September 2010 mama's deel 3!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Mama van Sepp, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ooohja anne is natuurlijk carnaval vieren ja :p

haha helemaal niet aangedacht :p

anne veel plezier :p:p
    @cindy, hahaha geweldige foto's van je dochter met het fruithapje op hyves zeg, !!! wat een heerlijk koppie kan ze er bij trekken.

@ hier..... jeetje ik heb werkelijk waar nog nooit zoveel poepluiers op een dag gehad, het is wat zeg 2 kindjes aan schijt,
    heb de ene luiers nog niet afgedaan of de andere zit alweer vol :p

heb letterlijk nu net de 13e luier verschoond ( wel van 2 kindjes hoor ;) )

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

jeetje, ze zullen toch geen bruik griep hebben zeg... kindjes toch... tijd dat er weer pampers in de aanbieding zijn voor jullie...:D

3. Popkoorn

dochterlief heeft maagdarminfectie ( buikgriep dus ) denk dat zoonlief het over heeft genomen van haar, gezien hij vannacht al moest kotsen, vanochtend zijn hele bed onder heeft gepoept,

en nu nog steeds aan de schijt is..... dus ben bang dat zoonlief ook de buikgriep krijgt.

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ach jeetje... arm ventje... het enige wat je kan doen is veel laten drinken... beterschap

5. Alita

Alita Niet meer actief

ja leuk he:D

Nee is niet leuk de hele dag poepluiers verschonen......maar ze hebben nu allebie buikgriep?!

6. Popkoorn

dochterlief zobiezo, en zoonlief begint nu dezelfde symptonen te vertonen, dus ik denk dat hij het ook heeft ja :(

7. Alita

Alita Niet meer actief

helaas steek je elkaar daar heel gemakkelijk mee aan:(

8. Popkoorn

ja :(

maar moet er eerlijk bij zeggen dat ik wel blij ben dat ze het tegelijk hebben. dan heb je gewoon 1 keer een paar zware nachten achter elkaar

lijkt me fijner dan eerst zware nachten met dochterlief, en als dat voorbij is dat daarna zoonlief begint:p

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja is ook zo!

En nog gelukt met het keukentje!

10. Popkoorn

Hahah nee helaas.... moeten 6 batterijen in ...... en we hadden er nog maar 5 :p

dus maandag even nieuwe halen :p

11. Alita

Alita Niet meer actief

welke die gewone?
    dan weet ik dat alvast!;)

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Mejojo: wat vervelend meis dat zoonlief nu ook buikgriep krijgt. Beterschap voor je kids en sterkte met alle poepluiers.

Aelinn heeft zich vandaag voor het eerst van buik naar rug gerold!!! Was supertrots op mn meisje.

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    super!!! :D

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hallo allemaal,

Mejojo, beterschap voor je beide kindjes meid, lastig hoor, maar idd beter beide tegelijk als 1 voor 1, nu ben je er sneller vanaf als het goed is.

Het is rustig hier vandaag merk ik, allemaal druk? Michelle heb je nog leuke koopjes op de kop kunnen tikken?

Hier vandaag vanalles gedaan, huis ziet er weer leuk uit. heb wat leuke kleur accenten in de vorm van bloemen aangebracht, heb ook 2 leuke witte hartjes gekocht waar nog een klein hartje voorhangt waar een foto in kan. Foto van mijn kids erin en opgehangen voor een raam tussen mijn keuken en de kamer. Lijkt weer heel leuk en gezellig. Heb ook een leuke grote glazen vaas gekocht, waar ik een boomstronk in heb laten zetten en daarop 3 bol hyacinten waar de wortels van zijn schoongespoeld, lijkt zooooo leuk! Staat mooi op mijn tafel. Heerlijk vind ik dat in huis freubelen en ik heb echt de voorjaarskriebels haha! Moet zeggen dat ik best netjes ben en mijn inrichting altijd aandacht en zorg geef in huis. Alles moet wel bij elkaar passen en er moet een eenheid zijn. Dat geeft mij rust in mijn hoofd, als het rommelig geeft dat mij onrust. En nu heb ik het niet over speelgoed hoor, dat is normaal maar dat ruim je later gewoon op. Heb daar nu nog geen last van, dochter speelt nog veel met playmobil maar op haar eigen kamer... Wordt anders als Olliver straks echt gaat spelen met dingen natuurlijk!

Kindjes liggen lekker te slapen en ik heb echt van ze genoten vandaag, ik keek net bij ze, ze liggen nl. allebei op mijn kamer te slapen en wat kan je je dan trots voelen als mama als je je twee mooie kindjes zo lekker ziet slapen he! Heerlijk, dan besef ik echt weer dat we zo gezegend zijn met deze twee kinderen en ben ik echt heel dankbaar.

Ga denk ik nog ff voor de buis hangen... is stil zo alleen in huis hoor. Gelukkig komt mijn mannetje morgen weer thuis! Hij is wel erg moe en zal wel flink bij moeten slapen denk ik!

Fijne zondag allemaal!

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Goed zeg!!! Hier nog steeds niet, maar hij vind het ook niet leuk om op de buik te liggen trouwens.

16. Popkoorn

@cindy, ja gewoon die AA batterijen.....

@sann, ooh wat goed zeg !!

Hier kan dochterlief zich sinds het ziekenhuis omrollen van rug naar buik....

buik naar rug deed ze voor het eerst met 3 maand, maar dat ging perongeluk volgens mij haha, want daarna deed ze het niet meer tot ze 5 maand was :p

@hadassa, aah heerlijk lekker frummelen in huis, klinkt erg leuk zoals je het beschrijft !

hoe gaat het met je kleine mannetje ? voelt hij zich weer beter?
    die was ook niet zo lekker in orde vorige week toch ?

@hier, om half 8 even een uurtje gaan hardlopen.... met nadruk op lopen hahaha :p nee ben ook wel gaan joggen hoor,
    er moeten echt een paar kilo's af.

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey meissie...

heerlijk bloemen/planten in je huis... ik had 3 weken geleden tulpen gekocht, maar die zijn nu al weer dood en uitgebloeid. Heel mooi maar om nou elke week nieuwe bloemnbollen te kopen is ook een beetje overdreven...

ik hou ook erg van rust in huis, schoon en opgeruimd. Ik heb een klein huis en als het te druk wordt qua spullen of wat dan ook dan ga ik lopen stressen en wordt ik chagerijnig... weet ook niet waarom komt van zelf.

Wat een rijkdom he om je kindjes zo lief te zien slapen... die 2 van mij slapen ook lekker, 21 uur werd nihat weer wakker en hij had honger dus een bordje pap gegeven en nog had hij honger dus bv gegeven... Daarna lekker in bed gelegt en hij valt in slaap... heerlijk. Voel me gezegend met mijn kinderen...

nog even en je man is er weer... toch anders he als je man er niet is. Dan weet je wat je mist in huis...

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

hoe is het met je kids? Al wat beter?

Hoeveel moet je nog afvallen? Als ik ga joggen wat ik nooit doe maar wel heb gedaan dan is het 5 minuten joggen en de rest lopen... heb een conditie van 0,0 haha

19. Popkoorn

:):):):):):) Na de bevalling zat ik op perfect gewicht.... ik woog toen 64.

maar toen begon dat gedoe met mijn schoonmoeder ....en ik ben een "emotie eter" en ben toen steeds gaan snoepen en chipsen

:):):):):)en daar nu zo'n 5 a 6 kilo door aangekomen.:):):):):):):)

ik heb ook echt een conditie van 0,0..... ik hou ook totaal niet van sporten, maar ik wil wel afvallen, 70 kilo is gewoon teveel,
    dus ik moet het gewoon doen,

het is ook neit zo dat ik steeds jog hoor, dat hou ik echt niet vol, ik wissel het gewoon af, stukje lopen stukje joggen,

daarbij probeer ik nu 3 keer dag 5 minuten buikspieroefeningen te doen.

ik wil er dus minimaal weer 6 kilo af hebben.

20. Popkoorn

Met dochterlief gaat het trouwens wat beter.... die heeft net om 7 uur maar 40 cc laten staan ipv 120 ... nou dat scheelt nogal wat !! was er echt zo blij mee zeg,

maargoed afkloppen, want dit was nog maar 1 flesje haha :p maargoed elke fles is er weer 1 hé

zoonlief heeft de hele dag bijna niet willen eten, en dat wat hij at kwam er weer uit

Wij zijn zelf van het : als je ziek bent mag je eten wat je wil.... want als je ziek bent heb je gewoon nergens zin in... en wanneer je dan toch ergens zin in hebt.... is de kans het grootst dat DAT wel blijft zitten, ( als je iets eet waar je geen zin in hebt en je bent al misselijk... grotere kans op uitspugen)

duss.... zoonlief gaf vanmiddag zelf aan wel een beetje pap te lusten, hier heeft hij 100 cc van gedronken uit de fles (tja als hij ziek is wil hij de fles nog :p)
    en ook luste hij een paar nibbit chipjes. en vanochtend at hij een stukje broodkorst:(

maar hij wou graag nog een frikandel...( hij had net daarvoor zijn avond eten uitgespuugd,) toch maar een frikandel gehaald voor hem en dit is tot nu blijven zitten,

ze liggen nu heerlijk beide in dromenland, en ik duik ook heerlijk mijn bedje in, ben bang dat 1 van de 2 of weer alle 2 vannacht weer gaan spoken.

Deel Deze Pagina