Hier huilen ze voor het slapen gaan ook een paar minuutjes en vallen dan zelf in slaap. Ik weet nu heel goed alle huiltjes uit elkaar te houden, voor het slapen gaan is het hier echt ''ik ben heel moe huiltje maar vecht tegen mijn slaap'' Hier hebben ze het echt even nodig om zichzelf in slaap te huilen. Duurt gelukkig ook maar maximaal 5 tot 10 minuutjes
Hoi meiden, Hier een kindje wat ook weleens huilt voordat hij gaat slapen. Alleen bij Twan is er dan altijd wel iets. Een boer, trek, honger naar lichaamscontact of iets anders. Wij laten hem dus ook niet langer huilen dan 5 seconden haha... We troosten hem en dan slaapt hij in. Luka heeft even 3 dagen gehad dat hij schreeuwde... Pffff wat was dat vermoeiend zeg. Elke 5 minuten naar boven, neerleggen, kusje geven, gerust-stellen zonder al teveel woorden en weer naar beneden. Gelukkig merkte hij snel dat hij niet uit bed mocht, want dat was wat hij wilde. En gaf het na 3 dagen op. Kan me voorstellen dat als een kleine bij gekomen is zoals bij Wendy, dat het idd iets kan zijn zoals Wicjuh zegt. Lijkt me logisch eigenlijk. Dan kan je hem idd niet in zijn sopje gaar laten koken haha. Ik hoop dat het snel weer beter gaat meid! Gisteren op de ouderavond van Luka geweest. En heb van een knol een lampion gemaakt voor Luka. De 11e rond 17:30 mag hij aan, want dan is het Sint Maarten. Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden. Allemaal een fijne avond en een goede nacht.
oh dat is helemaal erg. dat heeft mijn vriendin pas geleden ook gehad en haar kleine is 1 jaar en 4 dagen ouder dan denny. dus ook zo´n klein hummeltje. lijkt me vreselijk
op 27 oktober is een vriendin van ons bevallen van een zoon Levi en op 29 oktober is een vriendin bevallen van een dochter Lisa. dus wij hebben ook nog een aantal bezoekjes voor de boeg. dan is een vriendin van me nog uitgerekend op 1 december. en de vrouw van de baas van manlief is uitgerekend op 4 december.wel leuk al die kleine babytjes
ik kan nog steeds de huiltjes niet uit elkaar houden. dat vind ik zo vervelend. je hoort altijd dat moeders precies kunnen horen waarom hun kindje huilt. nou ik niet hoor. ik heb vaak geen flauw idee wat hij wil
Ik denk wel dat je dat kunt... Alleen duurt het nog even...je moet als je kindje huilt zelf proberen rustig te blijven...luister en zegt je gevoel dat je m moet pakken gewoon doen! Denk je ik wacht nog even.....wacht je ..... je moet het ook leren hoor, en vertrouwen op je moedergevoel en instinct
goede morgen meiden, hier een lekkere nacht gehad, heb aan 1 stuk door kunnen slapen, half 7 werd alleen zoonlief wel wakker.... hij blijft dat uur vroeger wakker worden door het verzetten van de klok, heel irritant, ik was net zo gewend aan die half 8 haha maar dochterlief ligt nog steeds in bed, echt zoooo netjes gewoon !!! maar ze word denk ik wel elk moment wakker !
Hier t zelfde probleem met jessey hoor, normaal rond kwart voor 8 nu met mazzel kwart voor 7 grrr... probeer de tijd te rekken met een lampje wat een bepaalde tijd aangaat en tot die tijd moet ie blijven liggen, werkt aleen nog niet echt hahaha .
Goeiemorgen, Hier ook een lekkere nacht gehad. Tim is er om 4u uitgegaan voor Twan, en Luka kwam om 8u Twan heb ik om 8u nog even wat bv op bed gegeven (ik heb nog steeds genoeg voor 3 voedingen op 1 dag) En die is weer in slaap gevallen met Tim @ Trishka: wat een mooie muurschildering zeg! Heel knap! @ Blinky: dat horen/aanvoelen wat je kindje wil als hij huilt komt wel hoor meid. Dat heeft tijd nodig. En wat Cindy zegt, zelf proberen rustig te blijven en goed luisteren en voelen. Soms ls je naar je kleintje kijkt terwijl hij huilt kan het ook ineens in je op komen.
vervelend is dat hé !! ik hoop dat hij gauw weer om 7 uur wakker word, dochterlief slaapt nu zelfs langer als hem haha ik hoop voor jou ook dat hij snel weer zijn oude tijd aan neemt !