September 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door wendy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    jeeeeeeeeehhhh hopelijk blijft het zo gaan. wat kun je dan blij zijn met een menstruatie he. heel begrijpelijk hoor:D

2. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Goedemorgen meiden!

Ik heb alles bijgelezen, maar niet zoveel onthouden..
    Wel zag ik mooie foto's voorbij komen, van Sann en Jane geloof ik. Wat een mooie meiden!

@Jinne: Voordat ik het vergeet, succes donderdag!
    @prikjes: Wij moeten as maandag en ik zie er ook tegenop :(
    @Mama van sepp: Ik zit ook te twijfelen om zo'n wippertje met muziekje etc aan te schaffen. Bevalt 'ie bij Izzy?

Fijne dag allemaal!

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou dat vind ik ook heel knap hoor dat je 2 kindjes 6 weken bv hebt gegeven. de eerste weken vond ik juist de zwaarste en dan nog met 2 tegelijk. petje af hoor

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou hopelijk heb je er baat bij meid. lastig om je zo groot te moeten houden hoor. ik kan wel zeggen dat je dat niet moet doen, maar weet uit ervaring dat je het toch doet hoor:) fijn dat je man over een week weer thuis is. wat zul je daar naar uit kijken
    ff een dikke knuffel voor jou. ik heb bewondering voor je hoor

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik moet zo naar de ha. ik had gisteren een geirriteerd oog. vanochtend werd ik wakker was mijn ooglid helemaal dik. als het hetzelfde virus is als een koortslip, dan moet je heel goed uitkijken met de kleine he. ik durf hem dus niet te zoenen en ik raak mijn oog ook absoluut niet aan. hopelijk kan de ha er wat aan doen.

6. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    morgen

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goedemorgen,

hier vond dochter het nodig om vannacht om 4 uur te gaan poepen..... daarna wou ze ook meteen de fles hebben,

vandaag krijgt ze ook haar prikjes om half 12, zoonlief nemen we ook maar mee, het is ook weeg en meet uurtje en ben wel benieuwd wat hij nu weegt.

8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @Wendy : ik denk dat ie de geruststelling nodig heeft dat papa en mama er gewoon nog zijn, voor hem. Er is natuurlijk veel veranderd in z'n leventje! En op jullie bed slapen... daar ruikt ie jullie geuren, dat is vertrouwd.
    Persoonlijk denk ik dat jullie er even in moeten meegaan; hij heeft dit nodig. Je sterkt hem door er voor hem te zijn, de veiligheid te bieden.
    Overstuur laten huilen in zn eigen ledikant/bed is afwijzen en slecht voor zn zelfvertrouwen en ontwikkeling.

Maar dat is mijn mening..

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

denk dat ze toch nu de prikjes niet krijgt,

zoonlief is in slaap gevallen en niet wakker te krijgen.... kan hem moeilijk alleen in huis laten... dus maar even bellen voor andere afspraak.

10. Alita

Alita Niet meer actief

ja er zijn dagen spuugt ze heel veel en dagen bijna niet?
    Maar waarschijnlijk binnenkort maar jhbpm halen hoor;)

11. Alita

Alita Niet meer actief

Wel mischien fijn dat je van alles te doen hebt deze week, even gedachten verzetten meid;)

12. Alita

Alita Niet meer actief

hier blijft dochter ook gewoon onder liggen...:)

13. Alita

Alita Niet meer actief

Ja het is echt super dat je niet opgeeft meid:D
    Het is idd een fijne gedachte dat je kindje volledig van jouw`n melk groeit!!:D

14. Alita

Alita Niet meer actief

ja idd.....niet kussen!! Is erg gevaarlijk voor je kindje, zolang je niet met je gezicht aan je kindje komt is het goed meid, en ze zeggen opassen met verschonen, altijd voor en erna handen wassen;)

15. Alita

Alita Niet meer actief

ben ik het niet helemaal mee eens...ik denk dat je wel hoort als het echt paniek is en dat je dat eerst moet uitzoeken, snap je wat ik bedoel? Niet overstuur in bed laten huilen nee, maar ook niet gelijk toegeven.
    Hier heeft oudste dochter een hele tijd altijd gehuild voordat ze ging slapen, zij had dat nodig om zich moe te maken. Nu was dat wel gewoon zeurderig huilen en niet paniekerig;)
    Maar idd niet helemaal overstuur laten huilen in bed...maar dat zou ik niet eens kunnen:(

16. Alita

Alita Niet meer actief

schiet niet op he hahahaha:D

17. Alita

Alita Niet meer actief

Zo hier even weer alle veranderd van avater enz....hahah vindt ik altijd leuk!!

Hier gaat alles super! Vannacht weer om 4:30 gekomen voor bv....tja alleen dat spugen...dat is soms niet te doen! Dus zal wel weer jhbmp worden!!

18. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Bevalt super! Izzy vindt de wipper heerlijk! Echt een aanrader. Wij hebben de wipper van fisher price de rainforest ofzo (prenatal)

19. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Hoe was het bij de huisarts? Kan me voorstellen dat jij je er zorgen om maakt! Hoop dat het meevalt!

20. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Succes vandaag!

Deel Deze Pagina