoppen we maar. Eigenlijk wist ik nog niet helemaal zeker of ik wel wilde stoppen met de bv, het is dan ook weer zo moeilijk dat moment... Nou ik had al de gewone pil in huis en zou gaan beginnen met slikken...maar ik wilde al vrij snel weer een kindje maar dacht zullen wel de hormonen zijn dus niet hahaha... Toen maar eens langzaam aan vriend verteld dat ik eigenlijk niet meer aan die nieuwe pil wilde beginnen... Nou dus ik nov weer begonnen en in dec zwanger jaaa wij zijn vruchtbaar hahahaha.. Ik ben iedere keer een keer ongi (dus de echt ongi he) geweest en gelijk zwanger...
@Michelle: Ja, ze had een voorkeurshouding, dus gelijk mee aan de slag gegaan maar het mocht niet baten. Kan er ook niet 24 op 24 uur bovenop gaan zitten. Ik probeerde haar 's nachts wel om te draaien maar soms zat ze, in haar slaap, zo tegen te werken, dan had ik er net omgedraaid en draaide ze vrolijk weer terug.
@Cindy: Fijn hoor, dat het zo makkelijk ging! Bij de eerste was het dus een cadeautje, dwars door de pil heen. En bij de tweede ben ik ook 1 keer ongi geweest en daarna was het raak. Vind het zo erg als mensen er zoveel voor moeten doen. Al die slopende behandelingen, en dat duurt en duurt maar. Ik weet heel goed dat wij van geluk mogen spreken.
Oké, ja dat draaien in de slaap ken ik. Gewoon weer terug, het is niet voor niks een voorkeurshouding hè
@ Mamavanseppenizzy: dat zijn toch leuke verrassingen haha.. Wel even schrikken lijkt me. Maar toch heel fijn als ze gewenst zijn hoor.
De jongens slapen... Jaja Luka slaapt ook maar op de bank, die is zo binnengebracht vanuit de auto door Tim. School vergt behoorlijk wat van hem. En dan straks naar mijn pa. Tim haalt de kids voor het eten op, en ik blijf daar eten Goed geregeld al zeg ik het zelf
Denken jullie dat als je in principe geen 3e wil, maar toch lichtelijk twijfelt, of het dan uiteindelijk toch de overhand gaat krijgen? Want zit best met een dilemma...
ik kon volgens de artsen misschien niet eens zwanger worden, als ik wel zwanger zou worden zou ik eerst een jaar of 3 lang miskramen krijgen, of doodgeboorte voor er een gezond kindje kwam, omdat mijn lichaam goede en slechte cellen aanvalt, en een vruchtje dus ziet als ook iets wat niet thuishoort in het lichaam. 1 juni gestop met anticonceptie, en 3 juli positief getest ook gelijk raak dus. 8 maand na de geboorte van zoonlief besloten weer een kindje te "maken" en was weer meteen zwanger, werd na 7 weken wel een miskraam, volgens de gyn kon het nu wel heel lang duren omdat een cyclus meestal verward is, laat staan bij mij en mijn ziekte, maar ik ben ovu testen gaan gebruiken en bleek 2 weken na de mk weer een eisprong te hebben, flink geklust natuurlijk en nog eens 10 dagen later teste ik positief dus toch wel vruchtbaar
Hier voel ik het gewoon....ik wil graag nog een keer zwanger zijn en bevallen....het is hetzelfde gevoel als dat ik bij de eerste had Hoop alleen dat het na de derde weg is hahahaha
@mejojo zo zie je maar weer he....trouwens na een mk ben je juist vruchtbaarder dan ooit zeggen ze...
Hihi ja zeker wel! Ik slik geen pil want dat heeft niet zoveel zin met de ziekte van crohn en al die diarree aanvallen zeg maar.. Dus eigenlijk ging het alsmaar goed met condoom en toen hebben we 1 keer voor het zingen de kerk uit gedaan en poef daar was sepp was wel even schrikken maar we waren erg blij .. en toen waren wij vorig jaar aan het januari aan het verbouwen in ons nieuwe huis en ik was net ongesteld geweest (echt 2 dagen daarvoor) en toen hadden we dus geen condooms bij de hand nou ik denk dat kan wel 1 keertje nou niet dus want poef daar was izzy hihi
pfff moeilijk .. ik twijfel zelf een beetje soms maar diep van binnen weet ik eigenlijk wel dat ik waarschijnlijk nog wel een derde wil manlief daarentegen twijfelt totaal niet. Die zou er wel 4 willen